SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Eu wil het niet inzine hequote:Op vrijdag 1 april 2016 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
Is door de regering ook een amendement aangenomen dat discriminatie van homo's verbood
En dat weet je omdat?quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Heel oost-europa is op moment tegen de EU.
Laten ze er nog wat bij doen.
Omdat oost-europa op moment elk belangrijk iets veto'd.quote:
Ik snap oprecht te voor argumenten niet.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik stem overigens tegen hoor. Maar ik snap de argumenten van beide kanten
EU heeft sowieso elk verdrag al overscheiden door zich na de koude oorlog met de EU te willen bemoeienquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Vind dat je in tijden van crisis sowieso geen verdragen moet sluiten, en heb zo'n gevoel dat je met het verdrag intervenieert in het conflict daar en Rusland isoleert
?quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
EU heeft sowieso elk verdrag al overscheiden door zich na de koude oorlog met de EU te willen bemoeien
EU heeft alles fout gedaan na de val van de sovjet unie.quote:
Je zegt trouwens dat oost-Europa het westen haat door alles te veto'en maar de corrupte regering gebruikt de eu dan als melkkoe met dit verdrag maar je hebt ook nog de Oekraïense bevolking die in een land vol corruptie toch echt niet al te contra zal zijnquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
EU zou zich niet bemoeien met oudcommie staten.
Nee, we brengen overal democratie in die landen door er invloed uit te oefenen
De oekraiense bevolking heeft niets te maken met de overheid waar jullie mee gaan samenwerken.quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zegt trouwens dat oost-Europa het westen haat door alles te veto'en maar de corrupte regering gebruikt de eu dan als melkkoe met dit verdrag maar je hebt ook nog de Oekraïense bevolking die in een land vol corruptie toch echt niet al te contra zal zijn
Je bedoelt die Mursi? Die is niet ter dood veroordeeld omdat hij anti-westers was hoorquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Net zoals Egypte, waar een democratische verkeizing was.
En toen die anti westers was werd ie tot de dood veroordeelt.
Waarom wordt elke antiw esterse nieuwe democraat afgezet?quote:Op vrijdag 1 april 2016 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt die Mursi? Die is niet ter dood veroordeeld omdat hij anti-westers was hoor
Oekraïne is nooit democratisch geweest. Maar ik snap niet hoe dit relevant is aan dat verdragquote:Op vrijdag 1 april 2016 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom was Oekraine niet democratisch toen ze met Rusland wilde samenwerken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |