abonnement Unibet Coolblue
pi_161514385
Interessant en niet te begrijpen dat je overdag over de COS klaagt en als het licht uit is zelf commentaar levert enof zelf zuigt.

Het enige waar je echt invloed op hebt, is op je eigen gedrag.
pi_161526623
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2016 23:48 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben nieuw, wat is de COS😳?
pi_161527289
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 18:01 schreef Faya123 het volgende:

[..]

Ik ben nieuw, wat is de COS😳?
COS = Commentaar Op Streams
Waar je eerder in postte
UTO / [COS #11082] Wie wil sterven in Utopia?
"Life's a Bitch"
pi_161645011
- geen commentaar -

[ Bericht 97% gewijzigd door Ebinas op 23-04-2016 07:52:45 ]
pi_161654817
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet dat sommigen maar door en door mogen blijven zuigen.
Komt de sfeer in de COS niet ten goede.
Je bedoelt het gezuig over DOotje O+ en Iesje O+ en Vic ja, daar wordt ik ook wel onpasselijk van...
pi_161700694
Ik heb de OPfoto aangepast, ik heb alleen Rowen even gevraagd of zij de naam van Karin nog kan aanpassen, ik heb namelijk niet precies dezelfde letter op mijn pc staan. Rowan past hem vanavond aan met de juiste lettertype, als hij er nu even in gezet kan worden is die weer up to date! Thanks! staat er al in ;)



[ Bericht 6% gewijzigd door DaniqueV op 25-04-2016 14:24:24 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 14:30:58 #182
388664 crew  Dotteke
pi_161701307


[ Bericht 100% gewijzigd door Dotteke op 25-04-2016 14:31:45 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_161701332
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Tjonge jonge twee man voor een OP foto
ja wat is daar mis mee als die daardoor er goed uitziet qua lettertype
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 14:33:49 #184
388664 crew  Dotteke
pi_161701392
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:31 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

ja wat is daar mis mee als die daardoor er goed uitziet
Laat maar, jullie hebben je zin succes ermee. :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_161701624
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Laat maar, jullie hebben je zin succes ermee. :W
Ik heb mij al die tijd buiten de discussie gehouden. je doet nu alsof het jouw ontnomen is. Ik weet niet of je het nog weet maar Ricco maakte altijd de opfoto, als hij er geen tijd voor had nam een ander het over, Dat kon iedereen doen en gebeurde ook zo. Ook ik heb regelmatig de OPfoto aangepast maar aangezien er ook mensen zijn die werken of naar school gaan kan het soms niet meteen gedaan worden. Nu had ik de tijd ervoor, had alleen niet het juiste lettertype kwam ik achter, kan gebeuren nou dat wordt rechtgezet door Rowan, prima toch als het in samenwerking met elkaar gaat. Het gaat zoals het altijd is gegaan.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 14:49:33 #186
388664 crew  Dotteke
pi_161701751
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:42 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik heb mij al die tijd buiten de discussie gehouden. je doet nu alsof het jouw ontnomen is. Ik weet niet of je het nog weet maar Ricco maakte altijd de opfoto, als hij er geen tijd voor had nam een ander het over, Dat kon iedereen doen en gebeurde ook zo. Ook ik heb regelmatig de OPfoto aangepast maar aangezien er ook mensen zijn die werken of naar school gaan kan het soms niet meteen gedaan worden. Nu had ik de tijd ervoor, had alleen niet het juiste lettertype kwam ik achter, kan gebeuren nou dat wordt rechtgezet door Rowan, prima toch als het in samenwerking met elkaar gaat. Het gaat zoals het altijd is gegaan.
Lik me reet met je samenwerking.
ALs er net een nieuwe op foto geplaatst is bij iemand in DM vragen of ze jou OP willen plaatsen vind ik niet echt samen werken maar achterbaks. Dan een paar dagen later komt een ander die mijn TT jat om de OP foto die ik wederom net gemaakt heeft aan te passen, dat is achterbaks
En als dan een paar dagen later nog eens iemand begint te zeiken dat het zo zielig is dat een OP foto geen aandacht heeft gehad en dat iemand geen kans kreeg kom op zet, dus rot op met je samenwerking, het is gewoon achterbaks gedoe geweest

Ik heb het toen opgepakt omdat niemand het meer deed en heb er veel tijd in gestoken.
Dat het dan op zo'n achterbakse manier gebeurd en je zin door drukt zegt genoeg.
En ik heb er nu ook genoeg over gezegd, hoop dat je er gelukkig mee wordt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  † In Memoriam † maandag 25 april 2016 @ 14:57:27 #187
137949 Disana
pi_161701934
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:42 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik heb mij al die tijd buiten de discussie gehouden. je doet nu alsof het jouw ontnomen is. Ik weet niet of je het nog weet maar Ricco maakte altijd de opfoto, als hij er geen tijd voor had nam een ander het over, Dat kon iedereen doen en gebeurde ook zo. Ook ik heb regelmatig de OPfoto aangepast maar aangezien er ook mensen zijn die werken of naar school gaan kan het soms niet meteen gedaan worden. Nu had ik de tijd ervoor, had alleen niet het juiste lettertype kwam ik achter, kan gebeuren nou dat wordt rechtgezet door Rowan, prima toch als het in samenwerking met elkaar gaat. Het gaat zoals het altijd is gegaan.
Ik noem iemand verdringen geen samenwerken. Dotteke is verdrongen door een kliekje dat meende het beter te kunnen. En wat is het resultaat? De OP loopt mijlenver achter en de invulling is slordig. Best hoor, maar ik vind het heel sneu voor Dotteke die het altijd tijdig en netjes deed.
pi_161701964
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Lik me reet met je samenwerking.
ALs er net een nieuwe op foto geplaatst is bij iemand in DM vragen of ze jou OP willen plaatsen vind ik niet echt samen werken maar achterbaks. Dan een paar dagen later komt een ander die mijn TT jat om de OP foto die ik wederom net gemaakt heeft aan te passen, dat is achterbaks
En als dan een paar dagen later nog eens iemand begint te zeiken dat het zo zielig is dat een OP foto geen aandacht heeft gehad en dat iemand geen kans kreeg kom op zet, dus rot op met je samenwerking, het is gewoon achterbaks gedoe geweest

Ik heb het toen opgepakt omdat niemand het meer deed en heb er veel tijd in gestoken.
Dat het dan op zo'n achterbakse manier gebeurd en je zin door drukt zegt genoeg.
En ik heb er nu ook genoeg over gezegd, hoop dat je er gelukkig mee wordt.
Ik weet niet of je het weet maar dat wat jij nu aanhaalt met een OPfoto van mij, was wel even andersom, de mijne was al gemaakt en geplaatst daarna zette jij jouw OPfoto in de FB met de vraag of die geplaatst kon worden.

En dat over een andere OPfoto die geen aandacht kreeg, ja die heeft willens en wetens 1 topic er mogen staan, maar die JIJ er dus meteen weer uitsloopte. De leuke OPfoto vanwege pasen die iemand had gemaakt, zelfs een lolletje kan schijnbaar niet bij jou en dat is gewoon erg jammer, zoals je zelf al aanhaalt je weet hoeveel werk en tijd er in zo'n OPfoto gaat zitten.

Jij trekt alles persoonlijk naar je toe, moet je niet doen. schiet je niets mee op en kost teveel negatieve energie. Maakt je er niet mooier op.
Niets moet maar mag...wat ik net ook al zei, zoals het eerder ook ging met de OPfoto

Wens je verder een fijne dag.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 25 april 2016 @ 15:00:13 #189
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161702010
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik noem iemand verdringen geen samenwerken. Dotteke is verdrongen door een kliekje dat meende het beter te kunnen. En wat is het resultaat? De OP loopt mijlenver achter en de invulling is slordig. Best hoor, maar ik vind het heel sneu voor Dotteke die het altijd tijdig en netjes deed.
zonder blikken of blozen stel ik dat dat groepje ook afspreekt mensen te proberen weg te pesten uit de cos,mario een ban aansmeren, elkaar opstookt maar te juichen om Karla, en dat noemt zich volwassenen heeft commentaar op utopianen en hun gedrag :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  † In Memoriam † maandag 25 april 2016 @ 15:06:37 #190
137949 Disana
pi_161702175
quote:
17s.gif Op maandag 25 april 2016 15:00 schreef PeZu het volgende:

[..]

zonder blikken of blozen stel ik dat dat groepje ook afspreekt mensen te proberen weg te pesten uit de cos,mario een ban aansmeren, elkaar opstookt maar te juichen om Karla, en dat noemt zich volwassenen heeft commentaar op utopianen en hun gedrag :D
De mensen die op mario blijven hakken zijn niet dezelfden voorzover mij bekend, maar je hebt gelijk dat dat ook vervelend is. Wat hier gebeurt vind ik gewoon sneu voor Dotteke, wiens plezier in het maken van OP's en SV's helemaal is vergald.
pi_161702176
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik noem iemand verdringen geen samenwerken. Dotteke is verdrongen door een kliekje dat meende het beter te kunnen. En wat is het resultaat? De OP loopt mijlenver achter en de invulling is slordig. Best hoor, maar ik vind het heel sneu voor Dotteke die het altijd tijdig en netjes deed.
Goh daar hebben wij jouw ook weer.
Iets met klok horen luiden en niet weten waar de klepel hangt?
Zou mij er eens beter in verdiepen als ik jouw was, Dotteke is niet verdrongen, er is ook nooit de afspraak geweest dat een vast iemand deze OPfoto maakt. Zoals ik al zei, heb hem zelf ook regelmatig gemaakt en laten plaatsen net als anderen het ook deden nu ik er over nadenk, misschien zijn wij wel verdrongen joh! ohoooooo drama zeg!
Mens doe niet zo moeilijk! dat doen wij ook niet, enige wat duidelijk was... er kwamen regelmatig opmerkingen over een niet zo duidelijke OP meer en als je eerlijk bekeek zag je dat ook wel..Dan helpen wij even toch met hem weer goed maken. Wat Ricco is het verleden ook regelmatig deed! die maakte hem weer even helemaal goed als het nodig was.

Tis mierenn**kerij wat je nu aanhaalt met de invulling is slordig, krijg er zelfs een lachbui door.
Ja hij loopt achter _O- ...ene topic ging Bronno weg en in het nieuwe topic staat de opfoto al in.... hoe sneller wil je het hebben _O-

Jij ook verder een fijne dag!

[ Bericht 0% gewijzigd door DaniqueV op 25-04-2016 15:25:44 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 25 april 2016 @ 15:15:13 #192
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161702412
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:06 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Goh daar hebben wij jouw ook weer.
het is :o jou
quote:
Iets met bel rinkelt en niet weten waar de klepel hangt?
de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt, zoals jij en het spreekwoord.
quote:
Zou mij er eens beter in verdiepen als ik jouw was, Dotteke is niet verdrongen, er is ook nooit de afspraak geweest dat een vast iemand deze OPfoto maakt. Zoals ik al zei, heb hem zelf ook regelmatig gemaakt en laten plaatsen net als anderen het ook deden nu ik er over nadenk, misschien zijn wij wel verdrongen joh! ohoooooo drama zeg!
Mens doe niet zo moeilijk! dat doen wij ook niet, enige wat duidelijk was... er kwamen regelmatig opmerkingen over een niet zo duidelijke OP meer en als je eerlijk bekeek zag je dat ook wel..Dan helpen wij even toch met hem weer goed maken.
volg je je eigen onzin nog wel?
quote:
Wat Ricco is het verleden ook regelmatig deed! die maakte hem weer even helemaal goed als het nodig was.
Rico, 1 c, niet heel moelijk Rico
quote:
Tis mierenn**kerij wat je nu aanhaalt met de invulling is slordig,
want het is verboden het slordig te vinden?
quote:
krijg er zelfs een lachbui door.
Ja hij loopt achter _O- ...ene topic ging Bronno weg en in het nieuwe topic staat de opfoto al in.... hoe sneller wil je het hebben _O-
nog sneller dat lees j etoch?
quote:
Jij ook verder een fijne dag!
ik hoop dat jij die ook ooit hebt
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  † In Memoriam † maandag 25 april 2016 @ 15:15:22 #193
137949 Disana
pi_161702419
Ebinas had de OP van Dotteke erin gezet, diezelfde avond werd die al zonder reden vervangen door die van degene hierboven. En het was Gert die stelde dat de OP in de huidige vorm moest blijven, hetgeen betekende geen speciale plaatjes of anderszins.

Soms is het zo simpel.
pi_161702684
Van de week stond er ook alweer een filmpje in. Werd er weer uitgehaald, toen weer in de OP.
  maandag 25 april 2016 @ 15:31:17 #195
138448 PeZu
Suspended animation
pi_161702834
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:24 schreef mootie het volgende:
Van de week stond er ook alweer een filmpje in. Werd er weer uitgehaald, toen weer in de OP.
gewoon de mods laten doen, klaar, geen gezeur meer handen er van, heel simpel net zoals de blokkendoos in de kleuterklas
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_161702890
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 15:15 schreef Disana het volgende:
Ebinas had de OP van Dotteke erin gezet, diezelfde avond werd die al zonder reden vervangen door die van degene hierboven. En het was Gert die stelde dat de OP in de huidige vorm moest blijven, hetgeen betekende geen speciale plaatjes of anderszins.

Soms is het zo simpel.
Er is door mij nooit in de avond een OPfoto in gezet.

En volgens mij heeft Gert ook nooit aangegeven dat hij moest zijn en blijven zoals de OPfoto was.

UTO / Feedback #22
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_161702976
1-0 pezu
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  maandag 25 april 2016 @ 15:41:29 #198
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_161703095
VERDRONGEN DOOR EEN KLIEKJE??

Ik heb een keer de OP vervangen van Dotteke. Dat werd niet gewaardeerd en heb ik METEEN teruggezet.
vervolgens wilde Dotteke niet meer omdat ik zoiets verschrikkelijks gedaan had (waar ik nog wel mn excuses voor aanbood, ik ben gek) en het gaaaat maar door.
TEAM TAFEL
  Moderator maandag 25 april 2016 @ 15:41:41 #199
388664 crew  Dotteke
pi_161703102
verkeerde topic sorry moet in de COS
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 25 april 2016 @ 15:41:49 #200
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_161703104
:+

[ Bericht 84% gewijzigd door rowan634 op 25-04-2016 23:38:02 ]
TEAM TAFEL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')