abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 april 2016 @ 20:31:25 #151
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161231805
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:09 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Als dat al een lekker wijf is. Raar programma dit. :)
In zijn ogen bedoel ik, want zoiets zei hij toch? Dat het hele plaatje mooi was bij haar?
KuikenGuppy
  woensdag 6 april 2016 @ 23:36:09 #152
174940 W00fer
Maar echt
pi_161243042
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 11:04 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Mwah redelijk. Erik is wel een 'probleemgeval', moet nog zien of dat goed gaat komen.
Vind haar een lieve meid, zij probeert in ieder geval Erik te begrijpen.
Of het iets gaat worden? Lastig te zeggen.
Hoezo is hij nou weer een probleemgeval? Of kun jij niks aan?

Van Sander krijg ik geen hoogte. Het ene moment zit ie een beetje in zijn accountantsrol en is ie erg zakelijk vind ik. "Het is jammer, het contact gaat over in onbegrip" en een minuut later is zijn gevoel weer boven wat zegt dat hij het erg jammer vind en het gevoel heeft dat hij geen kans heeft gekregen. Chantal is harder dan hij denk ik. Misschien matcht dat niet goed. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet echt interesse heeft getoond zoals hij beweerd.

Er moet toch wel behoorlijk wat gebeurd zijn als je al niet eens meer een biertje samen kan drinken. In zekere zin moet je ook een beetje professioneel / volwassen blijven. Erik z'n afstand kan ik echt snappen, je gaat met iemand een vertrouwensband aan en die is er niet van 's morgens op 's middags. Hij kent haar net en wil haar niet teleurstellen. Prima dat ze dan even los van elkaar zijn ipv fake smile mooi weer spelen.

Bram en Patty gaat voorlopig goed, al moet hij ook wat meer ruimte krijgen vind ik.

Nathalie en Yori, tja. Nathalie had gewoon nee moeten zeggen ipv iemand aan het lijntje houden. Nou pompt hij er allemaal tijd in en zet ze hem nog aan de deur. Je zag ze na het feest al niet echt meer samen dollen en lachen. Aan het einde van de eerste dag had hij al het vliegtuig terug kunnen pakken. Bijzonder dat hij het alsnog geprobeerd heeft met het sporten. Als ze dan zich zo laat kennen zou ik het ook op een zuipen zetten, je moet het voor jezelf leuk maken toch? Doet zij ook door te flirten met die badmeester.

[ Bericht 27% gewijzigd door W00fer op 06-04-2016 23:44:06 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_161243209
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:31 schreef Burdie het volgende:

[..]

In zijn ogen bedoel ik, want zoiets zei hij toch? Dat het hele plaatje mooi was bij haar?
Beiden oppervlakkig. Zie daar de match *)
Somebody that I used to know
pi_161243762
:')
pi_161245701
nathalie vond dat de wetenschappers alleen maar naar de wensen van Yori hadden gekeken. Ze had haar lijstje toch ook ingeleverd?
Ze had toch echt iets anders besteld..... 8)7 8)7
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  donderdag 7 april 2016 @ 01:08:18 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161245766
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 01:04 schreef Injetta het volgende:
nathalie vond dat de wetenschappers alleen maar naar de wensen van Yori hadden gekeken. Ze had haar lijstje toch ook ingeleverd?
Ze had toch echt iets anders besteld..... 8)7 8)7
Ik irriteer me aan zijn lààch en hij heeft een búikje en hij heeft bóóórsthaar!
The love you take is equal to the love you make.
pi_161252697
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:39 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Beiden oppervlakkig. Zie daar de match *)
Allebei lelijk. Zie daar de match. *)
Allebei sportief. Zie daar de match. *)


;) :D
pi_161255002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:36 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hoezo is hij nou weer een probleemgeval? Of kun jij niks aan?

Van Sander krijg ik geen hoogte. Het ene moment zit ie een beetje in zijn accountantsrol en is ie erg zakelijk vind ik. "Het is jammer, het contact gaat over in onbegrip" en een minuut later is zijn gevoel weer boven wat zegt dat hij het erg jammer vind en het gevoel heeft dat hij geen kans heeft gekregen. Chantal is harder dan hij denk ik. Misschien matcht dat niet goed. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet echt interesse heeft getoond zoals hij beweerd.

Er moet toch wel behoorlijk wat gebeurd zijn als je al niet eens meer een biertje samen kan drinken. In zekere zin moet je ook een beetje professioneel / volwassen blijven. Erik z'n afstand kan ik echt snappen, je gaat met iemand een vertrouwensband aan en die is er niet van 's morgens op 's middags. Hij kent haar net en wil haar niet teleurstellen. Prima dat ze dan even los van elkaar zijn ipv fake smile mooi weer spelen.

Bram en Patty gaat voorlopig goed, al moet hij ook wat meer ruimte krijgen vind ik.

Nathalie en Yori, tja. Nathalie had gewoon nee moeten zeggen ipv iemand aan het lijntje houden. Nou pompt hij er allemaal tijd in en zet ze hem nog aan de deur. Je zag ze na het feest al niet echt meer samen dollen en lachen. Aan het einde van de eerste dag had hij al het vliegtuig terug kunnen pakken. Bijzonder dat hij het alsnog geprobeerd heeft met het sporten. Als ze dan zich zo laat kennen zou ik het ook op een zuipen zetten, je moet het voor jezelf leuk maken toch? Doet zij ook door te flirten met die badmeester.
Het gaat er niet om of ik niets aan kan, ik hoef niet met Erik door het leven. Maar werd duidelijk gezegd in de uitzending: Erik lijdt onder zijn pest-verleden en heeft moeite mensen te vertrouwen.
  donderdag 7 april 2016 @ 15:15:34 #159
174940 W00fer
Maar echt
pi_161255708
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:43 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of ik niets aan kan, ik hoef niet met Erik door het leven. Maar werd duidelijk gezegd in de uitzending: Erik lijdt onder zijn pest-verleden en heeft moeite mensen te vertrouwen.
WTF is daar erg aan. Ik heb liever dat dan een vriendin met een gat in haar hand, daar zijn al meer dan genoeg van die belachelijke programma's voor.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_161257204
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 15:15 schreef W00fer het volgende:

[..]

WTF is daar erg aan. Ik heb liever dat dan een vriendin met een gat in haar hand, daar zijn al meer dan genoeg van die belachelijke programma's voor.
Zucht... ik zeg niet dat het erg is, maar de vrouw die hem treft zal veel geduld met hem moeten hebben en hem heel veel ruimte moeten kunnen geven. Een proces van 3 stappen vooruit, 2 achteruit, van lange adem. Waarbij te hopen is dat Erik niet in zijn schulp zal kruipen maar open blijft staan voor de verdere opbouw van een evt. relatie.
  donderdag 7 april 2016 @ 17:34:47 #161
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161258614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 16:30 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Zucht... ik zeg niet dat het erg is, maar de vrouw die hem treft zal veel geduld met hem moeten hebben en hem heel veel ruimte moeten kunnen geven. Een proces van 3 stappen vooruit, 2 achteruit, van lange adem. Waarbij te hopen is dat Erik niet in zijn schulp zal kruipen maar open blijft staan voor de verdere opbouw van een evt. relatie.
Ik krijg van Linda het idee dat ze Erik echt leuk vindt, en best wel eens het geduld zou kunnen/willen opbrengen om het een eerlijke kans te geven.
KuikenGuppy
pi_161265380
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 16:30 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Zucht... ik zeg niet dat het erg is, maar de vrouw die hem treft zal veel geduld met hem moeten hebben en hem heel veel ruimte moeten kunnen geven. Een proces van 3 stappen vooruit, 2 achteruit, van lange adem. Waarbij te hopen is dat Erik niet in zijn schulp zal kruipen maar open blijft staan voor de verdere opbouw van een evt. relatie.
niet alle vrouwen zijn hetzelfde gelukkig.
Ik denk dat Linda hier gemakkelijk mee om zal kunnen gaan.
  vrijdag 8 april 2016 @ 00:46:30 #163
174940 W00fer
Maar echt
pi_161271108
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 16:30 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Zucht... ik zeg niet dat het erg is, maar de vrouw die hem treft zal veel geduld met hem moeten hebben en hem heel veel ruimte moeten kunnen geven. Een proces van 3 stappen vooruit, 2 achteruit, van lange adem. Waarbij te hopen is dat Erik niet in zijn schulp zal kruipen maar open blijft staan voor de verdere opbouw van een evt. relatie.
Je doet net alsof hij een oorlogsslachtoffer is met zware PTSS. Komop zeg. Je reactie straalt afkeur uit. Hij heeft gewoon effe wat tijd nodig, nothing more nothing less. Iedereen heeft een ding.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_161271668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 14:43 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of ik niets aan kan, ik hoef niet met Erik door het leven. Maar werd duidelijk gezegd in de uitzending: Erik lijdt onder zijn pest-verleden en heeft moeite mensen te vertrouwen.
Lijkt me een beetje een zeur. En zij is lekker positief en leuk, dus wordt' m ook niet gok ik.
pi_161272285
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 01:43 schreef Wimperkruller het volgende:

Lijkt me een beetje een zeur. En zij is lekker positief en leuk, dus wordt' m ook niet gok ik.
Hij is niet echt in voor leuke dingen, dat zou mij misschien ook opbreken. Maar wie weet is ie als huismus reuze leuk :? Ze lijken me eerlijk gezegd niet bij elkaar passen. Haar enthousiasme en levendigheid en zijn trauma en wat introverte houding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161272638
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 07:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij is niet echt in voor leuke dingen, dat zou mij misschien ook opbreken. Maar wie weet is ie als huismus reuze leuk :? Ze lijken me eerlijk gezegd niet bij elkaar passen. Haar enthousiasme en levendigheid en zijn trauma en wat introverte houding.
Ik vind ze ook niet bij elkaar passen. Zij heeft gewoon een leuk positief persoon 'nodig', wat ze zelf ook is. Niet iemand die overal over nadenkt en alles super serieus neemt.

Ik vraag me echt af op basis van welke eigenschappen deze mensen zijn gekoppeld aan elkaar. Enige die ik een beetje vind passen zijn Patty en die man.
pi_161272692
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 00:46 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je doet net alsof hij een oorlogsslachtoffer is met zware PTSS. Komop zeg. Je reactie straalt afkeur uit. Hij heeft gewoon effe wat tijd nodig, nothing more nothing less. Iedereen heeft een ding.
Hij zegt zelf dat z'n pestverleden een grote rol speelt in z'n leven. Heeft dus niks te maken met 'even tijd nodig'. Hij is onzeker, super serieus en durft niet veel. Ben benieuwd of dat langere tijd gaat werken.
pi_161272732
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 00:46 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je doet net alsof hij een oorlogsslachtoffer is met zware PTSS. Komop zeg. Je reactie straalt afkeur uit. Hij heeft gewoon effe wat tijd nodig, nothing more nothing less. Iedereen heeft een ding.
Ach man helemaal niet. Erik vind ik een leuke man maar die heeft de juiste vrouw nodig om tot bloei te komen. Leg niet zo achterlijk steeds mijn woorden verkeerd uit. Ben zelf met een 'type Erik' getrouwd, al bijna 30 jaar, dus weet precies wat het is.
pi_161272854
Dan denk ik dat iemand als Linda prima bij hem past, wanneer je introvert bent en je iemand naast je hebt die open, spontaan en vrolijk is denk ik dat dat alleen maar ten goede komt aan het Eriks houding, Het zou best kunnen dat hij zelf wat losser en meer open wordt met haar naast zich. Als hij Linda eenmaal weet te vertrouwen (en dat zonder alle camera's op hem gericht ... ik vind het al knap dat hij dat al durft) denk ik dat er veel zal veranderen. Linda vertelde op het eind niet voor niks dat ze helemaal verliefd is.
Misschien heeft Linda btw zelf ook iemand nodig die niet net zo 'druk' is als zij al is. Ook dat zou kunnen botsen.
pi_161272937
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
Dan denk ik dat iemand als Linda prima bij hem past, wanneer je introvert bent en je iemand naast je hebt die open, spontaan en vrolijk is denk ik dat dat alleen maar ten goede komt aan het Eriks houding, Het zou best kunnen dat hij zelf wat losser en meer open wordt met haar naast zich. Als hij Linda eenmaal weet te vertrouwen (en dat zonder alle camera's op hem gericht ... ik vind het al knap dat hij dat al durft) denk ik dat er veel zal veranderen. Linda vertelde op het eind niet voor niks dat ze helemaal verliefd is.
Misschien heeft Linda btw zelf ook iemand nodig die niet net zo 'druk' is als zij al is. Ook dat zou kunnen botsen.
Mooi verwoord :Y Ik heb er ook wel vertrouwen in dat het goed komt tussen die twee.

Wie stuurt Yori een linkje met dit topic? Wil zijn kant van het verhaal wel eens horen :+
pi_161273482
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
Dan denk ik dat iemand als Linda prima bij hem past, wanneer je introvert bent en je iemand naast je hebt die open, spontaan en vrolijk is denk ik dat dat alleen maar ten goede komt aan het Eriks houding, Het zou best kunnen dat hij zelf wat losser en meer open wordt met haar naast zich. Als hij Linda eenmaal weet te vertrouwen (en dat zonder alle camera's op hem gericht ... ik vind het al knap dat hij dat al durft) denk ik dat er veel zal veranderen. Linda vertelde op het eind niet voor niks dat ze helemaal verliefd is.
Misschien heeft Linda btw zelf ook iemand nodig die niet net zo 'druk' is als zij al is. Ook dat zou kunnen botsen.
Ik vind het maar een saaie zeurzak. Alles is hem teveel en te eng en dat zou dan allemaal met het pest verleden te maken hebben. Tsja, hoe oud is die man nou?
pi_161275414
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:46 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik vind het maar een saaie zeurzak. Alles is hem teveel en te eng en dat zou dan allemaal met het pest verleden te maken hebben. Tsja, hoe oud is die man nou?
Heb afgelopen uitzending niet gezien maar ben het met je eens. :D

Een nieuw persoon in je leven is niet verantwoordelijk voor eerder opgedane shit. Zet je er overheen en ga door met leven. Anders laat je de klootzakjes vanuit je verleden ook nog eens je heden bepalen.
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:30:57 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161275478
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
Dan denk ik dat iemand als Linda prima bij hem past, wanneer je introvert bent en je iemand naast je hebt die open, spontaan en vrolijk is denk ik dat dat alleen maar ten goede komt aan het Eriks houding, Het zou best kunnen dat hij zelf wat losser en meer open wordt met haar naast zich. Als hij Linda eenmaal weet te vertrouwen (en dat zonder alle camera's op hem gericht ... ik vind het al knap dat hij dat al durft) denk ik dat er veel zal veranderen. Linda vertelde op het eind niet voor niks dat ze helemaal verliefd is.
Misschien heeft Linda btw zelf ook iemand nodig die niet net zo 'druk' is als zij al is. Ook dat zou kunnen botsen.
Zoals iemand al suggereerde, is Linda misschien wel helemaal verliefd op iemand die ze na Erik heeft ontmoet.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:32:24 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_161275515
Als het mis gaat tussen Erik en Linda, dan gaat het mis omdat hij te veel twijfelt of hij haar wel leuk genoeg vindt.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 8 april 2016 @ 13:06:17 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_161277423
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:46 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik vind het maar een saaie zeurzak. Alles is hem teveel en te eng en dat zou dan allemaal met het pest verleden te maken hebben. Tsja, hoe oud is die man nou?
Haha ja inderdaad. En hij lust niks, kan niet koken, en wil niet eens een slokje Sangria proeven.

Nu voel ik me overigens net Nathalie :').
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')