Jeetje dat is wel heel erg kut. Ik hoop echt dat hij er niet uit hoeft en je weer geopereerd moet worden. Het zit je ook echt niet mee idd. Sterktequote:Op donderdag 31 maart 2016 12:48 schreef caroro het volgende:
K*t k*t k*t, op controle in het zh, ligt er waarschijnlijk een lead in de epidurale ruimte ipv spinaal. Nu wachten op Ct-scan en afwachten wat eruit komt. Het zit ook nooit eens even mee
Nee joh, volgens de endocrinoloog heeft iedereeeeeeen een te laag vitamine D in nederland en is dat normaalquote:Op donderdag 31 maart 2016 14:43 schreef MrCookies het volgende:
Zie hier een aantal mensen met fibromyalgie reageren: Klein advies dan neem eenmaal daags Vitamine D voor 50+ helpt een beetje :3
En dus weer een operatie?quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:24 schreef caroro het volgende:
Als het mis is ligt de lead direct op het ruggemerg, en dan moet hij eruit.
Hebben ze je zeker ook niet het advies gegeven om gruwelijk op te letten met wat je eet?quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee joh, volgens de endocrinoloog heeft iedereeeeeeen een te laag vitamine D in nederland en is dat normaal![]()
Ik vind dat je een goede tip geeft hoor. Maar daar moest ik meteen aan denken.
Nee en m'n vitamine B12 lagen ook maar net boven de Nederlandse ondergrens.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:56 schreef MrCookies het volgende:
[..]
Hebben ze je zeker ook niet het advies gegeven om gruwelijk op te letten met wat je eet?
In het begin van het topic lees dan weer dat je mogelijk last hebt van PTSS... Wat ik dan weer weet is dat PTSS en fybro zo bijna hand in hand gaan. Logisch natuurlijk ook.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee en m'n vitamine B12 lagen ook maar net boven de Nederlandse ondergrens.
Maar ik weet niet eens meer zeker of ik wel fibro heb.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Iets heel anders;Ik heb hem net gekocht en gelezen. Poeh wat een heftige dingen maak jij mee 's nachts zeg. En gewoon zo lang al. Vooral die dingen over je zoontje lijken me echt verschrikkelijk. Echt bizar idd dat jij gewoon alledrie hebt (nachtmerries, hallucinaties en verlamming) Ik hoop echt voor je dat zich iemand in jouw verhaal herkent of je kan helpen. En ik vind de foto's wel mooi die erbij staan hoor! (Al ken ik de andere foto's niet natuurlijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knuffel![]()
Ja ik weet het.. Hopelijk komen er nu reacties met hulp/tips! En anders binnenkort een second opinion aanvragen..quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb hem net gekocht en gelezen. Poeh wat een heftige dingen maak jij mee 's nachts zeg. En gewoon zo lang al. Vooral die dingen over je zoontje lijken me echt verschrikkelijk. Echt bizar idd dat jij gewoon alledrie hebt (nachtmerries, hallucinaties en verlamming) Ik hoop echt voor je dat zich iemand in jouw verhaal herkent of je kan helpen. En ik vind de foto's wel mooi die erbij staan hoor! (Al ken ik de andere foto's niet natuurlijk)
Knuffel
Ik heb het een paar mensen verteld ivm dit topic. Wil het voor de rest privé houden, aangezien heel FOK! (en de rest van het internet) mee kan lezen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Er is nog niet gereageerd op welk tijdschrift het is.
Heb je misschien een bieb in de buurt? Dan kun je hem daar gratis lezenquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:33 schreef LPFAN het volgende:
Ik ga hem morgen halen als ik geld heb gekregen, Had er vandaag helaas geen geld meer voor.
Dat vraag ik me dus af.quote:Op donderdag 31 maart 2016 15:02 schreef MrCookies het volgende:
[..]
In het begin van het topic lees dan weer dat je mogelijk last hebt van PTSS... Wat ik dan weer weet is dat PTSS en fybro zo bijna hand in hand gaan. Logisch natuurlijk ook.
Jammer, ik snap je, maar je staat al hoog op de wachtlijst. Geef het een kans. Je bent eraan begonnen, ga verder.quote:Op donderdag 31 maart 2016 11:17 schreef vannelle het volgende:
Net Beatrixoord gebeld (revalidatiekliniek van UMCG) omdat ik het toch niet zie zitten om het hele traject te volgen, ik heb bijvoorbeeld geen psychische hulp nodig, ik wil alleen maar minder pijn.
Ook ergotherapie is niks voor mij, ik weet ook wel dat het beter is om rechtop te zitten en vanuit de knieën te tillen.
Nogmaals, ik wil alleen maar minder pijn, dan zal de rest ook beter gaan.
Ik had nog niks van hun gehoord trouwens na 6 weken maar ik stond op de wachtlijst, dat kon ze wel zeggen. "En al heel erg hoog aan de lijst hoor meneer."
Ook daar al 2x geweest en 2x onderzoek gehad, ook al 2x vragenlijsten ingevuld en ik kreeg gewoon een 3e vragenlijst.
Echt serieus... Vraag dan alles wat je wil weten in 1x of zo?
Ik doe er iig niet meer aan mee, ik wil gewoon een afspraak met een anethesist en dat moet voldoende zijn.
In ieder geval ga ik daar nog door een arts over gebeld worden, duurt alleen een week voor het zo ver is.
Volgende week donderdag is er pas tijd, zo belangrijk ben je als patient.
Ben er helemaal klaar mee, die lui zitten er alleen maar voor zichzelf en de patient is minder belangrijk lijkt het op.
Ik hoop zo van niet.quote:Op donderdag 31 maart 2016 13:24 schreef caroro het volgende:
Als het mis is ligt de lead direct op het ruggemerg, en dan moet hij eruit.
volgens mij ligt het anders, mensen (bijna alleen vrouwen) komen met vage klachten. Dokter test een of ander om lichamelijke oorzaak te vinden zonder resultaat maar denkt vaak al vrij snel in psychosomatische richting, patient wil daar niet aan en dan maar label fibro.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:01 schreef Fripsel het volgende:
....
Focus voor wat er in m'n kop aan de hand was is er nooit geweest. Is het dan niet gewoon dat veel psychische patiënten de stempel fibro krijgen omdat signalen niet herkent worden en fibro niet bewezen kan worden?
Moet eigenlijk weg,quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af.
Of fibro en PTSS daadwerkelijkoverlap hebben of dat pijn/vermoeidheidsklachten gewoon niet goed geïnterpreteerd worden.
Ik zat op m'n 11e voor het eerst bij de reumatoloog. Ben opgegroeid in een gezin waar niet zoveel met emoties gedaan werd. Niet janken maar doorgaan.
Focus voor wat er in m'n kop aan de hand was is er nooit geweest. Is het dan niet gewoon dat veel psychische patiënten de stempel fibro krijgen omdat signalen niet herkent worden en fibro niet bewezen kan worden?
Balen, die onzekerheid is het ergst altijd. Sterkte met wachtenquote:Op donderdag 31 maart 2016 18:03 schreef caroro het volgende:
Ct-scan uitgesteld tot maandag, er was geen plekje meer te vinden voor me. Nog even in onzekerheid dus
Sterktequote:Op donderdag 31 maart 2016 18:03 schreef caroro het volgende:
Ct-scan uitgesteld tot maandag, er was geen plekje meer te vinden voor me. Nog even in onzekerheid dus
He bah. Weet je nog niks. Sterkte.quote:Op donderdag 31 maart 2016 18:03 schreef caroro het volgende:
Ik koop hem morgen welquote:Op donderdag 31 maart 2016 16:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heb je misschien een bieb in de buurt? Dan kun je hem daar gratis lezen![]()
(Of bij de huisarts?)
Oh sorry, natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:56 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb het een paar mensen verteld ivm dit topic. Wil het voor de rest privé houden, aangezien heel FOK! (en de rest van het internet) mee kan lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |