abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161067242
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kan wel roepen gewoon mijn bek opentrekken, maar we weten allebei hoe dat gaat in het echt :') morgen samen aan studie werken met klasgenoot, enkel dat. Geen verwachtingen. Dus is al iets van sociaal contact.
Waarom kan jij wel met die klasgenoot omgaan, zonder verwachtingen en niet met dat meisje? Dat meisje is niet veel anders dan die klasgenoot, behalve dat ze een visje in jouw vijver is. Alleen moet je wel gewoon normaal met haar kunnen omgaan, zonder verwachtingen. En dan kan er vriendschap ontstaan (e.v.).

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2016 08:51:57 ]
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:50:58 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161067274
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kan wel roepen gewoon mijn bek opentrekken, maar we weten allebei hoe dat gaat in het echt :') morgen samen aan studie werken met klasgenoot, enkel dat. Geen verwachtingen. Dus is al iets van sociaal contact.
Nee, hoe ga JIJ het oplossen? Als je haar niet gaat aanspreken, blijf je dan hangen in staren en niks doen? Of zet je het van je af en richt je je aandacht ergens anders op? Je hebt namelijk een keuze.
The love you take is equal to the love you make.
pi_161067275
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:48 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom kan jij wel met die klasgenoot omgaan, zonder verwachtingen en niet met dat meisje?
Omdat ik die klasgenoot al jaren ken dus weet wat ik kan verwachten. Iig leuk praten en ze is mijn type niet echt dus er is ook geen spanning ofzo.
pi_161067297
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, hoe ga JIJ het oplossen? Als je haar niet gaat aanspreken, blijf je dan hangen in staren en niks doen? Of zet je het van je af en richt je je aandacht ergens anders op? Je hebt namelijk een keuze.
Ze zal altijd 'die ene meid' blijven totdat er een keiharde afwijzing komt of ik haar gewoon niet meer zie. Ik kan mensen jaren later nog herkennen, fotografisch geheugen.
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:53:40 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161067309
Mijn inschatting is dat je leuk contact met dit meisje beter kunt vergeten. Die kans is geweest en verkeken. Ik weet niet wat er precies is voorgevallen/wat je precies hebt gezegd of gedaan, maar iets heeft haar vriendelijke interesse doen omslaan in een negeermodus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161067319
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze zal altijd 'die ene meid' blijven totdat er een keiharde afwijzing komt of ik haar gewoon niet meer zie. Ik kan mensen jaren later nog herkennen, fotografisch geheugen.
Hoe wil je een keiharde afwijzing krijgen als je niks doet om haar hart te veroveren?
pi_161067330
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:53 schreef Copycat het volgende:
Mijn inschatting is dat je leuk contact met dit meisje beter kunt vergeten. Die kans is geweest en verkeken. Ik weet niet wat er precies is voorgevallen/wat je precies hebt gezegd of gedaan, maar iets heeft haar vriendelijke interesse doen omslaan in een negeermodus.
Misschien te gewillig overkomen? Maar waarom blijft ze zelf dan ook oogcontact zoeken met zo'n vreselijke glimlach?
pi_161067340
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:54 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hoe wil je een keiharde afwijzing krijgen als je niks doet om haar hart te veroveren?
Dat is de grap juist. Dat is het dus al totdat ik weer eens het lef heb om met haar te praten en haar reactie moet afwachten.
  donderdag 31 maart 2016 @ 08:56:57 #34
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161067350
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je blijft dus volkomen passief.
The love you take is equal to the love you make.
pi_161067404
Maar ik ben ook altijd zelf het probleem. Klasgenoot kon vandaag ook maar voordat ik de deur uit ben, reistijd etc. is het de moeite niet meer. Dus morgen vroeg uit bed en dan ben ik er iig op tijd.
  donderdag 31 maart 2016 @ 09:08:57 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161067484
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 08:55 schreef Deezertje het volgende:

Misschien te gewillig overkomen? Maar waarom blijft ze zelf dan ook oogcontact zoeken met zo'n vreselijke glimlach?
Laatdunkend? Snerend? Of misschien zoekt ze geen oogcontact, maar kruisen jullie blikken elkaar en is dit een sociaal wenselijke reactie.
pi_161067722
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:01 schreef Deezertje het volgende:
Maar ik ben ook altijd zelf het probleem. Klasgenoot kon vandaag ook maar voordat ik de deur uit ben, reistijd etc. is het de moeite niet meer. Dus morgen vroeg uit bed en dan ben ik er iig op tijd.
Studeer jij in Maastricht ofzo? Als je om 11 uur in de UB kunt zijn heb je toch nog makkelijk 6 uur studietijd? In 6 uur kan je flink wat doen aan zo'n scriptie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161067746
Misschien heb je er in je hoofd wel meer gemaakt van je vorige contact dan het daadwerkelijk was? We weten dat het veel voor je betekende, maar als je iets meer maakt dan het is dan kan het knappen als een luchtbel. Niets verwachten lijkt me beter (realistischer), dan kan het alleen maar meevallen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_161067809
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Studeer jij in Maastricht ofzo? Als je om 11 uur in de UB kunt zijn heb je toch nog makkelijk 6 uur studietijd? In 6 uur kan je flink wat doen aan zo'n scriptie.
Nee 12u daar, maar dan kom ik ook bijna in de pauze aan (die neemt ze altijd) dan dus voordat we echt wat doen is t 13u.. Morgen afspraak staat. Maar ze studeert met meer mensen van andere opleiding dus moet mijn speciale plek ook niet te groot maken. We komen er om te studeren uiteindelijk. (Niet in de UB)
pi_161067820
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:34 schreef Koral het volgende:
Misschien heb je er in je hoofd wel meer gemaakt van je vorige contact dan het daadwerkelijk was? We weten dat het veel voor je betekende, maar als je iets meer maakt dan het is dan kan het knappen als een luchtbel. Niets verwachten lijkt me beter (realistischer), dan kan het alleen maar meevallen?
Ze begon zelf 3x een gesprek en dat overkomt mij nooit. Dus ja dan hang je er misschien wat meer aan op.
  donderdag 31 maart 2016 @ 09:43:43 #41
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161067841
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:40 schreef Deezertje het volgende:
bijna in de pauze aan
Welke pauze? Het is een bibliotheek, daar kan je gewoon doorwerken lijkt me zo

En vanaf 13 uur, heb je toch ook nog mooi zo'n 4 uur om te werken/studeren.
Wat ga je nu de rest van de dag doen dan?
pi_161067860
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Welke pauze? Het is een bibliotheek, daar kan je gewoon doorwerken lijkt me zo

En vanaf 13 uur, heb je toch ook nog mooi zo'n 4 uur om te werken/studeren.
Wat ga je nu de rest van de dag doen dan?
Nee ga nu naar de UB, minder reistijd. Morgen niet, dan naar school. UB is van andere universiteit he, andere plaats ook :P misschien ken ik daarom ook niemand daar haha
pi_161067886
Waarom ga je eigenlijk pas rond 10 uur als je ook nog reistijd hebt?
  donderdag 31 maart 2016 @ 09:48:30 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161067896
Vooral blijven denken in obstakels.
pi_161067955
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:47 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom ga je eigenlijk pas rond 10 uur als je ook nog reistijd hebt?
Omdat sinds ik geen verplichtingen meer heb als in rooster of toetsen, sta ik eigenlijk nooit meer voor 9u op. Morgen dus die afspraak dus dan iig wel vroeg op, anders zelfde obstakel als vandaag. Zelf rooster maken werkt niet. Hoop eigenlijk dat morgen goed bevalt en ik daar dagelijks kan aansluiten (zelfde doel). Dan neem ik de langere reistijd maar voor lief en ben ik meteen van de UB-kwelling af (maar dan zie ik die mensen daar nooit meer ;()
pi_161067984
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat sinds ik geen verplichtingen meer heb als in rooster of toetsen, sta ik eigenlijk nooit meer voor 9u op. Morgen dus die afspraak dus dan iig wel vroeg op, anders zelfde obstakel als vandaag. Zelf rooster maken werkt niet. Hoop eigenlijk dat morgen goed bevalt en ik daar dagelijks kan aansluiten (zelfde doel). Dan neem ik de langere reistijd maar voor lief en ben ik meteen van de UB-kwelling af (maar dan zie ik die mensen daar nooit meer ;()
Maar dan kun je pas na 7 uur naar huis als je een normale dag van 8 uur aan je scriptie werkt. Dat is toch ruk.
pi_161067998
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar dan kun je pas na 7 uur naar huis als je een normale dag van 8 uur aan je scriptie werkt. Dat is toch ruk.
Maar dat doe ik dus ook niet. Halve dagen tot amper 17.00u
pi_161068020
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar dat doe ik dus ook niet. Halve dagen tot amper 17.00u
Oh, vind je het gek dat je zo traag bent met studeren dan? :')
Doe eens normaal.
pi_161068066
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 09:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, vind je het gek dat je zo traag bent met studeren dan? :')
Doe eens normaal.
Ja discipline enzo.
Daarom ga ik ook naar de dichtstbijzijnde UB want thuis komt er niks uit. Maar daar ken ik dus niemand, andere stad, andere school. Geen verbintenis of aansluiting. Lekker handig weer. Morgen dus wel naar eigen school met iig 1 bekende maar wel extra reistijd dus extra vroeg op wil ik er wat aan hebben.
pi_161068075
Man man man, luie lapzwans!

Wat zal jij het zwaar krijgen na je scriptie als je (misschien) gaat werken. En je ouders ook die dat maar toelaten terwijl je nog steeds onder hun dakje woont.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')