Denken dat je aan de bak gaat komen. Heerlijk naïef.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen zin, geen interesse, nooit echt de intentie gehad om er 'lekker op uit te gaan' ofzo. Doe liever mijn eigen ding, maar straks wel in teamverband of in contact met collega's
Ik pas mij aan, zoals ik al mijn hele leven doe.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe denk jij, op deze voet verdergaand, ooit in een team te passen? Op deze manier overleef je sowieso geen enkel sollictatieproces.
Je hele leven al? Destijds met je journalistiek zaken blijkbaar niet, anders had je er toen ook wel bijgehoord toch?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:23 schreef Deezertje het volgende:
Ik pas mij aan, zoals ik al mijn hele leven doe.
Maar niet bepaald succesvol als we je topics mogen geloven.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb een sterke interesse in wat wel en wat niet. Mag eigenlijk niet, want allround enzo, maar toch. Iets als KermisFM is de perfecte leerschool en sociale contacten opdoen enzo, maar ja geen interesse in radio of kermis.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hele leven al? Destijds met je journalistiek zaken blijkbaar niet, anders had je er toen ook wel bijgehoord toch?
Lol nee, daar maak ik geen woorden meer aan vuil.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:25 schreef Cue_ het volgende:
En je pastte je ook niet aan, bij je meet met broccoli..
Geef eens een voorbeeld van hoe jij je aan anderen aan past?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan moet je ook neit zeggen dat je je hele al aanpast.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:26 schreef Deezertje het volgende:
Lol nee, daar maak ik geen woorden meer aan vuil.
Ik gok dat, als je al op een sollicitatiegesprek mag komen, mensen heel snel door je heenkijken en zien dat er niks van toegevoegde waarde is voor het team. Aan ongemakkelijke kameleons zonder eigen persoonlijkheid heb je niks in een team.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:23 schreef Deezertje het volgende:
Nee die moet ik zelf aangrijpen (lees: betalen). PO overweegt alleen de opties met je als een paar keer praten met zo'n iemand niet genoeg is om je hoofd weer leeg te krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:29 schreef Reliekrover het volgende:
Je zegt dat je over 2 weken hulp krijgt dus dat is mooi. Sowieso een tijdje bij een psycholoog lopen kan je haast niet slechter van worden. Gewoon die stap zetten.
Ik gooi dit topic uit mijn AT want alles is wel zo'n beetje door iedereen gezegd heb ik het idee.
Als je niet wilt betalen, welke oplossing zie jij dan voor je problematiek?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee die moet ik zelf aangrijpen (lees: betalen). PO overweegt alleen de opties met je als een paar keer praten met zo'n iemand niet genoeg is om je hoofd weer leeg te krijgen.
Is het enkel een kwestie van je hoofd leeg maken dan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee die moet ik zelf aangrijpen (lees: betalen). PO overweegt alleen de opties met je als een paar keer praten met zo'n iemand niet genoeg is om je hoofd weer leeg te krijgen.
Bij mij? Niet echt. Andere locatie verplaats je het probleem alleen mee.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het enkel een kwestie van je hoofd leeg maken dan?
Dan heb je toch niets aan contact met die PO, of zie ik dat verkeerd? Het levert niet de hulp die je nodig hebt om structureel iets te veranderen aan je gedrag/leven.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij mij? Niet echt. Andere locatie verplaats je het probleem alleen mee.
Enkel doorverwijzing.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb je toch niets aan contact met die PO, of zie ik dat verkeerd? Het levert niet de hulp die je nodig hebt om structureel iets te veranderen aan je gedrag/leven.
Nee want het is geen concrete directe oplossing voor z'n probleem. Dat snap jij toch ook wel?quote:
Ongelijk waarin, eigenlijk?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:50 schreef Bananenpap het volgende:
Deezertje, als iedereen je hier ongelijk geeft, wie probeer je dan eigenlijk nog te overtuigen?
Vind jij dat Deezertje zelfkennis heeft? Dat is wat hij beweerde laatst en daarin gaf iedereen hem ongelijk.quote:
Ja, beetje raar verwoord. Wat ik bedoel is waarom hij zich constant zo af zet tegen iedereen hier terwijl iedereen bereid is hulp aan te bieden.quote:
En wie schiet er wat mee op als hij zou erkennen dat hij weinig zelfkennis heeft? Geen enkel probleem dat hij heeft gaan wij hier wel even oplossen door maar steeds hetzelfde tegen hem te herhalen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind jij dat Deezertje zelfkennis heeft? Dat is wat hij beweerde laatst en daarin gaf iedereen hem ongelijk.
Ik zie weinig concrete hulp, behalve dan een paar of een enkeling die wel eens wilde afspreken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja, beetje raar verwoord. Wat ik bedoel is waarom hij zich constant zo af zet tegen iedereen hier terwijl iedereen bereid is hulp aan te bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |