De plekken waar je nu verbinding zoekt, zijn:quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja discipline enzo.
Daarom ga ik ook naar de dichtstbijzijnde UB want thuis komt er niks uit. Maar daar ken ik dus niemand, andere stad, andere school. Geen verbintenis of aansluiting. Lekker handig weer. Morgen dus wel naar eigen school met iig 1 bekende maar wel extra reistijd dus extra vroeg op wil ik er wat aan hebben.
Een sport, een hobby, die cursus. Misschien morgen als ik mensen uit dat groepje ontmoet en dan niet meteen afkappen als ik er een over haar vriend hoor praten.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De plekken waar je nu verbinding zoekt, zijn:
- In de UB
- In het OV
- Fitness
- Fok
Dit lijkt tot nu toe niet zo te werken voor je. Hoe zou je dit lijstje kunnen uitbreiden met activiteiten waarbij de mogelijkheid tot contact groter is?
Dat volgt logisch uit het feit dat hij niet in een studiestad woont en niet aan de universiteit studeert maar aan de hogeschool.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:18 schreef Bananenpap het volgende:
Why de fuck zou je naar de UB van een andere school in een andere stad gaan?
Reistijd en omdat buiten de deur alleen werkt. Gewone bieb is zelfs verder wegquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:18 schreef Bananenpap het volgende:
Why de fuck zou je naar de UB van een andere school in een andere stad gaan?
En vooral geen 9-5 mentaliteit moet hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2016 10:21 schreef Bananenpap het volgende:
Je beseft trouwens dat wanneer je een baan hebt je daar al rond 8:30 moet zijn om vervolgens acht uur te werken he?
Hahaha, klopt nog aardig met de inhoud van deze reeks ook.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:23 schreef broccoli. het volgende:
Ik had vanochtend gedroomd dat ik samen met andere fok!kers Deezertje ging helpen aan een sociaal leven, en een huisje, en dat hij daar alsnog geen zin in had, ondanks dat ie moest van ons.
Komt syndroom er ineens tussen als een super saiyan en probeert hij ons te vermoorden.dit topic doet meer kwaad dan goed voor mij.
Wat ik maar probeer aan te geven is dat er weinig banen bestaan waarbij je om 12 uur nog eens komt aankakken om om 17 uur als eerste de tent weer te verlaten.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En vooral geen 9-5 mentaliteit moet hebben
Er loopt er eentje werkloos thuis sinds kort.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:25 schreef Bananenpap het volgende:
Hoezo kun je thuis niet werken eigenlijk? Volgens mij ben jij in zo'n UB veel meer afgeleid dan thuis.
[..]
Wat ik maar probeer aan te geven is dat er weinig banen bestaan waarbij je om 12 uur nog eens komt aankakken om om 17 uur als eerste de tent weer te verlaten.
Die is dus verder weg.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:22 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat volgt logisch uit het feit dat hij niet in een studiestad woont en niet aan de universiteit studeert maar aan de hogeschool.
Maar de UB is wellicht niet de juiste plek, teveel afleiding. Kun je beter naar de openbare bieb.
Vraagje? Hoe denk je verbinding met andere mensen te krijgen als je te weinig verbinding met jezelf hebt? Je lijkt nu niet bepaald scherp een idee te hebben wat er specifiek qua informatieverwerking in je hoofd moeizaam verloopt?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een sport, een hobby, die cursus. Misschien morgen als ik mensen uit dat groepje ontmoet en dan niet meteen afkappen als ik er een over haar vriend hoor praten.
Voor mijn stage was ik iedere dag 2 uur heen 2 uur terug (excl vertraging) onderweg een half jaar lang.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ga je straks ook niet naar je werk omdat het te ver weg is?
Ja dus?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Er loopt er eentje werkloos thuis sinds kort.
Ik ben wellicht extraverter dan ik mezelf voordoe, zeker als ik op mijn gemak ben bij iemand.quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:27 schreef Koral het volgende:
[..]
Vraagje? Hoe denk je verbinding met andere mensen te krijgen als je te weinig verbinding met jezelf hebt? Je lijkt nu niet bepaald scherp een idee te hebben wat er specifiek qua informatieverwerking in je hoofd moeizaam verloopt?
Ik heb het idee dat je dat introverte passieve onbewust doet om jezelf te beschermen tegen teveel prikkels. Dat het allemaal te veel is om vlot verwerkt te worden? Je komt niet voor niets graag op dezelfde plaatsen!
Die heeft ook geen doel meer. Helpt niet echt he. Kan mezelf al lastig motiveren dus ga daarom de deur uit.quote:
Waarom ga je dan wel naar je stage, maar niet naar de gewone bieb aangezien je daar beter kunt studeren?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor mijn stage was ik iedere dag 2 uur heen 2 uur terug (excl vertraging) onderweg een half jaar lang.
Nieuw werk zoeken misschien????quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die heeft ook geen doel meer. Helpt niet echt he. Kan mezelf al lastig motiveren dus ga daarom de deur uit.
quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een sport, een hobby, die cursus. Misschien morgen als ik mensen uit dat groepje ontmoet en dan niet meteen afkappen als ik er een over haar vriend hoor praten.
Omdat je dan minder nieuwe informatie krijgt. Zoveel is logisch. Maar hoe ga je jezelf leren te redden in situaties waarbij je wel bepaalde hoeveelheden nieuwe informatie voor je zintuigen moet verwerken?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben wellicht extraverter dan ik mezelf voordoe, zeker als ik op mijn gemak ben bij iemand.
Wat betekent extravert voor jou?quote:Op donderdag 31 maart 2016 10:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben wellicht extraverter dan ik mezelf voordoe, zeker als ik op mijn gemak ben bij iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |