Heb je een link?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik las trouwens ergens een artikel van iemand die dacht dat alle afkeurende statements door imams van bepalende instituten uit de Moslim-gemeenschap kwamen van imams die in werkelijkheid die statemnets uitdragen maar terreur goedkeuren. Wat vind jij daar van Inso?
Ja nu ik er over nadenk kan het ook een reactie op een artikel zijn geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je een link?
En er is een kans dat ik er te weinig van af weet om er iets zinnigs over te zeggen.
Ik weet er simpelweg te weinig van.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nu ik er over nadenk kan het ook een reactie op een artikel zijn geweest![]()
Weet niet meer welke, maar vond dat wel erg ver gaan
Ach Reddit vind ik nou totaal niet representatief tbhquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat mij overigens wel verbaasde op reddit.
Waar /r/christianity een liberaal bolwerk is
is /r/islam een conservatief bolwerk, ondanks veel linkse intentie.
Steniging wordt op die laatste in grootte mate goedgekeurd.
Ik juist wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach Reddit vind ik nou totaal niet representatief tbh
En wat ik wil zeggen. Hij is daar geen eenling in.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
Was nu in het nieuws weer zo`n gast die aangifte tegen Wilderswilde doen, zelfde pipo die toen steniging in Iran verdedigde bij P&W.
Weet ik. Moet je ook niet onderschattenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat ik wil zeggen. Hij is daar geen eenling in.
Het is een minderheid.
Maar wel een relatief grote minderheid.
En dat gebeurd te vaak, en mensen die daar op richten worden te vaak als racist weggezetquote:
Als iemand dat genuanceerd brengt zoals jij nu lijkt het me onmogelijk iemnad te betichten van racisme. Maar als dat a la Mikey gebeurt zodat het alsnog uitgesproken wordt als alle Moslims ipv een minderheid die er wel toe doet tsja, want ook dat gebeurt te vaakquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
e
[..]
En dat gebeurd te vaak, en mensen die daar op richten worden te vaak als racist weggezet
Er zijn genoeg genuanceerden. Maar die worden niet gelezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iemand dat genuanceerd brengt zoals jij nu lijkt het me onmogelijk iemnad te betichten van racisme. Maar als dat a la Mikey gebeurt zodat het alsnog uitgesproken wordt als alle Moslims ipv een minderheid die er wel toe doet tsja, want ook dat gebeurt te vaak
Maar waarom maakt Egypte nu dezelfde fout als Turkije?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Terwijl er vanuit de moslim community bijzonder veel respect is voor die genuanceerde critici.
Omdat moslims de grootste slachtoffers zijn van het gegoedpraat.
O.a. het onderdrukken van de Hijab.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom maakt Egypte nu dezelfde fout als Turkije?
Nou ja daar weet ik dan weer te weinig van verderquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O.a. het onderdrukken van de Hijab.
Dat gaat ze de kop kosten.
In Turkije mochten meisjes met een hijab jarenlang niet naar de middelbare school/uni en publieke functies uitoefenen. Voornamelijk meisjes van het platte land.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja daar weet ik dan weer te weinig van verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |