Aandachtquote:Op woensdag 30 maart 2016 16:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom dan deze topics zo blijven vullen?
Vind je dat nuttiger dan adviezen van harte aannemen, wetend dat als 100 mensen zeggen dat het zo is en jij het enige zegt van niet, dat je dan vast wel resultaat terugkrijgt?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En tijdsvulling. Vraag opgooien en weten dat er berichten staan straks.
Jammer alleen dat het niet per definitie vervuiling is en daar zijn sowieso mods voor om dat en te bepalen en aan te pakken. Ondertussen zijn een aantal mensen dusdanig fanatiek dat iedere poging om buiten het eigen topic iets van mee te doen volledig overspoelt wordt. Weg positieve stimulans en dag andermans topic, want fuck het goede voorbeeld geven door daadwerkelijk op het topic zelf te reageren enzo.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat jullie bedoelen, podium ditdat, maar als hij hier zijn aandacht niet krijgt, gaat die andere topics vervuilen. Dat hebben we gezien, dit topic is niet voor niks heropend.
Je moet er maar zin in hebben.quote:
Vierdejaars journalistiek en je kan niks leukers bedenken?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En tijdsvulling. Vraag opgooien en weten dat er berichten staan straks.
Zodat zij niet aan hun eigen problemen hoeven te werken daarom dat ze zo bezig blijven met reageren.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het niet per definitie vervuiling is en daar zijn sowieso mods voor om dat en te bepalen en aan te pakken. Ondertussen zijn een aantal mensen dusdanig fanatiek dat iedere poging om buiten het eigen topic iets van mee te doen volledig overspoelt wordt. Weg positieve stimulans en dag andermans topic, want fuck het goede voorbeeld geven door daadwerkelijk op het topic zelf te reageren enzo.
Nee, klop jezelf dan liever op de borst dat je hem probeert te helpen op je negatieve en gefrustreerde manier om zogenaamd hem wakker te willen schudden en om andermans topics vrij te houden. Jullie gijzelen elkaar zo langzamerhand..
Zo'n journalist ben ik ook weer niet dat ik overal lekker vrijwillig bijbeun, lokale omroep hier, regionale omroep daar, kermisfm daar. Misschien ging het daar ook wel mis... geen sociale contacten, zelfs niet bij gelijkgestemden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vierdejaars journalistiek en je kan niks leukers bedenken?
Dat bedoel ik niet eens. Je kunt zonder sociale contacten ook je interesses hebben, je ergens in verdiepen, ergens een projectje van maken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zo'n journalist ben ik ook weer niet dat ik overal lekker vrijwillig bijbeun, lokale omroep hier, regionale omroep daar, kermisfm daar. Misschien ging het daar ook wel mis... geen sociale contacten, zelfs niet bij gelijkgestemden.
Geen zin, geen interesse, nooit echt de intentie gehad om er 'lekker op uit te gaan' ofzo. Doe liever mijn eigen ding, maar straks wel in teamverband of in contact met collega'squote:Op woensdag 30 maart 2016 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En hoe kwam dat dan? Waarom werkte dat niet
Je hebt wel het idee dat je er nu anders instaat? En het dan wel met beide handen aan gaat grijpen?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:18 schreef Deezertje het volgende:
Geen zin, geen interesse, nooit echt de intentie gehad om er 'lekker op uit te gaan' ofzo. Doe liever mijn eigen ding, maar straks wel in teamverband of in contact met collega's
Hoe denk jij, op deze voet verdergaand, ooit in een team te passen? Op deze manier overleef je sowieso geen enkel sollictatieproces.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:18 schreef Deezertje het volgende:
Geen zin, geen interesse, nooit echt de intentie gehad om er 'lekker op uit te gaan' ofzo. Doe liever mijn eigen ding, maar straks wel in teamverband of in contact met collega's
Als dat geen noodzaak is... Dat is toch waar je op wachtte, Deezertje?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe denk jij, op deze voet verdergaand, ooit in een team te passen? Op deze manier overleef je sowieso geen enkel sollictatieproces.
Denken dat je aan de bak gaat komen. Heerlijk naïef.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik pas mij aan, zoals ik al mijn hele leven doe.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe denk jij, op deze voet verdergaand, ooit in een team te passen? Op deze manier overleef je sowieso geen enkel sollictatieproces.
Je hele leven al? Destijds met je journalistiek zaken blijkbaar niet, anders had je er toen ook wel bijgehoord toch?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:23 schreef Deezertje het volgende:
Ik pas mij aan, zoals ik al mijn hele leven doe.
Maar niet bepaald succesvol als we je topics mogen geloven.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb een sterke interesse in wat wel en wat niet. Mag eigenlijk niet, want allround enzo, maar toch. Iets als KermisFM is de perfecte leerschool en sociale contacten opdoen enzo, maar ja geen interesse in radio of kermis.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hele leven al? Destijds met je journalistiek zaken blijkbaar niet, anders had je er toen ook wel bijgehoord toch?
Lol nee, daar maak ik geen woorden meer aan vuil.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:25 schreef Cue_ het volgende:
En je pastte je ook niet aan, bij je meet met broccoli..
Geef eens een voorbeeld van hoe jij je aan anderen aan past?quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan moet je ook neit zeggen dat je je hele al aanpast.quote:Op woensdag 30 maart 2016 16:26 schreef Deezertje het volgende:
Lol nee, daar maak ik geen woorden meer aan vuil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |