Dat is een van de grootste misversanden rondom singlereizen, ze hebben niets met daten te maken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:13 schreef Anne_belle89 het volgende:
Ik twijfel onder andere doordat ik het idee krijg dat de insteek van zo’n reis daten is en daar heb ik weinig zin in… Een leuke man tegen komen vind ik ok maar het moet niet de insteek zijn… wat is jullie ervaring daarmee?
Ik ben al 3 keer in mijn eentje gaan backpacken. Dat vond ik super leuk alleen heb ik nu niet de tijd om langer dan 2 weken te gaan en daarbij lijkt het mij ook wel een keer leuk om met andere singles te gaan....alleen niet om te daten en ook niet zo'n groepsreis tips???quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:15 schreef MPC60 het volgende:
Gewoon in je uppie is geen mogelijkheid? Moet er niet aan denken, georganiseerde groepsreizen.
Of dat je als single geen zin hebt om als derde wiel aan de koppeltjes-wagen te hangen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:02 schreef Roger_ het volgende:
reeds al vermeld, maar toch even , een single reis moet je niet zien als een reis om aan de man/vrouw te komen.
Het grote voordeel van Single reizen is dat je als single toch vaak andere voorkeuren hebt als koppeltjes. Koppeltjes liggen al om 9 uur in bed, terwijl singles nog een paar uurtjes aan het kamp vuur willen zitten, tot de zon op komt, en ze slapen dan wel in de bus.
dat had ik al een beetje duidelijk gemaakt in een vorige reactiequote:Op donderdag 31 maart 2016 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of dat je als single geen zin hebt om als derde wiel aan de koppeltjes-wagen te hangen.
Bij Djoser kan ik niet echt vinden dat ze singlereizen aanbieden alleen dat er meerdere alleengaande meegaan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem maar zie het niet zitten om helemaal alleen te gaan. Ben een keer met djoser weggeweest maar was bijna de jongste van de groep, binnenkort ga ik met shoestring en ben ik juist een van de ouderen
Is gewoon niet zo veel aan eigenlijk. Maar ja, om dan weeer een jaar thuis te blijven is ook kut. En dan ga je toch maar. Beetje de tijd zo aangenaam mogelijk doorkomen. Maar met iemand erbij is het vele malen leuker natuurlijk. Makkelijker ook. Je kunt samen lol hebben, je kunt ervaringen delen, je hoeft niet alles alleen te doen, er kan er ook eens eentje op info uit terwijl de ander op de bagage past etc.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:31 schreef 44rdbei het volgende:
Interessant topic, ik zit eigenlijk met hetzelfde issue. Om die reden ben ik al een paar jaar niet meer op vakantie geweest![]()
![]()
Alleen reizen lijkt me behoorlijk eenzaam, al heb ik het nog nooit geprobeerd. misschien dat het voor sommige mensen wel werkt maar het is denk ik niks voor mij.
quote:Op woensdag 13 april 2016 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is gewoon niet zo veel aan eigenlijk.
Bij Djoser, daar kun je gewoon van uitgaan dat er veel singles in de reisgroep zitten. Een beetje afhankelijk van de bestemming, maar over het algemeen is het echt iets van 50 tot 60% singles. En de koppeltjes op de Djoser reizen zijn over het algemeen niet het type waar je het 5e wiel aan de wagen bent.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:02 schreef Anne_belle89 het volgende:
[..]
Bij Djoser kan ik niet echt vinden dat ze singlereizen aanbieden alleen dat er meerdere alleengaande meegaan?
Djoser heeft ook geen aparte singles reizen maar dat wil niet zeggen dat er geen singles meegaan natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:02 schreef Anne_belle89 het volgende:
[..]
Bij Djoser kan ik niet echt vinden dat ze singlereizen aanbieden alleen dat er meerdere alleengaande meegaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |