Ik gok dat, als je al op een sollicitatiegesprek mag komen, mensen heel snel door je heenkijken en zien dat er niks van toegevoegde waarde is voor het team. Aan ongemakkelijke kameleons zonder eigen persoonlijkheid heb je niks in een team.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:23 schreef Deezertje het volgende:
Ik pas mij aan, zoals ik al mijn hele leven doe.
Nee die moet ik zelf aangrijpen (lees: betalen). PO overweegt alleen de opties met je als een paar keer praten met zo'n iemand niet genoeg is om je hoofd weer leeg te krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:29 schreef Reliekrover het volgende:
Je zegt dat je over 2 weken hulp krijgt dus dat is mooi. Sowieso een tijdje bij een psycholoog lopen kan je haast niet slechter van worden. Gewoon die stap zetten.
Ik gooi dit topic uit mijn AT want alles is wel zo'n beetje door iedereen gezegd heb ik het idee.
Als je niet wilt betalen, welke oplossing zie jij dan voor je problematiek?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee die moet ik zelf aangrijpen (lees: betalen). PO overweegt alleen de opties met je als een paar keer praten met zo'n iemand niet genoeg is om je hoofd weer leeg te krijgen.
Is het enkel een kwestie van je hoofd leeg maken dan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee die moet ik zelf aangrijpen (lees: betalen). PO overweegt alleen de opties met je als een paar keer praten met zo'n iemand niet genoeg is om je hoofd weer leeg te krijgen.
Bij mij? Niet echt. Andere locatie verplaats je het probleem alleen mee.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het enkel een kwestie van je hoofd leeg maken dan?
Dan heb je toch niets aan contact met die PO, of zie ik dat verkeerd? Het levert niet de hulp die je nodig hebt om structureel iets te veranderen aan je gedrag/leven.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bij mij? Niet echt. Andere locatie verplaats je het probleem alleen mee.
Enkel doorverwijzing.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan heb je toch niets aan contact met die PO, of zie ik dat verkeerd? Het levert niet de hulp die je nodig hebt om structureel iets te veranderen aan je gedrag/leven.
Nee want het is geen concrete directe oplossing voor z'n probleem. Dat snap jij toch ook wel?quote:
Ongelijk waarin, eigenlijk?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:50 schreef Bananenpap het volgende:
Deezertje, als iedereen je hier ongelijk geeft, wie probeer je dan eigenlijk nog te overtuigen?
Vind jij dat Deezertje zelfkennis heeft? Dat is wat hij beweerde laatst en daarin gaf iedereen hem ongelijk.quote:
Ja, beetje raar verwoord. Wat ik bedoel is waarom hij zich constant zo af zet tegen iedereen hier terwijl iedereen bereid is hulp aan te bieden.quote:
En wie schiet er wat mee op als hij zou erkennen dat hij weinig zelfkennis heeft? Geen enkel probleem dat hij heeft gaan wij hier wel even oplossen door maar steeds hetzelfde tegen hem te herhalen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind jij dat Deezertje zelfkennis heeft? Dat is wat hij beweerde laatst en daarin gaf iedereen hem ongelijk.
Ik zie weinig concrete hulp, behalve dan een paar of een enkeling die wel eens wilde afspreken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ja, beetje raar verwoord. Wat ik bedoel is waarom hij zich constant zo af zet tegen iedereen hier terwijl iedereen bereid is hulp aan te bieden.
Ik heb in 13 jaar FOK! wel de nodige verandering bij mensen gezien. Ik sluit niks uit voor Deezertje, maar het gaat wel even duren.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:27 schreef Bananenpap het volgende:
Tussen het gebash door worden er goede inhoudelijke posts geplaatst. Interessante discussies waar hij écht wel iets uit kunt halen, maar het komt gewoon niet aan. Alsof je aan het bellen met met zo'n automatische stem.
Om eerlijk te zijn weet ik ook niet meer wat ik eigenlijk nog doe hier. Het is een beetje een liveblog van zijn ellende en domme hersenspinsels geworden. Ergens is het wel vermakelijk. Maar ik denk dat dat voor iedereen wel geldt. Ik heb er in ieder geval een hard hoofd in dat dit ooit nog goed gaat komen.
Zoveel is inderdaad duidelijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:38 schreef Lienekien het volgende:
Aan de mensen op FOK! heeft Deezertje eigenlijk helemaal geen boodschap. Het doet hem niks, we zijn maar pixels op een scherm.
Hij heeft inderdaad iemand nodig die hem eens een schop onder zijn kont geeft. Ik denk dat hij bij een confronterende psycholoog niet zo lang gaat blijven. De posts hier doen hem niks inderdaad, ik denk dat hij zich niet kan inleven dat er achter elke username een echt persoon verschuilt zit.quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb in 13 jaar FOK! wel de nodige verandering bij mensen gezien. Ik sluit niks uit voor Deezertje, maar het gaat wel even duren.
Hij zou eens iemand tegen moeten komen die hem doorziet en met hem eens een stevig gesprek heeft. Dat als hij wat wil in zijn leven dat hij dat zelf moet aanpakken. Face to face gaat het nog wel uitwerking hebben. Een oom? Een collega? Een leidinggevende? Een psycholoog die confronteert?
Aan de mensen op FOK! heeft Deezertje eigenlijk helemaal geen boodschap. Het doet hem niks, we zijn maar pixels op een scherm.
quote:Op woensdag 30 maart 2016 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoveel is inderdaad duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |