abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161046734
quote:
5s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:41 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

En te lang betekent dat ze er niet op zit te wachten? Maar dan weet je toch nog steeds niet de reden?
Omdat het bij 1 keer blijft kan ik aannemen dat ze niet meer 'wilt'? (en ze blijft gewoon naar muziek luisteren ipv die af te zetten bijvoorbeeld).
pi_161046747
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:39 schreef Etsu het volgende:
We zijn eruit! Deezertje kan gedachtenlezen *O* Daarom kan hij bepalen of de stelletjes gelukkig zijn met elkaar en kan hij de persoonlijkheden van de mensen die hij tegenkomt, bepalen.
Denk serieus dat hij door jaren te observeren best scherp kan zien hoe iemand zich voelt, daarmee weet je alleen niet waarom. Dat kleurt-ie dan in met het meest waarschijnlijke/statistisch plausibele, vanuit zijn perspectief en zijn autisme zorgt ervoor dat-ie op het op zichzelf betrekt.

[ Bericht 3% gewijzigd door _I op 30-03-2016 12:49:45 ]
pi_161046769
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat het bij 1 keer blijft kan ik aannemen dat ze niet meer 'wilt'? (en ze blijft gewoon naar muziek luisteren ipv die af te zetten bijvoorbeeld).
Het enige wat je daaruit op kan maken is dat ze bezig is met haar eigen ding en inderdaad niet op een gesprek zit te wachten. Dat, en alleen dat. Meer wordt er niet gecommuniceerd.

Puur uit mijn interesse, zeg je wel goedemiddag/morgen als je bij iemand gaat zitten, of als iemand bij jou gaat zitten?
pi_161046861
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Oke, dus ze heeft geen interesse. Wat is nu het probleem?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161046910
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:44 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Het enige wat je daaruit op kan maken is dat ze bezig is met haar eigen ding en inderdaad niet op een gesprek zit te wachten. Dat, en alleen dat. Meer wordt er niet gecommuniceerd.

Puur uit mijn interesse, zeg je wel goedemiddag/morgen als je bij iemand gaat zitten, of als iemand bij jou gaat zitten?
Vaak wel, kijk ze altijd ff aan zodat ik weet tegenover wie ik zit en diegene tegenover wie hij/zij zit. Hoi zeggen alleen als oren niet afgeschermd.
pi_161046954
quote:
11s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oke, dus ze heeft geen interesse. Wat is nu het probleem?
Dat het lastig aan te voelen is, ze maakte dus uitdrukkelijk oogcontact maar weet verder niet waarom :P Ja omdat ik haar zijdelings (dus niet direct) aankeek en we elkaar al vaker gezien hebben. Zij koos dus niet voor de zijdelingse manier om terug te kijken, maar direct.
pi_161046998
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat het lastig aan te voelen is, ze maakte dus uitdrukkelijk oogcontact maar weet verder niet waarom :P Ja omdat ik haar zijdelings (dus niet direct) aankeek en we elkaar al vaker gezien hebben. Zij koos dus niet voor de zijdelingse manier om terug te kijken, maar direct.
Keek ze boos?
pi_161047033
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Keek ze boos?
Dat kijkt ze altijd, niet alleen naar mij overigens :P
pi_161047044
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vaak wel, kijk ze altijd ff aan zodat ik weet tegenover wie ik zit en diegene tegenover wie hij/zij zit. Hoi zeggen alleen als oren niet afgeschermd.
Dat is het moment dat mensen vaak al aangeven dat ze om een praatje verlegen zitten. Als je met iemand in gesprek wilt raken, maak je die zin gewoon iets langer. Goedemorgen, *insert iets vrolijks/grappigs over het weer, de drukte of iets anders random en niet persoonlijks (niet over jezelf of de ander). Dan gaan mensen of antwoord geven in een zin, of ze lachen en knikken, of ze draaien hun hoofd weg. Dat zegt allemaal wat over hun, niet over jou. Vervolgens reageer je op wat zij zeggen, meestal met een vraag. En zo heb je spontaan een gesprek. Of niet. En dan leef je onverstoord verder.

Na een paar minuten ineens oogcontact proberen te maken, twijfelen over wat je wilt gaan zeggen en openingszinnen gaan bedenken, geeft vaak een ongemakkelijk sfeer. Weet niet hoe, maar dat pikken anderen op.
pi_161047072
Dat meisje zou eens moeten weten wat voor analyses je allemaal op haar loslaat zonder nog maar een woord gewisseld te hebben.
pi_161047107
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat meisje zou eens moeten weten wat voor analyses je allemaal op haar loslaat zonder nog maar een woord gewisseld te hebben.
pi_161047122
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:55 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Dat is het moment dat mensen vaak al aangeven dat ze om een praatje verlegen zitten. Als je met iemand in gesprek wilt raken, maak je die zin gewoon iets langer. Goedemorgen, *insert iets vrolijks/grappigs over het weer, de drukte of iets anders random en niet persoonlijks (niet over jezelf of de ander). Dan gaan mensen of antwoord geven in een zin, of ze lachen en knikken, of ze draaien hun hoofd weg. Dat zegt allemaal wat over hun, niet over jou. Vervolgens reageer je op wat zij zeggen, meestal met een vraag. En zo heb je spontaan een gesprek. Of niet. En dan leef je onverstoord verder.

Na een paar minuten ineens oogcontact proberen te maken, twijfelen over wat je wilt gaan zeggen en openingszinnen gaan bedenken, geeft vaak een ongemakkelijk sfeer. Weet niet hoe, maar dat pikken anderen op.
Dat zou normaal in de trein of bus werken ja, maar mijn locatie nu denk ik niet :P En ik kom zowat iedereen al weken tegen :')
  woensdag 30 maart 2016 @ 12:57:58 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161047127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:50 schreef Deezertje het volgende:
Hoi zeggen alleen als oren niet afgeschermd.
Kan je ook doen als ze wel zijn afgeschermd, want dan ziet ze je mond bewegen + een glimlach van je. Wie weet zegt ze de volgende keer dan wat terug.
pi_161047142
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat zou normaal in de trein of bus werken ja, maar mijn locatie nu denk ik niet :P En ik kom zowat iedereen al weken tegen :')
Nee dat is waar, op jouw locatie gelden andere regels. Maar probeer het eens als je op een locatie bent waar dit wel kan werken. ^O^
pi_161047148
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:54 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat kijkt ze altijd, niet alleen naar mij overigens :P
Ik bedoelde niet of ze resting bitch face heeft. Meer of ze een verwijtende blik op je wierp.
pi_161047151
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Er komt een dag dat iemand zich herkent in dit topic vrees ik :D
Etsu kan zo ff langswippen denk ik.
pi_161047182
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet of ze resting bitch face heeft. Meer of ze een verwijtende blik op je wierp.
Geen idee, haar normale blik, en dat is idd half verwaand. Daarvoor zou ik nog een keer haar kant op moeten kijken en kijken of ze 't weer doet :P maar dat is akward.
pi_161047192
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 12:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus iemand heeft je aangekeken. Dat is alles. Meer valt er niet te analyseren.
pi_161047205
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dus iemand heeft je aangekeken. Dat is alles. Meer valt er niet te analyseren.
En dat dat dus niet vaak gebeurd, laat staan direct.
pi_161047226
Bijna nummertje 11 tra la la.

(Gaat het nog ergens heen Deezertje? Dit is gewoon op de plaats marcheren hoor, niks geen stapjes vooruit.)
pi_161047235
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En dat dat dus niet vaak gebeurd, laat staan direct.
En soms gebeurt het wel. Zoals nu. Zonder bijbedoelingen, afwijzingen of andere zaken die jij er bij kunt verzinnen.

Ze zag iemand kijken, keek terug, einde verhaal.
pi_161047243
En hoe gaat dit domme gezever je helpen bij "aansluiting zoeken"?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_161047261
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

En soms gebeurt het wel. Zoals nu. Zonder bijbedoelingen, afwijzingen of andere zaken die jij er bij kunt verzinnen.

Ze zag iemand kijken, keek terug, einde verhaal.
En nu merk ik dat ze op haar telefoontje tikt en daar naar lacht... Kan ook haar moeder, vriendin, zus, broer zijn. I know ;(
  woensdag 30 maart 2016 @ 13:02:53 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161047262
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:02 schreef habitue het volgende:
En hoe gaat dit domme gezever je helpen bij "aansluiting zoeken"?
Door onze analyses probeert hij z'n fantasiewereld misschien wat bij te sturen?
  woensdag 30 maart 2016 @ 13:04:42 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161047318
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:02 schreef Deezertje het volgende:

En nu merk ik dat ze op haar telefoontje tikt en daar naar lacht... Kan ook haar moeder, vriendin, zus, broer zijn. I know ;(
Of een filmpje of een gedachtegang of dit topic of een trilling in haar oog of...
pi_161047321
quote:

[..]

Krijgen we nu iedere minuut een update wat de meisjes in de UB doen?

Ga eens aan je eigen problemen werken. En aan school. En log uit.
pi_161047323
Als jullie eens vrijwilligerswerk zouden gaan doen, dan zoveel moeite in dit geval te steken... Tjoh wat zouden de oudjes van dagen blijf worden.

Oh wacht -O-
pi_161047326
quote:

[..]

Nee dat is sowieso haar vriend. Reken maar dat die vanavond elkaar goed gaan verwennen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_161047387
Vorige week heb ik 's avonds uren heerlijk gewerkt, kwam niemand 'bekends' tegen, zelfde locatie. 0 gedachten. Nu overdag ben ik omringd door 'bekenden'. Twee opties: voortaan 's avonds aan de studie werken (en overdag dus andere invulling zoeken). Of zorgen dat ik zo min mogelijk in contact kom met mede-studenten (thuis werken gaat echt niet).
pi_161047407
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:05 schreef MrCookies het volgende:
Als jullie eens vrijwilligerswerk zouden gaan doen, dan zoveel moeite in dit geval te steken... Tjoh wat zouden de oudjes van dagen blijf worden.

Oh wacht -O-
Ja daahaag, je dacht toch niet dat ik naar buiten ging en vreemde mensen aan ga spreken. |:(
pi_161047413
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:05 schreef habitue het volgende:

[..]

Nee dat is sowieso haar vriend. Reken maar dat die vanavond elkaar goed gaan verwennen.
Lol, dat hoeft niet altijd nee, maar wel een optie. Waarschijnlijk omdat ik zelf niet met een glimlach achter mijn mobiel loop te tikken met vrienden of bekenden. Oh, nu lacht ze zelfs hardop..
pi_161047469
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:07 schreef Deezertje het volgende:
Vorige week heb ik 's avonds uren heerlijk gewerkt, kwam niemand 'bekends' tegen, zelfde locatie. 0 gedachten. Nu overdag ben ik omringd door 'bekenden'. Twee opties: voortaan 's avonds aan de studie werken (en overdag dus andere invulling zoeken). Of zorgen dat ik zo min mogelijk in contact kom met mede-studenten (thuis werken gaat echt niet).
Wat heeft dit te maken met het ontbreken van aansluiting, dus het onderwerp van jouw reeks?
pi_161047490
quote:
11s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:08 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ja daahaag, je dacht toch niet dat ik naar buiten ging en vreemde mensen aan ga spreken. |:(
Ik zie een goede kans op een populaire topic reeks nu :P
pi_161047518
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:10 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wat heeft dit te maken met het ontbreken van aansluiting, dus het onderwerp van jouw reeks?
Hoe meer 'bekenden' (afleidingen) des te lastiger het voor mij is om te concentreren, hoe minder aansluiting/afleiding, des te meer ik kan besteden aan mijn studie.
pi_161047542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:07 schreef Deezertje het volgende:
Goede stap in het oefenen met en ontwikkelen van een sociaal leven. ^O^
deze post was sarcastisch.

Je reageert erg selectief op de posters hier. Mijn post zal ook wel genegeerd worden. Zonde, want een aantal users bieden je goede inzichten en tips. Maar wel buiten je comfort zone en dan haak jij af.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 30 maart 2016 @ 13:13:38 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161047561
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe meer 'bekenden' (afleidingen) des te lastiger het voor mij is om te concentreren, hoe minder aansluiting/afleiding, des te meer ik kan besteden aan mijn studie.
Dus eerst geen afleiding, studie afmaken en daarna alle afleiding zoeken , want geen studie meer
pi_161047562
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of een filmpje of een gedachtegang of dit topic of een trilling in haar oog of...
Ja, maar dat is toch ook een ongepaste vraag? 'Hey, wat valt er te lachen?' :D Zelfde straatje als: is je haar echt rood etc.?
pi_161047564
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dus voor je studie is het beter om geen aansluiting te hebben?

Dan kan dit topic ook op slot.
pi_161047580
Hoe kun je toch in godsnaam een een topic maken over het feit dat je aansluiting mist, vervolgens al het advies negeren en dan drie pagina's vullen met je enge gestaar en conclusies van een meisje dat aankeek in de bieb.

Wat ben jij een ongelooflijke debiel. Niet. Normaal.
  woensdag 30 maart 2016 @ 13:14:16 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161047582
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 13:13 schreef Deezertje het volgende:

Ja, maar dat is toch ook een ongepaste vraag? 'Hey, wat valt er te lachen?' :D Zelfde straatje als: is je haar echt rood etc.?
Wel als je het als een creep vraagt die enkel wil weten of ze bezet is of niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')