abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161068264
Hoe graag wil je nou eigenlijk echt afstuderen? Ervan uit gaande dat je die scriptie wel eens zat bent, is dat nou niet een reden om gewoon hele dagen aan de bak te gaan?
pi_161068304
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja discipline enzo.
Daarom ga ik ook naar de dichtstbijzijnde UB want thuis komt er niks uit. Maar daar ken ik dus niemand, andere stad, andere school. Geen verbintenis of aansluiting. Lekker handig weer. Morgen dus wel naar eigen school met iig 1 bekende maar wel extra reistijd dus extra vroeg op wil ik er wat aan hebben.
De plekken waar je nu verbinding zoekt, zijn:

- In de UB
- In het OV
- Fitness
- Fok

Dit lijkt tot nu toe niet zo te werken voor je. Hoe zou je dit lijstje kunnen uitbreiden met activiteiten waarbij de mogelijkheid tot contact groter is?
pi_161068386
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De plekken waar je nu verbinding zoekt, zijn:

- In de UB
- In het OV
- Fitness
- Fok

Dit lijkt tot nu toe niet zo te werken voor je. Hoe zou je dit lijstje kunnen uitbreiden met activiteiten waarbij de mogelijkheid tot contact groter is?
Een sport, een hobby, die cursus. Misschien morgen als ik mensen uit dat groepje ontmoet en dan niet meteen afkappen als ik er een over haar vriend hoor praten.
pi_161068389
Why de fuck zou je naar de UB van een andere school in een andere stad gaan?
pi_161068428
Je beseft trouwens dat wanneer je een baan hebt je daar al rond 8:30 moet zijn om vervolgens acht uur te werken he?
pi_161068434
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:18 schreef Bananenpap het volgende:
Dat volgt logisch uit het feit dat hij niet in een studiestad woont en niet aan de universiteit studeert maar aan de hogeschool.

Maar de UB is wellicht niet de juiste plek, teveel afleiding. Kun je beter naar de openbare bieb.
pi_161068438
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:18 schreef Bananenpap het volgende:
Reistijd en omdat buiten de deur alleen werkt. Gewone bieb is zelfs verder weg :')
  donderdag 31 maart 2016 @ 10:23:08 #58
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_161068444
Ik had vanochtend gedroomd dat ik samen met andere fok!kers Deezertje ging helpen aan een sociaal leven, en een huisje, en dat hij daar alsnog geen zin in had, ondanks dat ie moest van ons.

Komt syndroom er ineens tussen als een super saiyan en probeert hij ons te vermoorden. _O- dit topic doet meer kwaad dan goed voor mij.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_161068447
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:21 schreef Bananenpap het volgende:
Je beseft trouwens dat wanneer je een baan hebt je daar al rond 8:30 moet zijn om vervolgens acht uur te werken he?
En vooral geen 9-5 mentaliteit moet hebben :')
pi_161068453
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:23 schreef broccoli. het volgende:
Ik had vanochtend gedroomd dat ik samen met andere fok!kers Deezertje ging helpen aan een sociaal leven, en een huisje, en dat hij daar alsnog geen zin in had, ondanks dat ie moest van ons.

Komt syndroom er ineens tussen als een super saiyan en probeert hij ons te vermoorden. _O- dit topic doet meer kwaad dan goed voor mij.
Hahaha, klopt nog aardig met de inhoud van deze reeks ook. _O-
pi_161068477
Hoezo kun je thuis niet werken eigenlijk? Volgens mij ben jij in zo'n UB veel meer afgeleid dan thuis.
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En vooral geen 9-5 mentaliteit moet hebben :')
Wat ik maar probeer aan te geven is dat er weinig banen bestaan waarbij je om 12 uur nog eens komt aankakken om om 17 uur als eerste de tent weer te verlaten.
pi_161068502
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:25 schreef Bananenpap het volgende:
Hoezo kun je thuis niet werken eigenlijk? Volgens mij ben jij in zo'n UB veel meer afgeleid dan thuis.

[..]

Wat ik maar probeer aan te geven is dat er weinig banen bestaan waarbij je om 12 uur nog eens komt aankakken om om 17 uur als eerste de tent weer te verlaten.
Er loopt er eentje werkloos thuis sinds kort.
pi_161068517
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:22 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat volgt logisch uit het feit dat hij niet in een studiestad woont en niet aan de universiteit studeert maar aan de hogeschool.

Maar de UB is wellicht niet de juiste plek, teveel afleiding. Kun je beter naar de openbare bieb.
Die is dus verder weg.
pi_161068519
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Een sport, een hobby, die cursus. Misschien morgen als ik mensen uit dat groepje ontmoet en dan niet meteen afkappen als ik er een over haar vriend hoor praten.
Vraagje? Hoe denk je verbinding met andere mensen te krijgen als je te weinig verbinding met jezelf hebt? Je lijkt nu niet bepaald scherp een idee te hebben wat er specifiek qua informatieverwerking in je hoofd moeizaam verloopt?

Ik heb het idee dat je dat introverte passieve onbewust doet om jezelf te beschermen tegen teveel prikkels. Dat het allemaal te veel is om vlot verwerkt te worden? Je komt niet voor niets graag op dezelfde plaatsen!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_161068525
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die is dus verder weg.
Ga je straks ook niet naar je werk omdat het te ver weg is?
pi_161068553
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:28 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ga je straks ook niet naar je werk omdat het te ver weg is?
Voor mijn stage was ik iedere dag 2 uur heen 2 uur terug (excl vertraging) onderweg een half jaar lang.
pi_161068554
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er loopt er eentje werkloos thuis sinds kort.
Ja dus?
pi_161068580
quote:
5s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:27 schreef Koral het volgende:

[..]

Vraagje? Hoe denk je verbinding met andere mensen te krijgen als je te weinig verbinding met jezelf hebt? Je lijkt nu niet bepaald scherp een idee te hebben wat er specifiek qua informatieverwerking in je hoofd moeizaam verloopt?

Ik heb het idee dat je dat introverte passieve onbewust doet om jezelf te beschermen tegen teveel prikkels. Dat het allemaal te veel is om vlot verwerkt te worden? Je komt niet voor niets graag op dezelfde plaatsen!
Ik ben wellicht extraverter dan ik mezelf voordoe, zeker als ik op mijn gemak ben bij iemand.
pi_161068597
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:29 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja dus?
Die heeft ook geen doel meer. Helpt niet echt he. Kan mezelf al lastig motiveren dus ga daarom de deur uit.
pi_161068605
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Voor mijn stage was ik iedere dag 2 uur heen 2 uur terug (excl vertraging) onderweg een half jaar lang.
Waarom ga je dan wel naar je stage, maar niet naar de gewone bieb aangezien je daar beter kunt studeren?
pi_161068607
-Geen DM's openbaar maken!-

[ Bericht 90% gewijzigd door Copycat op 31-03-2016 10:42:17 ]
pi_161068610
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die heeft ook geen doel meer. Helpt niet echt he. Kan mezelf al lastig motiveren dus ga daarom de deur uit.
Nieuw werk zoeken misschien????
pi_161068627
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:18 schreef Deezertje het volgende:

[..]

^O^

Als unlimited kaarthouder heb je toch ook van die speciale unlimited avonden bij Pathé? Daar ligt ook een mogelijkheid om contacten te leggen met mensen die van hetzelfde houden als jij: films. Er is wel eens een vaste Sneak bezoeker geweest die een praatje met mij begon en vanaf dat moment ging hij vaak met mij en een vriendin mee samen naar de sneak. Mogelijkheden zijn er dus altijd, maar je moet wel het initiatief tonen (op een niet creepy manier). Geen dubbele agenda. Had hij ook niet en daardoor bleef het ongedwongen en gezellig.
pi_161068684
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben wellicht extraverter dan ik mezelf voordoe, zeker als ik op mijn gemak ben bij iemand.
Omdat je dan minder nieuwe informatie krijgt. Zoveel is logisch. Maar hoe ga je jezelf leren te redden in situaties waarbij je wel bepaalde hoeveelheden nieuwe informatie voor je zintuigen moet verwerken?

En hoe ga je verbinding krijgen met jezelf zodat je weet welke valkuilen je hebt in het specifiek verwerken van informatie in je hoofd? Lijkt me wel essentieel, anders zit er teveel ruis in de communicatie met andere mensen en heb je geen aansluiting en verbinding.

En heb je niet door dat, als het klopt wat je zegt, dat je eigenlijk teveel met jezelf bezig moet zijn in nieuwe (en eigenlijk ook wel in bekende) situaties? Dermate veel dat je eigenlijk (te) weinig aandacht aan andere mensen kan geven? Dat je misschien zelfs dicht slaat om jezelf te ontlasten van een overkill aan prikkels.

Kan je vertellen dat het heel lastig is contact te maken met iemand die in zichzelf gekeerd is of dichtslaat. Hoe wil je ooit goed kunnen daten als je niets verbeterd hierin? Hoe wil je meer bekenden krijgen om op je gemak te raken (en dus meer kans maakt op een date), als je niet beter die met informatie (of het gebrek daaraan) van je zintuigen kan omgaan?

[ Bericht 7% gewijzigd door Hineni op 31-03-2016 11:22:16 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_161068699
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat betekent extravert voor jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')