berlijngodquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Je stuurt je kind naar Berlijn en ze komt er als 24 jarige als atheiste uit
Dat moet ze gedacht hebben
Of ze dacht gewoon, dat komt wel weer goedquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat vreemd is want in mijn atheistische fase was mijn oma juist erg begripvol.
Zo zie je maar weer dat kleinkinderen een voorkeursbehandeling krijgen
Nee, denk oprecht wel dat mijn oma milder tegen mij is dan tegen mn tante. Ondanks zelfde leeftijd ongeveer.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of ze dacht gewoon, dat komt wel weer goed
Dat zal nog weleens botsen ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, denk oprecht wel dat mijn oma milder tegen mij is dan tegen mn tante. Ondanks zelfde leeftijd ongeveer.
Maar ja, mn tante is ook nog marxist.
Dat komt niet meer goed.
Ruzies is een groot woord.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zal nog weleens botsen ja.
Volgens mij komen de meeste ruzies bij je familie voort uit politieke verschillen ofniet?
Apart welquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
En uiteindelijk heeft ze dan als tante toch altijd het laatste woord in de verstandshouding.
Nou je oma oke, en je moeder snap ik ook nog wel. Maar waarom zou je tante altijd het laatste woord moeten hebben? Die verhouding is toch compleet evenquote:
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je oma oke, en je moeder snap ik ook nog wel. Maar waarom zou je tante altijd het laatste woord moeten hebben? Die verhouding is toch compleet even
Zeker als leeftijdsverchil er amper isquote:
Ik vind het ook een beetje apart, maar ik weet niet of het een cultuur dingetje is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker als leeftijdsverchil er amper is
Maar waarom niet dan? Zal wel een cultuur dingetje zijn
Omdat ik simpelweg vind dat er een hierarchisch verschil zit tussen een tante en een neefje.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker als leeftijdsverchil er amper is
Maar waarom niet dan? Zal wel een cultuur dingetje zijn
Klinkt wel logisch ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik simpelweg vind dat er een hierarchisch verschil zit tussen een tante en een neefje.
Mijn neven en nichten is totaal even.
Maar een zus van mijn moeder vind ik hierarchisch dichter bij mijn moeder zitten dan bij een nicht.
Ondanks het leeftijdsverschil.
Als je ouders overlijden gaat de zorg in de meeste gevallen toch ook naar je tantes/ooms.
Dat zou hier echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
Merk sowieso al jaren niet echt meer een hierarchisch verschil bij discussies met mijn ouders.
Hier ook wel. Ik ga er ook gewoon net zo fel in net als bij een random iemandquote:
Ik mag best discussieren met mijn moeder.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier ook wel. Ik ga er ook gewoon net zo fel in net als bij een random iemand
Wel met respect natuurlijk
Als ik mijn gelijk wil halen dan heb ik gewoon het laatste woord hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag best discussieren met mijn moeder.
Maar uiteindelijk is het laatste woord aan haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |