abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 april 2016 @ 04:37:59 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161484551
Lijstje gisteren :

O: kwarktaart
T: honderdmiljoenmiljard dropjes
L: kleine caesar salad, bruin broodje jam
D: uit eten bij heerlijke Italiaan hier:
- caprese van aubergine / tomaat / mozzarella
- spaghetti aglio
- varkenshaasmedallions in rode wijnsaus
- 1/2 tiramisu
- wijn

En lekker dat het was! :Y. Wordt ff een *gloep* op de weegschaal straks, maar het was het waard :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 17 april 2016 @ 09:13:48 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161485848
+1,3 :7 :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 18 april 2016 @ 08:20:46 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161514430
Druk hier!

En welgeteld -0,1 }:| . Naja.

Planning vandaag:

O: kwarktaart
L: 2 plakken speltcake
T: snoeptomaatjes
D: chili con carne
B: hupsen, misschien
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_161514551
zo, cheesecake is op...gelukkig kregen we bezoek en hebben we het niet alleen hoeven doen :P
al moet ik zeggen dat deze qua kcal ook nog best meeviel.

O: brinta met honing, koffie
t: banaan
l: broodje brie met honing bij de gezamelijke lunch
t: appel
t: 2x cracottes
s: paardrijden
d: stokbrood en soep
  Vis een optie? maandag 18 april 2016 @ 13:28:50 #255
70532 loveli
N
pi_161520059
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 08:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
zo, cheesecake is op...gelukkig kregen we bezoek en hebben we het niet alleen hoeven doen :P
al moet ik zeggen dat deze qua kcal ook nog best meeviel.

O: brinta met honing, koffie
t: banaan
l: broodje brie met honing bij de gezamelijke lunch
t: appel
t: 2x cracottes
s: paardrijden
d: stokbrood en soep
Ben niet zo van het lijstjes en doelen bijhouden, maar het valt me op dat de hoeveelheid carbs/brood is hoog, groente en eiwitten laag. Ben wat gaan spitten en in zie in je lijstjes structureel veel carbs, relatief weinig vetten en soms wat meer eiwitten, vaak minder. Zo'n D van soep en brood op een koolhydraatrijke dag komt regelmatig terug.

Werkt dit voor jou?

Ik heb m'n reputatie van anti-carb-maffia hoog te houden :+
crap in = crap out
pi_161522026
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben niet zo van het lijstjes en doelen bijhouden, maar het valt me op dat de hoeveelheid carbs/brood is hoog, groente en eiwitten laag. Ben wat gaan spitten en in zie in je lijstjes structureel veel carbs, relatief weinig vetten en soms wat meer eiwitten, vaak minder. Zo'n D van soep en brood op een koolhydraatrijke dag komt regelmatig terug.

Werkt dit voor jou?

Ik heb m'n reputatie van anti-carb-maffia hoog te houden :+
Maandag is vrijwel elke week soep en stokbrood omdat dat het makkelijkste is..niet perse het ideaalste (is dat een woord?)

Ik heb ook een hele tijd lowcarb gedaan en dat is ook een tijd goed gegaan, ben er na mijn eerste zwangerschap bijna 10 kilo mee afgevallen. Maar toen ik dat vorig jaar weer probeerde merkte ik gewoon dat het niet lekker liep, weinig energie, onverzadigd gevoel..
Uiteindelelijkis het na een strenge periode van veel eiwitten en weinig vet en alleen langzame koolhydraten iets versoepeld naar mijn eetlijstjes die je nu voorbij ziet komen. De weekenden zijn minder netjes maar op deze manier blijf ik stabiel en ben ik sinds december iets in vetpercentage gezakt.

om af te vallen is dit net niet streng genoeg (tenminste niet met de weekenden die hier de laatste tijd bijhoren), maar dat was ook niet nodig.

Het plan is nu om voor de zomer iets sneller nog te zakken in vetpercentage dus ik ga de teugels weer iets aanspannen, dan zul je zien het fries roggebrood met kaas bijvoorbeeld vervangen worden door een bak kwark, sport pancakes, tonijnsalade of rijst/groente/kip
maar de tussendoortjes zullen gelijk blijven.
pi_161523015
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 13:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben niet zo van het lijstjes en doelen bijhouden, maar het valt me op dat de hoeveelheid carbs/brood is hoog, groente en eiwitten laag. Ben wat gaan spitten en in zie in je lijstjes structureel veel carbs, relatief weinig vetten en soms wat meer eiwitten, vaak minder. Zo'n D van soep en brood op een koolhydraatrijke dag komt regelmatig terug.

Werkt dit voor jou?

Ik heb m'n reputatie van anti-carb-maffia hoog te houden :+
En daar zijn veel mensen blij mee. Minder carbs werkt hier ook goed. Dat zeggende mag het vandaag ook wel wat minder. Morgen wel weer vastendag en dat is altijd low carb ^O^

Vandaag:

O: speltbrood mosterdkaas, thee met melk
T: koffie met melk
L: brood met roomkaas, 1 met zalm en 1 met ham, thee met melk
T's: kruidkoek, stukje cake
S: 75 min. Yoga
D: veggi pizza met spelt-naan bodem
pi_161539439
Ik vind het ook wel interessant en leuk als je dingen zegt over de lijstjes Loveli :)

Ik ben de laatste paar weken structureel iets meer gaan eten omdat ik merkte dat ik me te vaak slap voelde en op onbewaakte momenten veel ging eten. Het werkt wel, ik voel me lekkerder, ik denk minder aan eten en ik kan ook veel harder sporten nu. En eigenlijk is het niet eens zo heel veel meer eten dan daarvoor.

Vandaag:
O: appel, yoghurt, muesli, rozijnen
T: boterham kaas
L: 2 boterhammen kipkerriesalade, appel
B: 45 min wandelen
T: banaan, yoghurt, muesli, rozijnen
D: macaroni, gemengde Italiaanse groenten, witvis, beetje kaas
S: 1 uur en 15 min intervallen hardlopen, 45 min survival (klimmen in netten en touwen)
T: peer, yoghurt, muesli, rozijnen

Beetje eentonig lijstje, ik moet nog wat andere dingen bedenken die ik net zo lekker vind als yoghurt en die ook nog een beetje gezond zijn.
  dinsdag 19 april 2016 @ 08:47:08 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161542570
En weer +0,2 maar de tijd van de maand is in aantocht, dus het zal wel. I choose to ignore.

Planning:

O: kwarktaart
L: speltcake, 2 plakken
T: appeltje
D: maaltijdsalade

Geen idee of ik ga hupsen, gister was ik te moe.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_161544494
O: mugcake met honing, koffie
t: niks want mond verdoofd door tandarts
l: hopelijk wel weer iets...rijst, kip groente
t: appel
d: rode curry met naanbrood
Mischien nog iets sportiefs..maar ligt aan mijn mond :)
pi_161544671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
En weer +0,2 maar de tijd van de maand is in aantocht, dus het zal wel. I choose to ignore.

Planning:

O: kwarktaart
L: speltcake, 2 plakken
T: appeltje
D: maaltijdsalade

Geen idee of ik ga hupsen, gister was ik te moe.
Dit eet jij op een dag? :')
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:08:15 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161544817
Ja.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 19 april 2016 @ 11:12:19 #263
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_161544898
Vanavond gaan we oor het eerst een pizzabodem maken met spelt, gewoon om te kijken hoe dat is.
En gezien mijn man een nieuwe grill heeft met pizzaplaat kan hij niet wachten om die te gebruiken. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_161544945
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja.
Dat zijn toch wel goeie voedingstoffen die jij binnen krijgt, voor een ethiopiër.
pi_161546429
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
O: mugcake met honing, koffie
t: niks want mond verdoofd door tandarts
l: hopelijk wel weer iets...rijst, kip groentesalade met rode paprika, avacado, aubergine, cashewnoten, kipfilet en een dressing van avacado :9 :9
t: appel
d: rode curry met naanbrood
Mischien nog iets sportiefs..maar ligt aan mijn mond :)
  dinsdag 19 april 2016 @ 12:35:30 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161546733
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:14 schreef Hoxyz het volgende:

[..]

Dat zijn toch wel goeie voedingstoffen die jij binnen krijgt, voor een ethiopiër.
Zeker! :) Een kwarktaart met bodem van roggebrood en dadels, gevuld met vers fruit. Een speltcake van je raadt het nooit, speltmeel, banaan, bosvruchten, ei en kwark. Een appeltje en een rijk gevulde maaltijdsalade. Ik zou daar als ethiopische idd wel blij van worden :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2016 @ 12:38:17 #267
70532 loveli
N
pi_161546827
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2016 11:00 schreef Hoxyz het volgende:

[..]

Dit eet jij op een dag? :')
Welkom in slank. Wat is je doel, hoe wil je dat bereiken en ga je constructief meeposten?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2016 @ 13:07:57 #268
70532 loveli
N
pi_161547866
Bij de weg, schommelen hier gaat niet met onsjes, maar ponden. Laagste ochtendgewicht in de afgelopen week 64,9, hoogste 66,3. Zeker als ik een keer te zout eet is dat te zien. Leukste is dat de low langzaam blijft dalen, belangrijkste is dat m'n taille afneemt.
crap in = crap out
pi_161548029
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zeker! :) Een kwarktaart met bodem van roggebrood en dadels, gevuld met vers fruit. Een speltcake van je raadt het nooit, speltmeel, banaan, bosvruchten, ei en kwark. Een appeltje en een rijk gevulde maaltijdsalade. Ik zou daar als ethiopische idd wel blij van worden :).
Klinkt al wat beter, nog steeds erg weinig kcal imo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 12:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Welkom in slank. Wat is je doel, hoe wil je dat bereiken en ga je constructief meeposten?
Ik lees gewoon wat mee, afvallen is bij mij niet meer nodig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet echt actief op fok dus heel actief ga ik niet mee posten. Maar ik wil af en toe best wat tips geven, aangezien mensen veelstee moeilijk denken vaak.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hoxyz op 19-04-2016 13:31:14 ]
  Vis een optie? dinsdag 19 april 2016 @ 13:50:52 #270
70532 loveli
N
pi_161549065
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:13 schreef Hoxyz het volgende:
Ik ben niet echt actief op fok dus heel actief ga ik niet mee posten. Maar ik wil af en toe best wat tips geven, aangezien mensen veelstee moeilijk denken vaak.
Goed gedaan!!

Voor je al te veel tips gaat geven, besef wel dat er veel verschil is tussen een jongen die al spieren aanmaakt als 'ie naar gewichten kijkt en een volwassen vrouw die net een kind heeft gekregen en door een bindweefselprobleem niet alle sporten kan uitvoeren.
crap in = crap out
pi_161549091
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Goed gedaan!!

Voor je al te veel tips gaat geven, besef wel dat er veel verschil is tussen een jongen die al spieren aanmaakt als 'ie naar gewichten kijkt en een volwassen vrouw die net een kind heeft gekregen en door een bindweefselprobleem niet alle sporten kan uitvoeren.
Dat besef ik me al te goed. Wat mij vooral opvalt is dat mensen vrij weinig eten hier. Waardoor mensen gaan "jojo-en" (?)
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:58:32 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_161549275
Tja, wat is weinig. Dat is voor mij anders dan voor jou. Ik verbruik nog geen 2000 kcals per dag, dus dat zorgt al wel voor een noodgedwongen lagere intake. Ik zit gemiddeld op 1300/1400 kcals per dag en dat bevalt me prima. Soms val ik weken amper af, misschien 1 of 2 onsjes en dan ineens gaat het weer snel, met horten en stoten. Sinds eind september bezig en nu rond de 16 kilo kwijt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_161549547
Netjes Hoxyz!

Nja ben het wel een beetje met je eens dat sommige mensen hier wat weinig eten..maar ieder zijn ding!
Tips geven mag natuurlijk..maar op en manier zoals jij binnenvallen en iets roepen is ook niet echt heul vriendelijk he ;)
pi_161550964
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2016 13:51 schreef Hoxyz het volgende:

[..]

Dat besef ik me al te goed. Wat mij vooral opvalt is dat mensen vrij weinig eten hier. Waardoor mensen gaan "jojo-en" (?)
We hebben hier de low carb maffia, ik ben van de calorieen maffia

Geen enkel lijf is hetzelfde. En we zijn sowieso te veel gaan eten de laatste jaren. Mensen met bijvoorbeeld een BMR van 1300 hebben nu eenmaal weinig nodig. Maar nog belangrijker is het mensen naar hun lichaam te laten luisteren. Als iemand fit, sterk en nooit ziek is, maar een redelijk lage calorieen intake heeft, is er niets aan de hand.

En ja, ben daar zelf een voorbeeld van:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
pi_161550992
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:22 schreef An24 het volgende:

[..]

We hebben hier de low carb maffia, ik ben van de calorieen mafia.

Geen enkel lijf is hetzelfde. En we zijn sowieso te veel gaan eten de laatste jaren. Mensen met bijvoorbeeld een BMR van 1300 hebben nu eenmaal weinig nodig. Maar nog belangrijker is het mensen naar hun lichaam te laten luisteren. Als iemand fit, sterk en nooit ziek is, maar een redelijk lage calorieen intake heeft, is er niets aan de hand.

En ja, ben daar zelf en voorbeeld van:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
Ik snap je tekst niet helemaal. Ik van de low carb? Gister toch ruim 400 g carbs op hoor..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')