Neem ook wat voor mij meequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
beetje jammer dit haags kwartiertje
ga net boodschappen doen
Heb je lekkere dingen gehaald?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
beetje jammer dit haags kwartiertje
ga net boodschappen doen
Ik heb begrepen dat WP een minuteman is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat hij nog niet terug is in die 10 minuten..
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat WP een minuteman is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?oh ah toma toma vem vem vem vem
Ja. Wat is je vraag?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:58 schreef Etsu het volgende:
Wie van jullie heeft ervaring met een soa-test?
Ik. Gingen ze met een wattenstaafje in mijn pisbuis.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:58 schreef Etsu het volgende:
Wie van jullie heeft ervaring met een soa-test?
Behoorlijk.quote:
Ik dacht vorige week dat ik soa had en heb me laten testen, en meteen antibiotica gekregen. Toen kreeg ik net uitslag, en het is negatief (voor chlamydia en gonorroe), dus ik heb het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik. Gingen ze met een wattenstaafje in mijn pisbuis.
Was niet prettig.
[..]
Behoorlijk.
Hoezo?
Omdat ik klachten had (en ik erom vroeg en hij vond het goed, dus kreeg antibiotica voor beide).quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Huh hoezo krijg je al antibiotica voor ze weten of je het echt hebt?
Apart.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht vorige week dat ik soa had en heb me laten testen, en meteen antibiotica gekregen. Toen kreeg ik net uitslag, en het is negatief (voor chlamydia en gonorroe), dus ik heb het niet.
Het zou de klachten niet verklaren, maar het wordt wel minder.
Eh ja, wat Kaneel zegt.quote:
Wat voor klachten?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht vorige week dat ik soa had en heb me laten testen, en meteen antibiotica gekregen. Toen kreeg ik net uitslag, en het is negatief (voor chlamydia en gonorroe), dus ik heb het niet.
Het zou de klachten niet verklaren, maar het wordt wel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |