Dan heeft iedereen toch vrije bandenkeuze bij de start?quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:53 schreef WEST het volgende:
En het banden regelement voor Q3 kan het putje in als ze op inters of Wet banden rijden en daar lijkt het op dit moment wel op uit te draaien. Voor zaterdag 90% kans op regen wat ze nu aangeven.
jep, daarom zeg ik dan kan het banden reglement het putje in.quote:Op woensdag 13 april 2016 07:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen toch vrije bandenkeuze bij de start?
ja, alleen ik vrees weer voor de bandenslijtagequote:Op woensdag 13 april 2016 12:05 schreef SnowOokami het volgende:
Liggen de TR's goed op dit circuit (China)?
China is toch niet zo gigantisch zwaar voor de banden?quote:Op woensdag 13 april 2016 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, alleen ik vrees weer voor de bandenslijtage
De auto schijnt wel een redelijk bandenvretertje te zijn. Van horen zeggen links en rechts van mensen die er verstand van (menen te) hebben.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
China is toch niet zo gigantisch zwaar voor de banden?
Als het net geregend heeft is de bandenslijtage iets hoger, omdat er weer wat meer rubber op de baan moet komen. Daarnaast verbruikt de Toro Rosso wat meer van de banden dan andere auto's.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
China is toch niet zo gigantisch zwaar voor de banden?
quote:
Bronquote:“It was disappointing to be told I couldn’t race in Bahrain, but I fully respected the decision of the FIA medical team,” said Alonso. “While I hope I’ll be back in the cockpit on Friday, until I get the all-clear from the doctors to race - whenever that may be - we cannot assume anything, but I’m continuing to prepare for the race weekend as normal.”
Dat laatste sowieso, als je ziet hoevaak Sainz zijn wielen blokkeert tov Max en de rest.. Die rijdt met een te hoge druk (tussen de oren) rond dat hij Max moet verslaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 12:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
De auto schijnt wel een redelijk bandenvretertje te zijn. Van horen zeggen links en rechts van mensen die er verstand van (menen te) hebben.
Max zijn rijstijl lijkt me wel beter voor de banden dan die van Sainz.
Stoffelquote:Op woensdag 13 april 2016 12:56 schreef Geralt het volgende:
Donderdag voor raceweekend normaal. Was afgelopen keer ook. Ik gok dattie nog een race aan de kant moet blijven.
Niet leuk voor hem; wel leuk voor de Belgen onder ons
versnellingsbak wisselquote:
Vettel wint zondag.quote:Op donderdag 14 april 2016 08:18 schreef Wombcat het volgende:
Ah, OK. Als 'ie net zo goed start als de afgelopen GP's, dan ligt 'ie dus 10e na de 1e bocht. Als 't zo doorgaat wordt dit het jaar van Rosberg.
1. Vettelquote:
Fixedquote:Op donderdag 14 april 2016 09:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
1. Vettel
2. Rosberg
3. Raikkonen
4. Grosjean Verstappen
5. Hamilton
Fuel management, engine management. Uiteindelijk bestaat de hele sport uit management.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:02 schreef DeeBee het volgende:
Max deed dat in Bahrain best prima volgens mij, tire management. Daardoor een wat suffe race misschien, maar was niet veel slechter dan de concurrentie ofzo.
Blijft suf, dat tegenwoordig tire management een van de belangrijkste skills is gedurende een F1-weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |