SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Het mag wel.quote:
Het mag welquote:
Klopt. Maar daar wil je toch niets mee te maken hebben.quote:
Hoe zou jij het vinden als je een artikel over de aanslagen las op Nu.nlquote:
Geen idee of iemand dat wil. Kan per persoon verschillen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar wil je toch niets mee te maken hebben.
Dat zou me echt helemaal niets boeien.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je een artikel over de aanslagen las op Nu.nl
En het sloot af met: De religie van de vrede: Islam
Zou je dat serieus nemen?
Dan hebben wij een andere manier hoe je serieus genomen wil worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat zou me echt helemaal niets boeien.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach, als het aangekaart wordt bij een bepaalde admin.
Dan is het excuus, ik ben niet rechts ik stemde SP.
Ik ga hier verder niet op in, want dan mag ik f5'en.quote:
Oei.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in, want dan mag ik f5'en.
23-jarige Helmondse kneus opgepakt voor dreigen met aanslagquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als nieuwssite mag je best wat verantwoordelijkheid nemen, of je nu links profiel wil hebben of rechts profiel.
Nee, het is niet serieus te nemen.quote:
Erg zeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het is niet serieus te nemen.
Het is vooral niet iets.
Ach, Fylax is mad omdat zijn frontpage wordt afgekraakt.quote:
Je bent goed geïndoctrineerdquote:
Tis maar waar je je druk om maakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
En mocht je van Ariana Grande-filmpjes posten switchen naar nieuwsartikelen Fylax dan zou ik nog wel wat aan je journalistieke verantwoordelijkheden werken ipv `tis wat'
Polarisatie is iets waar je je anno 2016 maar beter snel druk om kan gaan maken ja.quote:
Religie van vrede heeft daar natuurlijk niets mee te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Polarisatie is iets waar je je anno 2016 maar beter snel druk om kan gaan maken ja.
Waarom vroeg je er dan om?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat het me echt niets boeit wat jullie er van vinden.
Vind ik wel. Onnodig provoactieve uitdrukkingquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Religie van vrede heeft daar natuurlijk niets mee te maken.
Als je dat provocerend vind hoor je totaal niet in het westen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik wel. Onnodig provoactieve uitdrukking
Vind jij het zinvol dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Daar is namelijk echt niets provocerends aan.
Die dingen zijn ook door heel linksnederland gepost oop internet hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Katholicisme is toch ook niet de religie van de pedo`s?
Die gaan er wel anders mee om ja, weet ikquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ieder Nederlands cabaretier heeft grappen over de katholieke kerk gemaakt.
Fatwas gezien?
En in west-europa mag IEDEREEN, ieders religie belachelijk maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaan er wel anders mee om ja, weet ik
Nou ja oke, dan is het niet provoceren. Het probleem verbeteren doe je er in ieder geval niet meequote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En in west-europa mag IEDEREEN, ieders religie belachelijk maken.
Daar moeten we niet aan toegeven, en dat recht opgeven.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoog zweverig linkse studenten gehalte onder de nieuwsposters.
Het legt wel het probleem vies neer, dat moslims gewoon in bepaalde mate niet echt in west-europa passenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja oke, dan is het niet provoceren. Het probleem verbeteren doe je er in ieder geval niet mee
Wat vind je precies schandalig hieraan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sharia-politie beschermt Koning Pils
Dit bericht bijvoorbeeld.
Was echt schandalig.
Nee.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sharia-politie beschermt Koning Pils
Is die dude van dit bericht ontslagen?
Dit bericht is overduidelijk nep maar dat staat nergens..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je precies schandalig hieraan?
Ach, dat hele initiatief zal niet eens door een groot deel van de moslimgemeenschap gesteudn worden gok ikquote:
Zo reageer je als Imam op een overledene.quote:JOHAN CRUYFF
En zo leert het leven ons dat zelfs legendes terugkeren naar de Almachtige ! En we ons constant bewust moeten zijn van het moment dat wij ook zullen vertrekken.
CRUYFF je was een legende en hebt dit land veel gegeven, jij zag mensen en niet hun huidskleur of religie jij verbond terwijl andere verdeelden en daarvoor zijn we je dankbaar en verdien je het respect !
We wensen de nabestaanden veel sterkte .
Moge Allah alle iconen en voorbeelden voor miljoenen leiden naar de Schepper ! !
Koning Pils toch niet geflankeerd door Allah-fanaten vervolgberihtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit bericht is overduidelijk nep maar dat staat nergens..
Het idee dat Willem Alexander op de dag van de aanslagen gaat wandelen met de sharia-politie is heel grof.
De jongens op de foto zijn vrijwilligers.
Die eerste was doelbewust provocerend bedoeld. Het eerste bericht bracht het als nieuws fok is nog goed weggekomen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Koning Pils toch niet geflankeerd door Allah-fanaten vervolgberiht
Hoezo bijzonder?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit het privilege gehad met die Imam te praten, bijzonder gesprek was dat wel.
Omdat ej het over stemgenot hebtquote:
Is Danny afwezig ofzo?quote:
Zo iets als dit is waarom mensen fok! Verlaten.quote:
De originele Koran lijkt me wel echt onmogelijk door te komenquote:
De originele Koran ka nik niet lezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De originele Koran lijkt me wel echt onmogelijk door te komen
Volgens mij heeft Kader Abdollah er nog 1 met meer uitleg enzo
Omdat je denkt dat hun de teksten minder maken dan ze zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De originele Koran ka nik niet lezen.
En een Kader Abdollah zal de objectiviteit niet ten goede komen.
Kader Abdolah heeft een politiek profiel. Dan ben je niet objectief.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat hun de teksten minder maken dan ze zijn?
Wel zo eerlijk ja dat klopt welquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij heilige boeken moet je gewoon de versie zo dicht mogelijk bij het orgineel lezen.
En bij de bijbel is dat niet zo makkelijk verder.quote:
Ook dingen citeren? Of meer dingen in context plaatsen ofzo?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet de Quran nu redelijk kennen voor dit vak.
Best geinig.
Oh nee citeren niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook dingen citeren? Of meer dingen in context plaatsen ofzo?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is verder wel grappig om van een Moslim les te krijgen op een christelijke uni.
Als studenten of docenten bedoel je?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij hebben christenen, agnosten en atheisten.
Heb je een link?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik las trouwens ergens een artikel van iemand die dacht dat alle afkeurende statements door imams van bepalende instituten uit de Moslim-gemeenschap kwamen van imams die in werkelijkheid die statemnets uitdragen maar terreur goedkeuren. Wat vind jij daar van Inso?
Ja nu ik er over nadenk kan het ook een reactie op een artikel zijn geweestquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je een link?
En er is een kans dat ik er te weinig van af weet om er iets zinnigs over te zeggen.
Ik weet er simpelweg te weinig van.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nu ik er over nadenk kan het ook een reactie op een artikel zijn geweest![]()
Weet niet meer welke, maar vond dat wel erg ver gaan
Ach Reddit vind ik nou totaal niet representatief tbhquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat mij overigens wel verbaasde op reddit.
Waar /r/christianity een liberaal bolwerk is
is /r/islam een conservatief bolwerk, ondanks veel linkse intentie.
Steniging wordt op die laatste in grootte mate goedgekeurd.
Ik juist wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach Reddit vind ik nou totaal niet representatief tbh
En wat ik wil zeggen. Hij is daar geen eenling in.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
Was nu in het nieuws weer zo`n gast die aangifte tegen Wilderswilde doen, zelfde pipo die toen steniging in Iran verdedigde bij P&W.
Weet ik. Moet je ook niet onderschattenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat ik wil zeggen. Hij is daar geen eenling in.
Het is een minderheid.
Maar wel een relatief grote minderheid.
En dat gebeurd te vaak, en mensen die daar op richten worden te vaak als racist weggezetquote:
Als iemand dat genuanceerd brengt zoals jij nu lijkt het me onmogelijk iemnad te betichten van racisme. Maar als dat a la Mikey gebeurt zodat het alsnog uitgesproken wordt als alle Moslims ipv een minderheid die er wel toe doet tsja, want ook dat gebeurt te vaakquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
e
[..]
En dat gebeurd te vaak, en mensen die daar op richten worden te vaak als racist weggezet
Er zijn genoeg genuanceerden. Maar die worden niet gelezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iemand dat genuanceerd brengt zoals jij nu lijkt het me onmogelijk iemnad te betichten van racisme. Maar als dat a la Mikey gebeurt zodat het alsnog uitgesproken wordt als alle Moslims ipv een minderheid die er wel toe doet tsja, want ook dat gebeurt te vaak
Maar waarom maakt Egypte nu dezelfde fout als Turkije?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Terwijl er vanuit de moslim community bijzonder veel respect is voor die genuanceerde critici.
Omdat moslims de grootste slachtoffers zijn van het gegoedpraat.
O.a. het onderdrukken van de Hijab.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom maakt Egypte nu dezelfde fout als Turkije?
Nou ja daar weet ik dan weer te weinig van verderquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
O.a. het onderdrukken van de Hijab.
Dat gaat ze de kop kosten.
In Turkije mochten meisjes met een hijab jarenlang niet naar de middelbare school/uni en publieke functies uitoefenen. Voornamelijk meisjes van het platte land.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja daar weet ik dan weer te weinig van verder
Ja sowieso nogal tegenstrijig in een Islamitisch land nota benequote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Turkije mochten meisjes met een hijab jarenlang niet naar de middelbare school/uni en publieke functies uitoefenen.
Dat was Turkije dan ook niet tot 15 jaar geleden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja sowieso nogal tegenstrijig in een Islamitisch land nota bene
Overwegend Islamitische bevolking. Dan ben je ook als Navo-land natuurlijk gewoon een Islamitisch landquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was Turkije dan ook niet tot 15 jaar geleden.
Waar je het geloof nauwelijks mocht uitoefenenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overwegend Islamitische bevolking. Dan ben je ook als Navo-land natuurlijk gewoon een Islamitisch land
Nee, totaal kansloos johquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:37 schreef Fok-it het volgende:
Bernie had ze alle-3 gewonnen he, gaat nog beetje spannend worden hopelijk
Kan het trouwens ook nog dat ze ( dat zal dan vooral bij republikeinen zijn) Dat er iemand anders voorgedragen wordt terwijl diegene niet gewonnen heeft in de voorverkieizngen? Zoiets las ik laatst dat dat konquote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Sanders overwinningen zijn BY FAR niet groot genoeg.
Als Trump geen meerderheid haalt kan dat ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan het trouwens ook nog dat ze ( dat zal dan vooral bij republikeinen zijn) Dat er iemand anders voorgedragen wordt terwijl diegene niet gewonnen heeft in de voorverkieizngen? Zoiets las ik laatst dat dat kon
Maar Kassisch is republikein?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom acht ik de kans groter dat Kassich het wordt dan Sanders voor de democraten.
Kassich wordt het eerder voor de republikeinen dan Sanders voor de Democraten.quote:
Volgens VA jaquote:
quote:
Moest hardop lachenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Het was van die Deezertje.
Die zit nog dieper in de slachtofferrol dan een allochtoon in het westen.
oh zoquote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat dat moet van de VS
waarom doe je zo vroeg wakker
spannendquote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh zo
komt goed
omdat ik niet kan slapen en over 2 uur de trein naar schiphol pak
Komt goedquote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
spannend
app me als je er bent oke, ik ga je missen xx
naar belfast tochquote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt goed
Als je mn vlucht wil volgen, 14.20.
kloptquote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
naar belfast toch
ik heb vanmiddag wel de tijd
ah vandaarquote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar ben ik al sinds woensdag uit, ik ben al vanaf woensdag in almelo
uiteraardquote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ah vandaar
krijgen we nog af en toe pics van pluis?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zorg dat je pics krijgt van bellagodin
Netjesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja stipt 07.30
Mag dus niet klagen
Ben je zo erg?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:21 schreef Etsu het volgende:
Wat een voorbeeldig dochtertje heb je
Kan ik nog veel van leren
NWS / Egyptisch vliegtuig gekaapt en landt op Cyprus.quote:
Ja...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
NWS / Egyptisch vliegtuig gekaapt en landt op Cyprus.
Wel vreemd, om toestemming vragen om te landen als het gekaapt is.
Succes resultaat zal vast goed zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:31 schreef Etsu het volgende:
Nou, ik ga maar een pin in mijn opperhuid plaatsen en hopen dat ik geen TBC heb en bloedprikken.
Aju.
Lekkere vrienden heb, en ben jij.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vriend van me besteld maar zo kaartjes voor Twente Feyenoord zonder overleg en of ik even wil dokken.
Ga hem maar even blokken denk ik.
Ik had ook al het hele weekend het gevoel dat de dagen niet overeenkwamen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in de war met de dagen
Neem ook wat voor mij meequote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
beetje jammer dit haags kwartiertje
ga net boodschappen doen
Heb je lekkere dingen gehaald?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
beetje jammer dit haags kwartiertje
ga net boodschappen doen
Ik heb begrepen dat WP een minuteman is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat hij nog niet terug is in die 10 minuten..
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat WP een minuteman is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?oh ah toma toma vem vem vem vem
Ja. Wat is je vraag?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:58 schreef Etsu het volgende:
Wie van jullie heeft ervaring met een soa-test?
Ik. Gingen ze met een wattenstaafje in mijn pisbuis.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:58 schreef Etsu het volgende:
Wie van jullie heeft ervaring met een soa-test?
Behoorlijk.quote:
Ik dacht vorige week dat ik soa had en heb me laten testen, en meteen antibiotica gekregen. Toen kreeg ik net uitslag, en het is negatief (voor chlamydia en gonorroe), dus ik heb het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik. Gingen ze met een wattenstaafje in mijn pisbuis.
Was niet prettig.
[..]
Behoorlijk.
Hoezo?
Omdat ik klachten had (en ik erom vroeg en hij vond het goed, dus kreeg antibiotica voor beide).quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Huh hoezo krijg je al antibiotica voor ze weten of je het echt hebt?
Apart.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht vorige week dat ik soa had en heb me laten testen, en meteen antibiotica gekregen. Toen kreeg ik net uitslag, en het is negatief (voor chlamydia en gonorroe), dus ik heb het niet.
Het zou de klachten niet verklaren, maar het wordt wel minder.
Eh ja, wat Kaneel zegt.quote:
Wat voor klachten?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht vorige week dat ik soa had en heb me laten testen, en meteen antibiotica gekregen. Toen kreeg ik net uitslag, en het is negatief (voor chlamydia en gonorroe), dus ik heb het niet.
Het zou de klachten niet verklaren, maar het wordt wel minder.
Google maar.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Eh ja, wat Kaneel zegt.
[..]
Wat voor klachten?kopjeuk?
Verder wel vaag
Dan verklaart het niet waarom de klachten nu minder worden. Ik heb niks tegen die schimmelinfectie gedaan, als ik het zou hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Kan ook schimmelinfectie zijn misschien.
Dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan verklaart het niet waarom de klachten nu minder worden. Ik heb niks tegen die schimmelinfectie gedaan, als ik het zou hebben.
Na 1 week moet alles weggaan, we zijn nu 4 dagen verder.
Ja nee, dan krijg ik ook plaatjes te zienquote:
Je moet ook niet bij afbeeldingen kijken. Je moet de tekst lezen. Valt reuze mee.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja nee, dan krijg ik ook plaatjes te zien
Ben niet vies van piemels. Wel van vieze piemels
Maar okay. Schimmelpik.
Jaaa okee.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet ook niet bij afbeeldingen kijken. Je moet de tekst lezen. Valt reuze mee.
Ik heb al het virus daarvoor en in februari ofzo wel koortslip gehad, maar ging snel weer weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaaa okee.
Heb je je eikel niet toevallig langs een koortslip gehaald?
Hmm. Achjaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al het virus daarvoor en in februari ofzo wel koortslip gehad, maar ging snel weer weg.
Ja toch.. Vind ziektes eng.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm. Achjauitslag was goed. Dus wat maak je je druk. Zit tussen de oren!
Ja, voor hiv en hep B sowieso even. Je weet het niet he.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:18 schreef Divje het volgende:
[..]Zijn sommige ook.
Maar binnenkort dus bloedprikken ?
Beter dat je direct alles weet iddquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, voor hiv en hep B sowieso even. Je weet het niet he.
Bef jij vrouwen met een beflapje?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Beter dat je direct alles weet idd
En voortaan alles veilig doen! Want veilig doen = veilig blijven.
Af en toe op een bal zuigen, met je tong langs de anus gaan om daarna die piemel achter in je keel te lurken terwijl je vinger langzaam naar binnen gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt als homo dan niet veel keus als je geen anaal wilt doen.
Pijpen met condoom is smerig.
Zullen we?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Af en toe op een bal zuigen, met je tong langs de anus gaan om daarna die piemel achter in je keel te lurken terwijl je vinger langzaam naar binnen gaat.
WEET JIJ EEN VERKLARING DAN?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben even weg en het onderwerp hier is radicaal omgeslagen
Nee. Wel eens een soa test laten doen en ook laten testen op hiv uiteraard maar meer dan dat weet ik ook niet.quote:
Waar blijven mijn boodschappen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
en mijn collega zat gister met theedoeken te kloten
heb nu schaafwond op mijn arm zitten
wat denk je ik ben boodschappen bezorgservicequote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar blijven mijn boodschappen?
Hivetsuquote:
Ik wist niet dat jij ook van de mannenliefde wasquote:
Nou als het ff kan...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat denk je ik ben boodschappen bezorgservice
Hou meer van vrouwen, maar een man mag er ook zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook van de mannenliefde was
En dat als ekte hooliganquote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Hou meer van vrouwen, maar een man mag er ook zijn
Zullen we het verschil delen?quote:
Je zit toch weleens n Feyenoord topic of ben ik in de war met iemand andersquote:
Daar lees ik vooral.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zit toch weleens n Feyenoord topic of ben ik in de war met iemand anders
Smerige lurker dus gewoon jajaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar lees ik vooral.
Tijdens wedstrijden post ik wel.
Doe jij toch net zo?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smerige lurker dus gewoon jaja
Hb je wel door
Jaquote:
Neequote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Die discussies daar gaan toch nergens over
Je bedoelt HMF?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee
Vroegah was er zo'n user die wel mooie discussies wist te ontlokken altijd.miss him
Ohquote:
Gelukkig is dat binnen 2 weken wel over.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Zullen we het verschil delen?
Anyway, heb m'n mond verbrand aan m'n koffie. Karma
Prachtig altijdquote:
Zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig is dat binnen 2 weken wel over.
Viesdikquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
3 borden macaroni op. Jezus wat lekker!
Snelle stofwisselingquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan daar van eten wat ik wil.
decadentquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Pasta met spinazie, gerookte zalm en geitenkaas
nomnomnom
lekker hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
nomnomnom
Dat is lekker ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:28 schreef Insomnia_ het volgende:
nomnomnom
Ik zit niet in de bijstand.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is luxe voor mensen in de bijstand!
Nee johquote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is luxe voor mensen in de bijstand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |