SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Het mag wel.quote:
Het mag welquote:
Klopt. Maar daar wil je toch niets mee te maken hebben.quote:
Hoe zou jij het vinden als je een artikel over de aanslagen las op Nu.nlquote:
Geen idee of iemand dat wil. Kan per persoon verschillen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar wil je toch niets mee te maken hebben.
Dat zou me echt helemaal niets boeien.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als je een artikel over de aanslagen las op Nu.nl
En het sloot af met: De religie van de vrede: Islam
Zou je dat serieus nemen?
Dan hebben wij een andere manier hoe je serieus genomen wil worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat zou me echt helemaal niets boeien.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ach, als het aangekaart wordt bij een bepaalde admin.
Dan is het excuus, ik ben niet rechts ik stemde SP.
Ik ga hier verder niet op in, want dan mag ik f5'en.quote:
Oei.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in, want dan mag ik f5'en.
23-jarige Helmondse kneus opgepakt voor dreigen met aanslagquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als nieuwssite mag je best wat verantwoordelijkheid nemen, of je nu links profiel wil hebben of rechts profiel.
Nee, het is niet serieus te nemen.quote:
Erg zeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het is niet serieus te nemen.
Het is vooral niet iets.
Ach, Fylax is mad omdat zijn frontpage wordt afgekraakt.quote:
Je bent goed geïndoctrineerdquote:
Tis maar waar je je druk om maakt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
En mocht je van Ariana Grande-filmpjes posten switchen naar nieuwsartikelen Fylax dan zou ik nog wel wat aan je journalistieke verantwoordelijkheden werken ipv `tis wat'
Polarisatie is iets waar je je anno 2016 maar beter snel druk om kan gaan maken ja.quote:
Religie van vrede heeft daar natuurlijk niets mee te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Polarisatie is iets waar je je anno 2016 maar beter snel druk om kan gaan maken ja.
Waarom vroeg je er dan om?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat het me echt niets boeit wat jullie er van vinden.
Vind ik wel. Onnodig provoactieve uitdrukkingquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Religie van vrede heeft daar natuurlijk niets mee te maken.
Als je dat provocerend vind hoor je totaal niet in het westen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik wel. Onnodig provoactieve uitdrukking
Vind jij het zinvol dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Daar is namelijk echt niets provocerends aan.
Die dingen zijn ook door heel linksnederland gepost oop internet hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Katholicisme is toch ook niet de religie van de pedo`s?
Die gaan er wel anders mee om ja, weet ikquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ieder Nederlands cabaretier heeft grappen over de katholieke kerk gemaakt.
Fatwas gezien?
En in west-europa mag IEDEREEN, ieders religie belachelijk maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaan er wel anders mee om ja, weet ik
Nou ja oke, dan is het niet provoceren. Het probleem verbeteren doe je er in ieder geval niet meequote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En in west-europa mag IEDEREEN, ieders religie belachelijk maken.
Daar moeten we niet aan toegeven, en dat recht opgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |