abonnement Unibet Coolblue
pi_161050357
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 15:01 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oh dat klinkt niet goed nee. Waarom heb je hem dan nog 3 jaar ingehouden? :o
En ja echt rot is dat als je stemming minder is dat dat voor jezelf zorgen zoveel extra moeite kost. Maar als je het dan wel gedaan hebt dan voel je je toch vaak wel iets beter is mijn ervaring :)

[..]

Dankjewel :*
Mja, het is niet echt 1 reden ofzo, zijn gewoon meerdere dingen die spelen. Maak me gewoon veel zorgen, heb ergens veel frustraties/spanning over, het besef dat ik maandag weer in therapie ga en het me gewoon nog steeds niet zelf lukt terwijl ik al zoveel therapieën gehad heb. Het is gewoon nogal erg druk in mn hoofd en veel spanning in mn lichaam. En dat kwam er vanochtend een klein beetje uit door een paar tranen, maar echt doorzetten wilde het niet. Had opeens ook echt heel veel drang om mezelf te beschadigen, terwijl ik dat echt al super lang niet meer gedaan heb. Maar dat heb ik gelukkig weten om te buigen naar lief voor mezelf/mn lichaam te zijn door net wel die douche te nemen en mezelf in te smeren met bodylotion daarna. Dat werkt vaak wel bij mij, hoeveel moeite het ook kost, om precies het tegenovergestelde te doen van waar ik drang naar heb. Deze week ook weer heel veel eetbuidrang bijvoorbeeld, maar dan neem ik maar gewoon wat snoeptomaatjes oid, waar ik wel gewoon van kan snacken zonder dat ik daarna misselijk ben en me extra schuldig voel ;)
Dus dat is iig wel fijn, dat ik die drangen wel kan weerstaan en er niet aan toegeef, maar juist het tegenovergestelde doe. Hoe moeilijk het ook is.
Allereerst: Dank je wel. :*

Ik vind voor mezelf dat ik geen "aansteller" mag zijn. (Ja ik heb veel regels voor mezelf.) Pas als iets echt niet meer gaat, dan zoek ik hulp (in dit geval dus de Mirena eruit laten halen). Plus ik had toendertijd (ondanks baan) niet veel te besteden en de Mirena was niet goedkoop. Dus vond het ook zonde van het geld als ik 'm eruit zou halen.

Ik mag van mezelf Koffietijd in pyjama kijken en dan moet ik douchen. :+

Ik moet eigenlijk ook gewoon snoeptomaatjes en komkommertjes kopen in plaats van chocoladepindanoten. En ik geef voortaan aan, als we weer zo'n dag als 2e paasdag hebben, of ze suikervrij drinken willen halen (of ik neem het zelf mee) en of ze ook wat suikervrije lekkere hapjes willen maken. Willen ze vast wel doen.

Ik herken het zelfbeschadigen. :@ Soms ook nog behoefte aan. Vooral als ik vind dat ik een - in mijn ogen - domme fout heb begaan. Laatst nog: Door haast weer botsinkje met auto gemaakt. Niks aan de hand, alleen nieuwe kentekenplaathouder á ¤2,50. Maar had vriend gesmst dat ie me heel hard mocht slaan als ie thuis was, zo stom vond ik het.
pi_161052405
KAA / Toto in Noord-Ierland

Nu hoef ik hier niet meer te spammen met m'n buitenland shizzle :+
Sterkte weer allemaal.
pi_161052420
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:20 schreef Toto69 het volgende:
KAA / Toto in Noord-Ierland

Nu hoef ik hier niet meer te spammen met m'n buitenland shizzle :+
Sterkte weer allemaal.
Ik ga lurken ^O^
pi_161053338
Ooh ik wilde vannochtend een vraag stellen, maar wist niet zeker of dat hier kon.. Blijkbaar wel dus.

Als ik op dit moment mezelf gedouched en aangekleed heb, ben ik al bij. M'n hoofd blijft maar malen, en ik word gek. Heb nu een paar keer iets buiten de deur gedaan, maar daarna word het vaak alleen maar erger.

Iemand tips over hoe ik die 10 weken nog door ga komen? Ik begin me echt oprecht wanhopig te voelen. Als in m'n koppie gaat verder hangen en m'n wil om nog te willen raakt wel heel ver zoek.

Wat is dit zorgsysteem ziekelijk zeg. :r

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2016 18:07:15 ]
  woensdag 30 maart 2016 @ 18:11:51 #130
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_161053480
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bh en wond enzo dus NSFW :)
Links is maand geleden en de rest gisteren.
Mooi wordt het nooit en het went ook niet maar ben allang blij dat die rare bobbel erboven langzaam afneemt.

Verder nogsteeds moe en bluh maar aan de andere kant weinig te zeuren deze keer, ook wel eens fijn.

Uiteraard liefs en knufjes voor wie ze kan gebruiken, verder headstrong allemaal! O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_161053709
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 15:20 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Respect voor de betere keuzes! Dat is al een enorme stap voorwaarts. Knuffel voor de rotdag :*
Dankjewel! :*

quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:06 schreef Fripsel het volgende:
Ooh ik wilde vannochtend een vraag stellen, maar wist niet zeker of dat hier kon.. Blijkbaar wel dus.

Als ik op dit moment mezelf gedouched en aangekleed heb, ben ik al bij. M'n hoofd blijft maar malen, en ik word gek. Heb nu een paar keer iets buiten de deur gedaan, maar daarna word het vaak alleen maar erger.

Iemand tips over hoe ik die 10 weken nog door ga komen? Ik begin me echt oprecht wanhopig te voelen. Als in m'n koppie gaat verder hangen en m'n wil om nog te willen raakt wel heel ver zoek.

Wat is dit zorgsysteem ziekelijk zeg. :r
Tja, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik heb het ook maandenlang zelf zien moeten te overleven. Dus ik herken het heel erg. Wat mij hielp was een soort 3-stappenschema. Elke dag 1 ding in het huishouden doen, 1 ding buiten de deur doen ( waardoor je dus wel moet wassen/aankleden) en 1 ding wat ontspannend is. Door die drie dingen heb je toch een beetje structuur en balans. Verder hoe moeilijk het ook is proberen toch elke dag bijvoorbeeld 3 positieve punten van die dag op te schrijven. Al is het maar heel klein, dat je hebt genoten van een warm kopje thee. Of het zonnetje dat naar binnen schijnt. Of dat een vriendin je een lief appje heeft gestuurd. En mocht je toch echt nu al verder weg raken zou ik contact met je huisarts/crisisdienst opnemen, dat je pas over 10 weken terecht kunt bij de GGZ wil niet zeggen dat er in de tussentijd niks mogelijk is. Heel veel sterkte iig :*

quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:11 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bh en wond enzo dus NSFW :)
Links is maand geleden en de rest gisteren.
Mooi wordt het nooit en het went ook niet maar ben allang blij dat die rare bobbel erboven langzaam afneemt.

Verder nogsteeds moe en bluh maar aan de andere kant weinig te zeuren deze keer, ook wel eens fijn.

Uiteraard liefs en knufjes voor wie ze kan gebruiken, verder headstrong allemaal! O+
Het ziet er idd al een stuk beter uit! Balen dat je nog wel erg moe en bluh bent, maar dat zal ook zijn tijd gewoon nodig hebben. Gelukkig dat je die tijd wel gewoon krijgt wat betreft UWV enzo. Knuffel terug :*
pi_161054900
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:20 schreef Toto69 het volgende:
KAA / Toto in Noord-Ierland

Nu hoef ik hier niet meer te spammen met m'n buitenland shizzle :+
Sterkte weer allemaal.
Ik vroeg me al een tijdje af of jij diegene was met die open wond boven z'n kont (toch?). :@
pi_161054953
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:06 schreef Fripsel het volgende:
Ooh ik wilde vannochtend een vraag stellen, maar wist niet zeker of dat hier kon.. Blijkbaar wel dus.

Als ik op dit moment mezelf gedouched en aangekleed heb, ben ik al bij. M'n hoofd blijft maar malen, en ik word gek. Heb nu een paar keer iets buiten de deur gedaan, maar daarna word het vaak alleen maar erger.

Iemand tips over hoe ik die 10 weken nog door ga komen? Ik begin me echt oprecht wanhopig te voelen. Als in m'n koppie gaat verder hangen en m'n wil om nog te willen raakt wel heel ver zoek.

Wat is dit zorgsysteem ziekelijk zeg. :r
Sterkte, ik heb helaas geen tips voor je. Vind het wel rot dat je je zo rot voelt. Niemand zou zich zo moeten voelen.
  woensdag 30 maart 2016 @ 19:15:00 #134
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161055033
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:11 schreef houdjemond het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bh en wond enzo dus NSFW :)
Links is maand geleden en de rest gisteren.
Mooi wordt het nooit en het went ook niet maar ben allang blij dat die rare bobbel erboven langzaam afneemt.

Verder nogsteeds moe en bluh maar aan de andere kant weinig te zeuren deze keer, ook wel eens fijn.

Uiteraard liefs en knufjes voor wie ze kan gebruiken, verder headstrong allemaal! O+
Ziet er mooi uit!

Knufffff O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 30 maart 2016 @ 19:16:36 #135
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161055084
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:06 schreef Fripsel het volgende:
Ooh ik wilde vannochtend een vraag stellen, maar wist niet zeker of dat hier kon.. Blijkbaar wel dus.

Als ik op dit moment mezelf gedouched en aangekleed heb, ben ik al bij. M'n hoofd blijft maar malen, en ik word gek. Heb nu een paar keer iets buiten de deur gedaan, maar daarna word het vaak alleen maar erger.

Iemand tips over hoe ik die 10 weken nog door ga komen? Ik begin me echt oprecht wanhopig te voelen. Als in m'n koppie gaat verder hangen en m'n wil om nog te willen raakt wel heel ver zoek.

Wat is dit zorgsysteem ziekelijk zeg. :r
Heb geen tips helaas voor je maar wou je ff een knuffel geven :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161055108
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 19:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik vroeg me al een tijdje af of jij diegene was met die open wond boven z'n kont (toch?). :@
Klopt, hele bilnaad.
pi_161055359
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 18:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankjewel! :*

[..]

Tja, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik heb het ook maandenlang zelf zien moeten te overleven. Dus ik herken het heel erg. Wat mij hielp was een soort 3-stappenschema. Elke dag 1 ding in het huishouden doen, 1 ding buiten de deur doen ( waardoor je dus wel moet wassen/aankleden) en 1 ding wat ontspannend is. Door die drie dingen heb je toch een beetje structuur en balans. Verder hoe moeilijk het ook is proberen toch elke dag bijvoorbeeld 3 positieve punten van die dag op te schrijven. Al is het maar heel klein, dat je hebt genoten van een warm kopje thee. Of het zonnetje dat naar binnen schijnt. Of dat een vriendin je een lief appje heeft gestuurd. En mocht je toch echt nu al verder weg raken zou ik contact met je huisarts/crisisdienst opnemen, dat je pas over 10 weken terecht kunt bij de GGZ wil niet zeggen dat er in de tussentijd niks mogelijk is. Heel veel sterkte iig :*

[..]

Het ziet er idd al een stuk beter uit! Balen dat je nog wel erg moe en bluh bent, maar dat zal ook zijn tijd gewoon nodig hebben. Gelukkig dat je die tijd wel gewoon krijgt wat betreft UWV enzo. Knuffel terug :*
Ik weet dat het heel kinderachtig klinkt. Ik durf echt niet meer naar de dokter. Ik heb daar zo vaak gezeten, en het ging altijd om het fysieke. En de laatste keer had ik zo'n paniekaanval. En toen was die man zo tegen me bezig dat ik zelf niet wilde en dat de vijandige ben. En heeft het toen afgedaan met een persoonlijkheidsstoornis bij de GGZ, me een wachttijd beloofd die totaal niet reëel was etc. dat ik nu helemaal niet meer durf om te gaan vertellen wat er nu echt is..

Ik had van de week :@ er lag opeens een kaartje in de bus. Een vriendinnetje van m'n studie die ik echt al een tijdje niet gesproken/gezien, vroeg laatst of ik zin had om binnekort wat te gaan doen. En daar heb ik toen nee op gezegd en dat het niet zo goed met me ging maar liever niet teveel in de details ging..

En dat kaartje was van haar en nog een meisje. Dat ik in mezelf moet geloven en dat ze er voor me zijn. Ik heb echt zitten huilen als een klein kind. Ik voel me vaak zo alleen.

Ik heb ze daarna verteld wat er gebeurd is via de whatsapp. En m'n vader weet het ook ondertussen maar ipv dat het oplucht voel ik me er alleen maar ellendiger door.

Ze wil me binnekort een keertje komen halen en dan gaan we naar het huisje kijken wat ze met d'r vriend heeft gekocht.
  woensdag 30 maart 2016 @ 20:00:11 #138
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161056467
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 19:25 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik weet dat het heel kinderachtig klinkt. Ik durf echt niet meer naar de dokter. Ik heb daar zo vaak gezeten, en het ging altijd om het fysieke. En de laatste keer had ik zo'n paniekaanval. En toen was die man zo tegen me bezig dat ik zelf niet wilde en dat de vijandige ben. En heeft het toen afgedaan met een persoonlijkheidsstoornis bij de GGZ, me een wachttijd beloofd die totaal niet reëel was etc. dat ik nu helemaal niet meer durf om te gaan vertellen wat er nu echt is..

Ik had van de week :@ er lag opeens een kaartje in de bus. Een vriendinnetje van m'n studie die ik echt al een tijdje niet gesproken/gezien, vroeg laatst of ik zin had om binnekort wat te gaan doen. En daar heb ik toen nee op gezegd en dat het niet zo goed met me ging maar liever niet teveel in de details ging..

En dat kaartje was van haar en nog een meisje. Dat ik in mezelf moet geloven en dat ze er voor me zijn. Ik heb echt zitten huilen als een klein kind. Ik voel me vaak zo alleen.

Ik heb ze daarna verteld wat er gebeurd is via de whatsapp. En m'n vader weet het ook ondertussen maar ipv dat het oplucht voel ik me er alleen maar ellendiger door.

Ze wil me binnekort een keertje komen halen en dan gaan we naar het huisje kijken wat ze met d'r vriend heeft gekocht.
Klinkt als een eikel die arts. Zou een nieuwe gaan zoeken waar je wel een klik mee hebt! En lief van die vriendinnen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161056608
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:00 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Klinkt als een eikel die arts. Zou een nieuwe gaan zoeken waar je wel een klik mee hebt! En lief van die vriendinnen!
Mijn eerste huisarts heeft al mijn klachten destijds afgedaan als, ze groeit er wel overheen. De tweede vond dat m'n oplossing in stoppen met korfballen nadat een mri scan van mijn knie niks uitwees. De derde had ik dat gedoe met m'n prikpil mee.. En nu zit ik dus bij m'n vierde.

Dus ik kom echt niet meer verder dan het zal wel aan mij liggen en wacht maar op het GGZ ipv jezelf nog een keer voor schut te zetten ;(
  woensdag 30 maart 2016 @ 20:04:56 #140
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161056629
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn eerste huisarts heeft al mijn klachten destijds afgedaan als, ze groeit er wel overheen. De tweede vond dat m'n oplossing in stoppen met korfballen nadat een mri scan van mijn knie niks uitwees. De derde had ik dat gedoe met m'n prikpil mee.. En nu zit ik dus bij m'n vierde.

Dus ik kom echt niet meer verder dan het zal wel aan mij liggen en wacht maar op het GGZ ipv jezelf nog een keer voor schut te zetten ;(
Het ligt niet aan jou! Niet denken. En je zet je zelf niet voor schut, gewoon heengaan. Dokters krijgen wel raardere dingen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161067978
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 20:04 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mijn eerste huisarts heeft al mijn klachten destijds afgedaan als, ze groeit er wel overheen. De tweede vond dat m'n oplossing in stoppen met korfballen nadat een mri scan van mijn knie niks uitwees. De derde had ik dat gedoe met m'n prikpil mee.. En nu zit ik dus bij m'n vierde.

Dus ik kom echt niet meer verder dan het zal wel aan mij liggen en wacht maar op het GGZ ipv jezelf nog een keer voor schut te zetten ;(
Eigenlijk zou je "gewoon" heen moeten gaan en eisen dat je NU hulp krijgt, omdat het zo niet langer gaat.
pi_161067996
Ik ben op tijd wakker (eigenlijk ook alleen omdat ik eruit moest (wc)), en al gedoucht. Zo tijd voor Koffietijd.
pi_161069398
Net Beatrixoord gebeld (revalidatiekliniek van UMCG) omdat ik het toch niet zie zitten om het hele traject te volgen, ik heb bijvoorbeeld geen psychische hulp nodig, ik wil alleen maar minder pijn.
Ook ergotherapie is niks voor mij, ik weet ook wel dat het beter is om rechtop te zitten en vanuit de knieën te tillen.
Nogmaals, ik wil alleen maar minder pijn, dan zal de rest ook beter gaan.
Ik had nog niks van hun gehoord trouwens na 6 weken maar ik stond op de wachtlijst, dat kon ze wel zeggen. "En al heel erg hoog aan de lijst hoor meneer."
Ook daar al 2x geweest en 2x onderzoek gehad, ook al 2x vragenlijsten ingevuld en ik kreeg gewoon een 3e vragenlijst.
Echt serieus... Vraag dan alles wat je wil weten in 1x of zo?
Ik doe er iig niet meer aan mee, ik wil gewoon een afspraak met een anethesist en dat moet voldoende zijn.
In ieder geval ga ik daar nog door een arts over gebeld worden, duurt alleen een week voor het zo ver is.
Volgende week donderdag is er pas tijd, zo belangrijk ben je als patient.
Ben er helemaal klaar mee, die lui zitten er alleen maar voor zichzelf en de patient is minder belangrijk lijkt het op.
pi_161069968
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:17 schreef vannelle het volgende:
Net Beatrixoord gebeld (revalidatiekliniek van UMCG) omdat ik het toch niet zie zitten om het hele traject te volgen, ik heb bijvoorbeeld geen psychische hulp nodig, ik wil alleen maar minder pijn.
Ook ergotherapie is niks voor mij, ik weet ook wel dat het beter is om rechtop te zitten en vanuit de knieën te tillen.
Nogmaals, ik wil alleen maar minder pijn, dan zal de rest ook beter gaan.
Ik had nog niks van hun gehoord trouwens na 6 weken maar ik stond op de wachtlijst, dat kon ze wel zeggen. "En al heel erg hoog aan de lijst hoor meneer."
Ook daar al 2x geweest en 2x onderzoek gehad, ook al 2x vragenlijsten ingevuld en ik kreeg gewoon een 3e vragenlijst.
Echt serieus... Vraag dan alles wat je wil weten in 1x of zo?
Ik doe er iig niet meer aan mee, ik wil gewoon een afspraak met een anethesist en dat moet voldoende zijn.
In ieder geval ga ik daar nog door een arts over gebeld worden, duurt alleen een week voor het zo ver is.
Volgende week donderdag is er pas tijd, zo belangrijk ben je als patient.
Ben er helemaal klaar mee, die lui zitten er alleen maar voor zichzelf en de patient is minder belangrijk lijkt het op.
weet jij dan nu al 100% zeker dat jij evenveel of meer weet dan een ergotherapeut?
pi_161070212
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2016 11:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

weet jij dan nu al 100% zeker dat jij evenveel of meer weet dan een ergotherapeut?
Op gegeven moment heb je die oefeningen zo vaak gedaan/gezien.

Ik deed bij m'n fysio met een groepje wel eens een soort van crossfit. Ik trainde al zo lang bij hem dat hij me wel eens liet helpen om de oefening uit te leggen en voor te doen terwijl hij zich dan even op 1 iemand focuste ofzo _O-
pi_161071404
K*t k*t k*t, op controle in het zh, ligt er waarschijnlijk een lead in de epidurale ruimte ipv spinaal. Nu wachten op Ct-scan en afwachten wat eruit komt. Het zit ook nooit eens even mee :'(
pi_161071612
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:48 schreef caroro het volgende:
K*t k*t k*t, op controle in het zh, ligt er waarschijnlijk een lead in de epidurale ruimte ipv spinaal. Nu wachten op Ct-scan en afwachten wat eruit komt. Het zit ook nooit eens even mee :'(
He nee toch.. ;( Sterkte!
  donderdag 31 maart 2016 @ 13:10:07 #148
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161071762
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:48 schreef caroro het volgende:
K*t k*t k*t, op controle in het zh, ligt er waarschijnlijk een lead in de epidurale ruimte ipv spinaal. Nu wachten op Ct-scan en afwachten wat eruit komt. Het zit ook nooit eens even mee :'(
Sterkte!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_161071927
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 12:48 schreef caroro het volgende:
K*t k*t k*t, op controle in het zh, ligt er waarschijnlijk een lead in de epidurale ruimte ipv spinaal. Nu wachten op Ct-scan en afwachten wat eruit komt. Het zit ook nooit eens even mee :'(
Ik snap het niet helemaal, maar het klinkt heel kut. Ook dat niks eens gewoon goed gaat, zonder problemen.

Sterkte.

Ik hoop in ieder geval dat dit niet heel ernstig is?
pi_161072072
Als het mis is ligt de lead direct op het ruggemerg, en dan moet hij eruit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')