filmpjequote:Op maandag 28 maart 2016 23:38 schreef Raskolnikow het volgende:
Oef, ik zie nu caps van Romy in bikini.
echt hequote:Op maandag 28 maart 2016 23:31 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Oostenrijks pervers gokje?
Wij hebben een schoonMAAKSTER, net even beter.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:37 schreef kkka3 het volgende:
Bjorn: ik heb thuis gewoon een schoonmaker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
dat is nog niet alles als je het FB Topic kijktquote:Op maandag 28 maart 2016 23:38 schreef Raskolnikow het volgende:
wat moet die capjes in feedbeck ?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is nog niet alles als je het FB Topic kijkt
FB is facebook topic hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 23:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat moet die capjes in feedbeck ?
En haar kont schudden.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:38 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik zou maar niet naar het FB topic gaan. Romy zit nu op bed te kletsen met wat andere meiden. Behoorlijk snel ingeburgerd.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:42 schreef rowan634 het volgende:
row tegen romy: do is heel dik met bas, ze mengt zich niet echt met ons, ze is niet zo makkelijk als jij.
Ik postte over de stream, mocht je het over mij hebben. Ga zelf nu ook ontopic svp.quote:
Cees zie ik niet weggaan.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:46 schreef Koeskoes01 het volgende:
Wie zou eruit gaan volgende stemming? Cees ben ik bang voor. Bronno zit er te kort in. Ook als zeurt ie lekker maar hij zegt nog niet weg te willen.
Ja, met dat verschil dat ze met haar zielige houding tot nog toe effect scoort bij iedereen. Traantjes en succes gegarandeerd.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:48 schreef mijntjexx het volgende:
Karma trouwens..nu kan Do bij Bas gaan zeiken over dat ze zich lelijk voelt bij Romy, hetzelfde gevoel als Ramona bij Do heeft. Binnen 2 dagen zeikt ze daarover bij Bas in de caravan, weet het zeker
Mogelijke kanshebbers zijn Bronno en Rob en wellicht Cees of Cemal, maar er kunnen zo nog meer op de bank terecht koment. Maar Bronno gaat naar huis aankomende stremming.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:46 schreef Koeskoes01 het volgende:
Wie zou eruit gaan volgende stemming? Cees ben ik bang voor. Bronno zit er te kort in. Ook als zeurt ie lekker maar hij zegt nog niet weg te willen.
ze gaan zingen en daarna slapen morgen feestjequote:Op maandag 28 maart 2016 23:54 schreef Odaiba het volgende:
Huiskamer zit vol. Feestje gaat zo beginnen.
gaat hij zijn 24 uur aanvragen ?quote:
haken om het theaterdoek op te hangen, zou Ivan doen, maar die is vertrokken. Toen zou ZK het regelen, maar die genieten ook van hun lange weekend.quote:
Haken. Waarschijnlijk voor de badkamer of zo.quote:
Vicky's linkerhand kroelt door het haar van Do, rechterhand houd de hand vast van Cemal.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Even lekker kroelen met Vicky
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |