Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Kaneel ben je vergeleken met kerst zo erg veranderd dan?
Ik heb je buik wel eens gezien en praat toch nog steeds met jequote:
nouen, is toch leuk dat het op netflix staatquote:Op vrijdag 1 april 2016 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nice. Maar heb dat allang gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Dan ben je ook niet ineens dik of bijna dik hoor Kaneel!quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ene week kilotje eraf, week erop kilotje erbij.
[..]
Ik heb je buik wel eens gezien en praat toch nog steeds met je
Daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ene week kilotje eraf, week erop kilotje erbij.
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Nee maar heb wel andere foto, ben ik hier schattig/mooi/crackie?Hier is je haar tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nee maar heb wel andere foto, ben ik hier schattig/mooi/crackie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
those eyes!oh ah toma toma vem vem vem vem
Helaas niet neequote:
Nou, ik moet er ongeveer 10 kwijt.quote:
Nee maar heb wel andere foto, ben ik hier schattig/mooi/crackie?Je haar ziet er wat leuker uit zo, maar ben nog steeds geen fan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ogen en wenkbrauwen komen er wel mooi naar voren.
Misschien vallen ze wel meer op door je donkere haar.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit kan je toch niet serieus over de schreef noemen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb drie halve broden, zo'n kleiner rozijnenbroodje en een zak krentenbollen gegeten deze week. Beetje over de schreef gegaan met het brood.
Aha. Niet zoveel eten dan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, ik moet er ongeveer 10 kwijt.
Dat is een grote tas vol brood.quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet serieus over de schreef noemen?
Ja! Vind ik ookquote:
Eens, kan me niet herinneren dat dat irl ook zo is maar ja zal wel hequote:
quote:Op vrijdag 1 april 2016 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je haar ziet er wat leuker uit zo, maar ben nog steeds geen fan.
Ogen en wenkbrauwen komen er wel mooi naar voren.
Misschien vallen ze wel meer op door je donkere haar.
Ja, dat heb ik nu ook bedachtquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
Als het toch al kort is zou ik het ook zo houden in de zomer.
watquote:Op vrijdag 1 april 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, kan me niet herinneren dat dat irl ook zo is maar ja zal wel he
Ja maar als het goed brood is valt et allemaal wel mee hoorquote:
Mn ogen zijn niet zo boeiend irl, valt niet echt op blablabla. En op die pic wel, dus gewoon toeval.. goed licht weet ik hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |