Vergeet 'dynamische werkomgeving' niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:46 schreef Detroit het volgende:
Don't ask.. Wat introversie is weet hij niet. Het verschil tussen een psycholoog en een psychiater niet. Laat staan weten wat een retorische vraag is.
Terwijl hij ze wel gebruikt alsof hij er verstand van heeft.
Inderdaad!quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet 'dynamische werkomgeving' niet.
Niet per se dansend op de tafels, maar gewoon gezond zelfvertrouwen en altijd je eigen wil of mening volgen. Zo min mogelijk van anderen aantrekken. Jezelf durven zijn.quote:
Als je altijd je eigen mening en eigen wil volgt kom je ook nergens. Dan krijgen mensen net zo goed een hekel aan je.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet per se dansend op de tafels, maar gewoon gezond zelfvertrouwen en altijd je eigen wil of mening volgen. Zo min mogelijk van anderen aantrekken. Jezelf durven zijn.
Nu stel ik me juist te bescheiden op en dat brengt mij ook nergens. Niet eens weten of ze op een praatje zit te wachten of niet. Enige keren dat ik wordt aangesproken is als ik de weg weet of een aansteker heb.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:38 schreef misterxvany het volgende:
[..]
Als je altijd je eigen mening en eigen wil volgt kom je ook nergens. Dan krijgen mensen net zo goed een hekel aan je.
Soms moet je je gewoon aanpassen aan anderen.
En toch verandre je niet om meer schijt te hebben. Want kwaad kan het ook niet. lekker in limbo blijven stekenquote:Op donderdag 31 maart 2016 11:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nu stel ik me juist te bescheiden op en dat brengt mij ook nergens. Niet eens weten of ze op een praatje zit te wachten of niet. Enige keren dat ik wordt aangesproken is als ik de weg weet of een aansteker heb.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nu stel ik me juist te bescheiden op en dat brengt mij ook nergens. Niet eens weten of ze op een praatje zit te wachten of niet. Enige keren dat ik wordt aangesproken is als ik de weg weet of een aansteker heb.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:37 schreef Koral het volgende:
Hoe wil je meer bekenden krijgen om op je gemak te raken (en dus meer kans maakt op een date), als je niet beter die met informatie (of het gebrek daaraan) van je zintuigen kan omgaan?
Dit heeft niks met extraversie te maken.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet per se dansend op de tafels, maar gewoon gezond zelfvertrouwen en altijd je eigen wil of mening volgen. Zo min mogelijk van anderen aantrekken. Jezelf durven zijn.
Als je het niet weet, dan zeg je iets korts. Dan krijg je een reactie en kan je er nog iets achteraan plakken. Daarna is het haar beurt en als daar niets uit komt, ja dan gaat het gewoon over. Shit happens soms sowieso, soms ligt het aan de een soms ligt het aan de ander. Niets aan te doen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik uitbundiger (risicolozer) durf te zijn bij bekenden. Daarom is via via voor mij ook een belangrijke manier om extra contacten op te doen zoals morgen.quote:
'oh shit, betrapt!' denkt ie. Dat kreeg ik dus gisteren ook maar zij maakte dan geen opmerking. Hij durfde blijkbaar ook geen praatje aan te gaan.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:51 schreef gebakken-koekje het volgende:
Over dat staren en dat oogcontact wat je doet. Ik dacht altijd al dat het creepy was dat iemand naar je zat te staren maar vanochtend heb ik het dus echt meegemaakt. Ik zat ergens een broodje te eten en een tafeltje tegenover mij zat een jongen echt constant te staren dus eerst dacht ik er is vast iets heel bijzonders vlakbij mij te zien maar dat was niet zo, toen dacht ik zit er misschien iets raars op/aan mij? nee, ook niet. Ik dacht misschien kent hij mij en ik heb (even niet) Dus ik vraag sorry, kennen wij elkaar? Jongen krijgt een kop als een tomaat en zegt van niet.
Ik ga door met eten en die jongen staart vrolijk verder.
Als jij die jongen was geweest had je vast gedacht oooh ze kijkt terug! Oogcontact! Euhm tja als iemand steeds naar je zit te loeren dan kijk je hooguit terug met het WTF gevoel, echt niet met het idee van oh wow wat een leuke vent. Maar niet meer doen dus.
Dat is gewoon zelfverzekerd, niet extravert. Iemand die introvert is kan bovenstaande namelijk ook zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Over welke bekenden heb je het nou de hele tijd?quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik uitbundiger (risicolozer) durf te zijn bij bekenden. Daarom is via via voor mij ook een belangrijke manier om extra contacten op te doen zoals morgen.
Gaat een beetje moeizaam, vind je ook niet dat via via? Al tig topics vol, en nog steeds geen (h)erkenning van datgene wat je parten speelt..quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik uitbundiger (risicolozer) durf te zijn bij bekenden. Daarom is via via voor mij ook een belangrijke manier om extra contacten op te doen zoals morgen.
Die klasgenoot die ik morgen zie. Die gaat dus met een groepje andere studenten om van andere opleidingen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:01 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Over welke bekenden heb je het nou de hele tijd?
Maar snap je dan echt niet dat dit gedrag er alleen maar voor zorgt dat mensen juist geen contact met je zoeken?quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
'oh shit, betrapt!' denkt ie. Dat kreeg ik dus gisteren ook maar zij maakte dan geen opmerking. Hij durfde blijkbaar ook geen praatje aan te gaan.
Hoe ga je dat aanpakken dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:02 schreef Deezertje het volgende:
Die klasgenoot die ik morgen zie. Die gaat dus met een groepje andere studenten om van andere opleidingen.
Bij hem doe je altijd heel uitbundig dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die klasgenoot die ik morgen zie. Die gaat dus met een groepje andere studenten om van andere opleidingen.
Wat ga je doen om daar aansluiting mee proberen te krijgen dan?quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ten eerste hopen dat die anderen er zijn en dan gewoon meegaan in de gesprekken. Niet er stil bijzitten enzo.quote:
En als die anderen er niet bij zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ten eerste hopen dat die anderen er zijn en dan gewoon meegaan in de gesprekken. Niet er stil bijzitten enzo.
Denk je dat je je kunt handhaven in een groepje? Is om te beginnen 1-op-1 of 1-op-2 een betere blootstelling aan datgene je normaal gesproken tracht te minimaliseren om het te kunnen handelen?quote:Op donderdag 31 maart 2016 12:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |