abonnement Unibet Coolblue
pi_161615589
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2016 23:06 schreef Karina het volgende:

[..]

:') Ik wil niet veel zeggen maar ik zie best vaak gear die er nogal hoerig uitziet.
Ja idd die ene cloth mageweave set bijvoorbeeld :')
pi_161645015
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2016 23:06 schreef Karina het volgende:

[..]

:') Ik wil niet veel zeggen maar ik zie best vaak gear die er nogal hoerig uitziet.
En meestal zijn dat mannen , die een female char spelen, die dat als tmog hebben :')

Al vind ik http://www.wowhead.com/item=14175/buccaneers-vest wel leuk als tmog met normale legs erbij ^O^
pi_161645307
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:34 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Dank!

Overigens nog PvPers hier?
Ik ben pvp een beetje aan het oppakken de laatste weken. Heb de prot offspec van mn main ingeruild voor holy en ben in Ashran gaan gearen, ook al wat 2v2 arena's gedaan met wisselend succes.
Verder ben ik ook wat altjes aan het gearen in Ashran voor de afwisseling.

Wellicht eens een leuke 3v3 proberen te scoren voor die mount; houdt me wel een tijdje van de straat denk ik :P

Ik wil qua pve alleen nog een keertje een hc archy kill halen voor die mount.
Comfortably numb
  Moderator zaterdag 23 april 2016 @ 09:45:22 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_161646059
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 05:12 schreef Maureentje het volgende:

[..]

En meestal zijn dat mannen , die een female char spelen, die dat als tmog hebben :')

Al vind ik http://www.wowhead.com/item=14175/buccaneers-vest wel leuk als tmog met normale legs erbij ^O^
Die is wel leuk ja. Af en toe loot ik weleens een grijs item, waarvan ik denk: jammer die had ik ook wel will gebruiken voor transmog, meestal van die hoeden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_161648011
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2016 23:06 schreef Karina het volgende:

[..]

:') Ik wil niet veel zeggen maar ik zie best vaak gear die er nogal hoerig uitziet.
Ik had vroeger in vanilla wow een matchende setje Jade plate armor voor mijn male paladin. Vond ik wel mooi dus dacht nu Legion er aankomt maar eens zo'n setje kopen voor de transmog. Blijkt dus op females ook 'slutmog' te zijn. Legs en chest van die set gaan voor 30k+ per stuk op onze AH. :{
pi_161648048
Die saltstone set is er ook zo een, heeft geloof ik zelfde model maar andere kleur.

pi_161648071
Zelfde model inderdaad. :Y
pi_161648980
edit: verkeerde topic lol
pi_161649232
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 05:12 schreef Maureentje het volgende:

[..]

En meestal zijn dat mannen , die een female char spelen, die dat als tmog hebben :')

Al vind ik http://www.wowhead.com/item=14175/buccaneers-vest wel leuk als tmog met normale legs erbij ^O^
geef maar toe je doet het zelf ook.

heb trouwens geen enkele female char.
pi_161651426
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 13:31 schreef redboyke het volgende:

[..]

geef maar toe je doet het zelf ook.

heb trouwens geen enkele female char.
Nee en waarom zou ik? :{
pi_161651759
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 16:04 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Nee en waarom zou ik? :{
vrouwen willen altijd wel wat eyecandy en er sexy uitzien. and free gold haha :P
pi_161652084
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 16:26 schreef redboyke het volgende:

[..]

vrouwen willen altijd wel wat eyecandy en er sexy uitzien. and free gold haha :P
Dat zijn meer dezelfde lui die ook op RP servers in Goldshire inn rondhangen geloof ik.
pi_161652120
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 16:26 schreef redboyke het volgende:

[..]

vrouwen willen altijd wel wat eyecandy en er sexy uitzien. and free gold haha :P
Dus jij denkt dat vrouwen wow slutmog sexy vinden? :')
En free gold?
Volgens mij ben jij zo'n type die anderen gold etc gaat geven zodra je er achter komt dat de persoon misschien! wel eens een vrouw kan zijn |:(
pi_161652141
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 april 2016 09:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Die is wel leuk ja. Af en toe loot ik weleens een grijs item, waarvan ik denk: jammer die had ik ook wel will gebruiken voor transmog, meestal van die hoeden.
Sommige hoeden zijn wel leuk ja :)
Alleen stom dat dan opeens je hele kapsel weg is _O-
pi_161652266
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 16:49 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat vrouwen wow slutmog sexy vinden? :')
En free gold?
Volgens mij ben jij zo'n type die anderen gold etc gaat geven zodra je er achter komt dat de persoon misschien! wel eens een vrouw kan zijn |:(
ik geef geregeld stuff weg aan vreemde mensen. heb geen statistieken maar mannen zeggen vaker nee heb ik niet nodig.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 16:47 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat zijn meer dezelfde lui die ook op RP servers in Goldshire inn rondhangen geloof ik.
haha van die dancers _O-
pi_161684174
iemand zin om in arathi wat rep te farmen voor ravenholdt? :P ik ga zo beginnen, maar wat gezelschap zou leuk zijn
pi_161701094
Hmm ik lees net dat de Brawlers guild waarschijnlijk niet in Legion zal zitten..

Toch maar eens mn best gaan doen; moet die mount nog steeds n keer halen.. maar ja in t begin van WoD ge ragequit op Nibbleh XD

Toch maar eens gaan doen; nu nog ff kiezen met welke druid, mn Guardian / feral met ring of mn Resto / Balance zonder ring..
pi_161704226
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2016 14:22 schreef icemotion het volgende:
Hmm ik lees net dat de Brawlers guild waarschijnlijk niet in Legion zal zitten..

Toch maar eens mn best gaan doen; moet die mount nog steeds n keer halen.. maar ja in t begin van WoD ge ragequit op Nibbleh XD

Toch maar eens gaan doen; nu nog ff kiezen met welke druid, mn Guardian / feral met ring of mn Resto / Balance zonder ring..
Ik moet dat ook nog doen :'( Met mijn priest wordt het niets, dus dan maar mijn warrior.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161720960
Vanochtend had ik wat tijd over dus maar ff begonnen. Nibbleh ging dit keer wel vrij snel goed; had 2 tries nodig. Daarna ging het redelijk smooth en heb ik net rank 6 verslagen met mn Guardian druid.. al waren sommige strak tegen de beserk timer aan.. dus eens kijken hoe dat uitpakt in rank 7.

Nog 4 bosses tot ik n mount kan kopen in ieder geval :)
  dinsdag 26 april 2016 @ 11:38:43 #220
445795 Boma
De Voorzitter
pi_161722985
quote:
Originally Posted by Blizzard (Blue Tracker / Official Forums)
We wanted to let you know that we’ve been closely following the Nostalrius discussion and we appreciate your constructive thoughts and suggestions.

Our silence on this subject definitely doesn’t reflect our level of engagement and passion around this topic. We hear you. Many of us across Blizzard and the WoW Dev team have been passionate players ever since classic WoW. In fact, I personally work at Blizzard because of my love for classic WoW.

We have been discussing classic servers for years - it’s a topic every BlizzCon - and especially over the past few weeks. From active internal team discussions to after-hours meetings with leadership, this subject has been highly debated. Some of our current thoughts:

Why not just let Nostalrius continue the way it was? The honest answer is, failure to protect against intellectual property infringement would damage Blizzard’s rights. This applies to anything that uses WoW’s IP, including unofficial servers. And while we’ve looked into the possibility – there is not a clear legal path to protect Blizzard’s IP and grant an operating license to a pirate server.

We explored options for developing classic servers and none could be executed without great difficulty. If we could push a button and all of this would be created, we would. However, there are tremendous operational challenges to integrating classic servers, not to mention the ongoing support of multiple live versions for every aspect of WoW.

So what can we do to capture that nostalgia of when WoW first launched? Over the years we have talked about a “pristine realm”. In essence that would turn off all leveling acceleration including character transfers, heirloom gear, character boosts, Recruit-A-Friend bonuses, WoW Token, and access to cross realm zones, as well as group finder. We aren’t sure whether this version of a clean slate is something that would appeal to the community and it’s still an open topic of discussion.

One other note - we’ve recently been in contact with some of the folks who operated Nostalrius. They obviously care deeply about the game, and we look forward to more conversations with them in the coming weeks.

You, the Blizzard community, are the most dedicated, passionate players out there. We thank you for your constructive thoughts and suggestions. We are listening.

J. Allen Brack
Bron
Mijn gedacht!
  dinsdag 26 april 2016 @ 11:47:56 #221
445795 Boma
De Voorzitter
pi_161723127
Afgezien van af en toe een paar weken om nieuwe expansions te checken, heb ik het spel sinds 2009 eigenlijk nauwelijks meer aangeraakt. (toch check ik nog meermaals per week MMOC 8)7 ).

Heb verder ook helemaal niks met private servers, maar wel mooi om te zien dat die heisa omtrent Nostalrius ze aan het denken heeft gezet. Vergeleken met 2006 is het gevoel van een bruisende community op individuele servers volledig weg. Guild fitties en het leren 'kennen' van complete vreemdelingen omdat je ze nodig had voor een dungeon run was wat WoW zo speciaal maakte destijds. Zal inmiddels wel een flinke filter met nostalgie overheen liggen, maar toch tof om te zien dat ze iets als pristine realms overwegen.
Mijn gedacht!
  dinsdag 26 april 2016 @ 12:41:23 #222
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_161723863
Ik hoor wel vaker dat mensen vinden dat er een leuke guilds meer zijn.
Moet toegeven dat wij echt blij zijn met onze guild

we hebben dan wel een off realm guild voor mythic raids en zijn op onze realm niet zo goed nog voor een wekelijkse hfc hc clear maar het is wel erg leuk
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  Moderator dinsdag 26 april 2016 @ 13:01:22 #223
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_161724151
Godsamme, ik moet hier niet lezen :') Het jeukte vorige week om weer te gaan spelen, maar heb me er tegen weten te verzetten!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 26 april 2016 @ 13:13:00 #224
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_161724347
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2016 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, ik moet hier niet lezen :') Het jeukte vorige week om weer te gaan spelen, maar heb me er tegen weten te verzetten!
Ja joh het is hardstikke leuk! kom ook weer spelen :P
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_161729101
Ik begin zondag weer, dan heb ik een dag vrij :7 Heel soms gebeurt dat, dat ik een dag vrij ben.
Al wel vakantie aangevraagd voor 30 augustus - 2e week september.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')