Klopt, zodra ik een van die meiden met andere gasten zie praten en daarbij lekker extreem lachen denk ik al meteen het ergstequote:Op donderdag 31 maart 2016 14:37 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds veel te veel voor "anderen" mits je geen glazen bol hebt kun je daar niet altijd het antwoord zelf invullen.
Verdrietig is nog zacht uitgedrukt... het is gewoon diep diep triest en er nog over klagen ook nog...quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:39 schreef Bananenpap het volgende:
Je zou maar hele dagen zo in afgunst naar anderen kijken. Ik word er een beetje verdrietig van.
Nee, maar laten we nou niet doen alsof die lekkere, populaire, leuke meid haar maagdelijkheid heeft bewaard voor die ene speciale creepy stalker die haar nooit aanspreekt maar alleen maar uitkleedt met z'n ogenquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:37 schreef Wh00pWh00p het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds veel te veel voor "anderen" mits je geen glazen bol hebt kun je daar niet altijd het antwoord zelf invullen.
En dan waarschijnlijk niet eens besaande afgunst want voor die anderen besta ik niet eensquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:39 schreef Bananenpap het volgende:
Je zou maar hele dagen zo in afgunst naar anderen kijken. Ik word er een beetje verdrietig van.
Hmm, ik kan je op een blaadje geven dat ze geen maagd meer is, ze komt een beetje als een slet overquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, maar laten we nou niet doen alsof die lekkere, populaire, leuke meid haar maagdelijkheid heeft bewaard voor die ene speciale creepy stalker die haar nooit aanspreekt maar alleen maar uitkleedt met z'n ogen
Gelukkig zie je er zelf nog de humor van in, want ik vind dit vrij ernstig.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:42 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En dan waarschijnlijk niet eens besaande afgunst want voor die anderen besta ik niet eens
Gast.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm, ik kan je op een blaadje geven dat ze geen maagd meer is, ze komt een beetje als een slet over
En daar gaat ie weer....quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm, ik kan je op een blaadje geven dat ze geen maagd meer is, ze komt een beetje als een slet over
Oei, hoezo? Heeft ze gaten in haar broek? Maakt ze een praatje met een medestudent? Is haar haar geverfd?quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zou kunnen, de uitkomst is echter gelijk als in: je gaat haar niet rakenquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Neem, maar ze gaat geen aandacht uit de wegquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:44 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Oei, hoezo? Heeft ze gaten in haar broek? Maakt ze een praatje met een medestudent? Is haar haar geverfd?
En dit is de reden waarom je nooit een vriendin gaat krijgen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zoek hulp, mijn god.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
WAT? De slet, gadverquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Neem, maar ze gaat geen aandacht uit de wegDie halve nep-glimlachen steeds. Knotje.
Zelfde reden als dat vrouwen nog steeds op een dienblaadje moeten worden beschermd tegen 'aparte' mannen in de samenleving, niet alleen over stations enzo, maar ondertussen zelf in bed wel als slet behandeld willen worden / opgetuigd worden?quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dit is de reden waarom je nooit een vriendin gaat krijgen.
Haal je dit uit de films?quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zelfde reden als dat vrouwen nog steeds op een dienblaadje moeten worden beschermd tegen 'aparte' mannen in de samenleving, niet alleen over stations enzo, maar ondertussen zelf in bed wel als slet behandeld willen worden / opgetuigd worden?Meten met twee maten.
Helemaal fout. Er is een verschil tussen "veroverd willen worden" en "verkracht worden". Tering zegquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zelfde reden als dat vrouwen nog steeds op een dienblaadje moeten worden beschermd tegen 'aparte' mannen in de samenleving, niet alleen over stations enzo, maar ondertussen zelf in bed wel als slet behandeld willen worden / opgetuigd worden?Meten met twee maten.
Vind je jezelf nou echt aardig?quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het verlangen naar kan ook nog. Vrijwillig dus. In het SEX-forum staat ook zo'n topic, vriendin wil misbruikt worden ofzo. Fantasie werkelijkheid laten worden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:48 schreef DonJames het volgende:
[..]
Helemaal fout. Er is een verschil tussen "veroverd willen worden" en "verkracht worden". Tering zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |