Was het maar zo simpel, helaas niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:23 schreef jatochneetoch het volgende:
Zitten de knopjes niet tegen mekaar aan dat je die rechter perongeluk mee drukt?
Ik heb al andere muizen geprobeerd jaquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:36 schreef Sotchi2014 het volgende:
Vuil ertussen? Mijn muis doet ook wel eens gek, meestal is het dan tijd voor een nieuwe. Heb je de muis al op een andere pc geprobeerd?
Zag het, te snel gereageerd. Herstelpunt?quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:37 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik heb al andere muizen geprobeerd ja
Daar ben ik niet zo'n fan van, duurt me altijd te lang. Kan het wellicht proberen, maar ik zoek eerst een andere oplossing.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:37 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Zag het, te snel gereageerd. Herstelpunt?
De muis ligt zoals elke computermuis ligt hoorquote:Op donderdag 31 maart 2016 19:54 schreef devlinmr het volgende:
Muis omdraaien? Draad moet van je afwijzen.
In die hele lijst staan maar zes items, omdat ik de hele laptop leeg heb gegooid. Geen andere muis software en ook niets van logitech.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:05 schreef oheng het volgende:
Check eerst eens of je nog andere muis software hebt geinstalleerd staan (configuratiescherm -> Programma's en Onderdelen). Werk die hele lijst eens langzaam door.
En verwijder de Logitech software ook indien je die geinstalleerd hebt (inclusief drivers).
Nopequote:Op woensdag 13 april 2016 15:21 schreef redboyke het volgende:
configuratiescherm>muis
staat primaire knoppen omwisselen aangevinkt?
dat aanvinken kan wel tijdelijk je probleem oplossen denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:10 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
In die hele lijst staan maar zes items, omdat ik de hele laptop leeg heb gegooid. Geen andere muis software en ook niets van logitech.
[..]
Nope
Waarom zou het omwisselen van de primaire knoppen het probleem verhelpen? Dat werkt alleen nog maar onhandigerquote:Op woensdag 13 april 2016 16:19 schreef redboyke het volgende:
[..]
dat aanvinken kan wel tijdelijk je probleem oplossen denk ik.
heb je de muis al geprobeerd op andere computer?
Probeer eens de Logitech Setpoint software te installeren: http://support.logitech.com/nl_nl/product/mouse-m90#imagegalleryquote:Op woensdag 13 april 2016 16:23 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Waarom zou het omwisselen van de primaire knoppen het probleem verhelpen? Dat werkt alleen nog maar onhandiger
Ik heb de muis niet geprobeerd op een andere computer, maar wel andere muizen op deze laptop. En dan is er hetzelfde probleem.
Gedaan, het probleem blijft zich voordoen.quote:Op woensdag 13 april 2016 17:06 schreef oheng het volgende:
[..]
Probeer eens de Logitech Setpoint software te installeren: http://support.logitech.com/nl_nl/product/mouse-m90#imagegallery
Ok, haal er maar weer vanaf dan. Je hebt verschillende muizen geprobeerd, maar heb je ook verschillende USB poorten geprobeerd?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:55 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Gedaan, het probleem blijft zich voordoen.
Lees de OP nou eensquote:Op woensdag 13 april 2016 18:20 schreef hb64 het volgende:
Het lijkt erop dat je muis voor linkshandigen ingesteld is, daarom de 'primaire knoppen' wisselen, zoals hier omschreven wordt: http://www.linkshandig.info/linkshandig-muis.html
quote:Zoals de TT al aangeeft reageert mijn linkermuisknop als mijn rechtermuisknop. Dit is niet bij elke keer dat ik met de linkermuisknop klik, maar bij meer dan de helft van de gevallen wel.
Jep, maar het probleem blijft nog steeds.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:08 schreef oheng het volgende:
[..]
Ok, haal er maar weer vanaf dan. Je hebt verschillende muizen geprobeerd, maar heb je ook verschillende USB poorten geprobeerd?
Met een toetsen combinatie (Fn toets + een andere toets) kun je de trackpad uitzetten. Probeer dat eens?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:17 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Jep, maar het probleem blijft nog steeds.
Kun je nagaan hoe frustrerend dit isquote:Op donderdag 14 april 2016 10:54 schreef delano.888 het volgende:
Windows is schoon geïnstalleerd en nog hebben meerdere muizen het zelfde probleem? Dat is vrijwel onmogelijk..
Welke combi moet dat zijn dan?quote:Op donderdag 14 april 2016 10:43 schreef oheng het volgende:
[..]
Met een toetsen combinatie (Fn toets + een andere toets) kun je de trackpad uitzetten. Probeer dat eens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |