abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161026084
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat herken ik zeker wel ;)
Ik ben gewoon bang voor het onbekende, moeite met ouder worden (wat automatisch gebeurd) en de bijbehorende fases/andere verwachtingen in het leven. Bang dat ik iets heb laten liggen zoals studentenleven, beetje aanklooien met relaties en dames. Kan nog steeds na het werk enzo, i know.
Zoals al 100 keer is aangegeven, ben je daar niet de enige in. Het zou juist een reden moeten zijn om er keihard mee aan de slag te gaan ipv dit constante weke gemekker.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:57:27 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161026092
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:56 schreef Jopie78 het volgende:

Je hoeft niet bang te zijn dat je wat laat liggen, JE LAAT ALLES LIGGEN DOORDAT JE BANG BENT..
Dat dus. Bang dat ik wat laat liggen, man, man, wie probeer je nu voor de gek te houden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161026093
quote:

[..]

Ik ben gewoon bang voor het onbekende, moeite met ouder worden (wat automatisch gebeurd) en de bijbehorende fases/andere verwachtingen in het leven. Bang dat ik iets heb laten liggen zoals studentenleven, beetje aanklooien met relaties en dames. Kan nog steeds na het werk enzo, i know.
pi_161026098
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:56 schreef Bananenpap het volgende:
Eigenlijk ben je gewoon een dikke loser.
Haal dat dikke maar weg ;)
Ik ben een loser dat ik mijn capaciteiten nu laat liggen en niet inzet ten behoeve van mezelf om zo een leuker leven te hebben qua (sociale) invulling.
pi_161026103
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben een loser dat ik mijn capaciteiten nu laat liggen en niet inzet ten behoeve van mezelf om zo een leuker leven te hebben qua (sociale) invulling.
Nee, je bent een ontzettend gigantische dikke loser.
pi_161026124
quote:

[..]

Welke capaciteiten? Jij kunt niks.
  Moderator dinsdag 29 maart 2016 @ 17:01:09 #207
5428 crew  miss_sly
pi_161026171
quote:

[..]

Alles wat je al hebt laten liggen, heb je laten liggen. Je kunt niet meer als student in het studentenleven aanklooien met je leven. Dus beter kijk je vooruit en probeer je de dingen die nog voor je liggen niet ook te verkloten, zodat je nog meer kunt toevoegen aan de lijst van dingen die je gemist hebt en nooit meer kunt inhalen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_161026178
quote:

[..]

Je kunt ze laten liggen of je kunt ze oppakken en kijken wat er uit komt. Iets is beter dan niets.
Dat was hem dan, tot de volgende keer.
pi_161026383
quote:

[..]

Capaciteiten? Het is meer dat je jezelf de kans ontneemt om een leuker leven te leiden. Als je iemand ontmoet, kies je er eerder voor om een naam te achterhalen via kunstgrepen, een zoektocht op touw te zetten op internet, a.d.v. losse teksten en wat foto's een leven voor de ander te verzinnen, te bepalen hoe dat fictieve leven niet bij de jouwe past en vervolgens afscheid van iemand te nemen, zonder dat je een woord gewisseld hebt, i.p.v. gewoon een gesprek aan te gaan. Dat is zeker een gave! :+

En dat doe je met werk, relaties, activiteiten.. Je serveert mensen hier af die je aanbieden op sleeptouw te nemen, je weet precies op te noemen waarom iets niet gaat werken en zorgt er vervolgens zelf voor dat dat waarheid wordt.

Je bent geen loser, maar je gedraagt je wel als één, dus zal je het uiteindelijk ook worden. De gedachten die je voedt met energie, worden waarheid. In jouw geval je angsten.

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 29-03-2016 17:19:27 ]
pi_161028188
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:56 schreef Bananenpap het volgende:
Eigenlijk ben je gewoon een dikke loser.
Best wel.

En anderen ook nog van alles misgunnen wat je zelf niet hebt helpt ook niet mee. Is een lelijke eigenschap.
pi_161028260
:') maakt Deezertje eindelijk wat voortgang in zijn leven, gaan velen hem de grond in boren ;(

Ga nou gewoon je scriptie afmaken ^O^ 3 weken schreef je? Koningsdag dus een mooie streefdatum.

Laat de rest, behalve je bezoekjes aan de praktijkondersteuner enzo, maar lekker voor later. 8-) Ga nu gewoon genieten dat je elke dag weer een stapje dichter bij de voltooiing van deze opleiding komt. Successen moet je vieren! *O*
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 29 maart 2016 @ 18:31:29 #212
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_161028393
Super goed dat je bent gevorderd met je scriptie, maar ga jezelf nu niet weer de grond in trappen door alleen maar beren op de weg te zien. Je verzint alleen maar een hoop excuses om iets maar niet te gaan doen, "want het zal toch wel weer misgaan". Iets met self fulfilling prophecy...

Het topic begon positief, maar inmiddels is het weer hetzelfde riedeltje als in alle andere topics.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 18:39:51 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161028583
En bemoeid toch ook teveel in andere topivs. Terwijl hij hier zowat alles kwijt kan waar hij t ook maar over wil hebben
pi_161030648
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 18:26 schreef Koral het volgende:
:') maakt Deezertje eindelijk wat voortgang in zijn leven, gaan velen hem de grond in boren ;(

Ga nou gewoon je scriptie afmaken ^O^ 3 weken schreef je? Koningsdag dus een mooie streefdatum.

Laat de rest, behalve je bezoekjes aan de praktijkondersteuner enzo, maar lekker voor later. 8-) Ga nu gewoon genieten dat je elke dag weer een stapje dichter bij de voltooiing van deze opleiding komt. Successen moet je vieren! *O*
Dat gaan we morgen ook gewoon weer doen, hoe moeilijk ook en heb meteen daginvulling. Alleen 's avonds ben ik nog steeds alleen. ;( Wou vanavond gaan sporten maar doe ik toch maar niet want hoef 't niet voor mijn gewicht te doen en het 'sociale' wat ik eventueel hoop is er gewoon niet daar op dit moment met enkel fitness 2 keer in de week. Nieuwe cursussen starten half april.
pi_161030683
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 18:39 schreef Cue_ het volgende:
En bemoeid toch ook teveel in andere topivs. Terwijl hij hier zowat alles kwijt kan waar hij t ook maar over wil hebben
Ja lekker hier praten over als iemand bij je thuis uitnodigen gelijk staat aan een uitnodiging voor een sexdate.
pi_161030736
Jammer om dit nou weer allemaal te lezen, het ging net zo goed met die scriptie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja lekker hier praten over als iemand bij je thuis uitnodigen gelijk staat aan een uitnodiging voor een sexdate.
Eh nee, er werd vooral gezegd dat je er niet een hele betrouwbare indruk mee wekt. Dat is wat anders.
pi_161030849
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:48 schreef DoubleDip het volgende:
Jammer om dit nou weer allemaal te lezen, het ging net zo goed met die scriptie.

[..]

Eh nee, er werd vooral gezegd dat je er niet een hele betrouwbare indruk mee wekt. Dat is wat anders.
Mijn 'probleem' is juist dat ik dat wél uitstraal. Lekker veilig, vertrouwd. Babyface. Niet spannend. Geforceerd stoer worden, andere kleren, kapsel werkt niet. Met mij loop je geen gevaar, ben al vaker bij dates thuisgeweest hoor. Beland al snel in de friendzone maar dan zonder vriendschap eigenlijk. Mensen storten hun verhalen bij mij maar uiteindelijk op date gaan ho maar.
pi_161030882
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mijn 'probleem' is juist dat ik dat wél uitstraal. Lekker veilig, vertrouwd. Babyface. Niet spannend. Geforceerd stoer worden, andere kleren, kapsel werkt niet. Met mij loop je geen gevaar, ben al vaker bij dates thuisgeweest hoor. Beland al snel in de friendzone maar dan zonder vriendschap eigenlijk. Mensen storten hun verhalen bij mij maar uiteindelijk op date gaan ho maar.
Ik bedoel via internet. Als je via een app met iemand in contact komt en je nodigt haar gelijk thuis uit, tsja, ik zou het niet vertrouwen hoor. Heeft niks met jou als persoon te maken maar gewoon algemeen.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 19:53:20 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161030899
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Beter hier dan daar. Same met de alcohol discussie.
pi_161030900
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:52 schreef Deezertje het volgende:
Met mij loop je geen gevaar
Dat betwijfel ik.
pi_161030978
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:52 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik bedoel via internet. Als je via een app met iemand in contact komt en je nodigt haar gelijk thuis uit, tsja, ik zou het niet vertrouwen hoor. Heeft niks met jou als persoon te maken maar gewoon algemeen.
Dat kan best, maar zowel qua uiterlijk als persoonlijkheid krijg ik al snel een 'vertrouwd' gevoel van mensen. Leuk dat ze je vertrouwen, maar ik heb qua liefde niks aan. Die willen eerst ruig op hun bek gaan voordat ze bij een rustiger persoon terecht komen.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 19:57:11 #222
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_161031060
"Eerst ruig op hun bek gaan " :') _O-
pi_161031067
Iemand niet als een bedreiging zien, betekent niet dat je iemand vertrouwt.
pi_161031072
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Beter hier dan daar. Same met de alcohol discussie.
Alcohol zie ik nog steeds als middel om losser te worden voor mensen die dat eigenlijk niet zijn. Soort verkapte drug of een vorm van hulp zoeken/accepteren. Met dat laatste heb ik zelf meer moeite, maar alcohol, op wodka na, vind ik niet eens lekker :) Wodka kan ik zo achter elkaar doordrinken, maar dan kom ik in situaties als ongeremdheid (wat je als autist al best snel hebt zonder alcohol ook) en je pincode vergeten, dus niet echt bevorderlijk voor mijn eigen veiligheid.
pi_161031104
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 19:57 schreef Cue_ het volgende:
"Eerst ruig op hun bek gaan " :') _O-
Ik heb je al vaker gepolst en ondanks dat je zo'n 10 jaar ouder bent wil je mij niet ontmoeten Cue ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')