abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161024123
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, omdat het op zeer korte termijn is en je een diploma moet hebben...

Wel hier trouwens: http://www.mediacourant.n(...)-open-voor-jongeren/ :')
Je lacht er om, maar het is misschien wel effectief.
pi_161024144
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, omdat het op zeer korte termijn is en je een diploma moet hebben...

Wel hier trouwens: http://www.mediacourant.n(...)-open-voor-jongeren/ :')
Dus je wil het wel doen als iedereen er staat op te kijken? Dan wil je wel een tijd aan jezelf gaan werken? Omdat je dan achteraf misschien in de boekjes zal staan?

Manmanman.
pi_161024156
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:34 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dus je wil het wel doen als iedereen er staat op te kijken? Dan wil je wel een tijd aan jezelf gaan werken? Omdat je dan achteraf misschien in de boekjes zal staan?

Manmanman.
#sarcasme, net als het hele artikel eromheen trouwens ;)
pi_161024184
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:

[..]

#sarcasme, net als het hele artikel eromheen trouwens ;)
Houd jij je sarcasme maar achterwege en ga eens in op de posts die relevant en serieus zijn, voor jou en je toekomst.
pi_161024695
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hmm. Psyq: ''De individuele therapie begint met psycho-educatie, waarin uitgelegd wordt wat autisme is en wat de gevolgen ervan kunnen zijn in onder meer het gezin en het werk. De meeste tijd besteden we aan het aanleren van communicatieve en relationele vaardigheden. In de therapie werken we met concrete situaties, die zich in uw leven voordoen.'' Klinkt een beetje als wat ik nu ook al doe met mijn ASS-begeleiding. Heb meer aan cognitieve behandeling.
Exact dit dus!

En dat geld is BS. Als je nu niet leert om je vaardigheden op te krikken, zal je nooit een betaalde baan krijgen. Als iets duur is, is het wel niet werken!

PE-ga je straks al doen, dus die hoef je niet nog een keer te volgen (als je niet wilt).
pi_161024773
Maar beter zoek je niets zelf op qua informatie, vertrouw je op het oordeel van de PO en ga je het gewoon gedwee doen, om achteraf pas bepalen wat het voor jou heeft gebracht. Sommige zaken zijn nou eenmaal niet tastbaar en vertalen zich niet 1-op-1 in geld.
pi_161024908
Geheel toevallig zie ik net het volgende op Linkedin; Skyscrapers

Jij bent een young professional met ambitie! Net afgestudeerd of in between jobs en op zoek naar een succesvol vervolg van je carrière. Met ons programma bieden wij HBO en WO opgeleide young professionals de kans om werkervaring op te doen en hun talenten en drijfveren verder te ontwikkelen.

Je start in groepsverband met ons drie weken durende trainingsprogramma. Aan de hand van verschillende opdrachten, trainingen en workshops zal je voorbereid worden op de volgende stap: een project van minimaal 6 maanden bij één van onze opdrachtgevers!
pi_161025620
Ik heb het gevoel dat ik mijn productiefste jaren nu, soms weggooi.
pi_161025686
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:40 schreef Deezertje het volgende:
Vind je het gek als je niets anders doet dan een beetje film / serie kijken.
pi_161025695
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:40 schreef Deezertje het volgende:
Doe je zelf.
pi_161025740
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vind je het gek als je niets anders doet dan een beetje film / serie kijken.
True, maar niet weten wat je in je leven wilt en geen aansluiting daarin vinden ben je sowieso niet erg productief? Of zie je mij hierboven al stralen zoals in zo'n Skyscrapers project met al die blije en sociaal zelfverzekerde mensen?
pi_161025803
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

True, maar niet weten wat je in je leven wilt en geen aansluiting daarin vinden ben je sowieso niet erg productief? Of zie je mij hierboven al stralen zoals in zo'n Skyscrapers project met al die blije en sociaal zelfverzekerde mensen?
Wat wil je nou horen?

Je bent niet productief bezig, nee. Hup, lap die 900 euro op en kap met zeiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2016 16:46:33 ]
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:46:31 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161025805
quote:

Nee, ga het weer bij voorbaat uit angst allemaal afkraken. Daar kom je ver mee. Je zou toch eens uit je comfort zone komen en dingen moeten durven. De opgedane kennis zou je zomaar eens zelfverzekerder en interessanter kunnen maken. Yikes!

Beter blijf je dus contraproductief jezelf en je toekomst ondermijnen. Want het leven is eng!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161025815
quote:

[..]

Dan moet je er iets aan gaan doen ipv al jaren zitten zwelgen in je zelfmedelijden.

Als je een jaar geleden al stappen had ondernomen had je er nu heel anders voorgestaan.
pi_161025888
Heyyy, deeltje 9 alweer !!

Deezertje al eens zijn grote teen buiten zijn comfort zone cirkeltje gezet of niet?
pi_161025903
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, ga het weer bij voorbaat uit angst allemaal afkraken. Daar kom je ver mee. Je zou toch eens uit je comfort zone komen en dingen moeten durven. De opgedane kennis zou je zomaar eens zelfverzekerder en interessanter kunnen maken. Yikes!

Beter blijf je dus contraproductief jezelf en je toekomst ondermijnen. Want het leven is eng!
Het is eng dat iedereen anders denkt :) Dat ik ineens een leuke meid ontmoet maar die ook een mening heeft over hoe ik mijn leven indeel etc. Wat ze nu ook wel zou hebben als in studie afmaken, vriendloos etc. en op een gegeven moment wel zal afhaken dan :')
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:51:10 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161025945
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:49 schreef Deezertje het volgende:

Het is eng dat iedereen anders denkt :) Dat ik ineens een leuke meid ontmoet maar die ook een mening heeft over hoe ik mijn leven indeel etc. Wat ze nu ook wel zou hebben als in studie afmaken, vriendloos etc. en op een gegeven moment wel zal afhaken dan :')
Daarom. Beter geef je het op voordat je het überhaupt een kans geeft. Heeft toch geen nut, kost allemaal klauwen met geld en uiteindelijk sterf je toch.
pi_161025983
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daarom. Beter geef je het op voordat je het überhaupt een kans geeft. Heeft toch geen nut, kost allemaal klauwen met geld en uiteindelijk sterf je toch.
Doe nou niet, dat sarcasme herkent ie niet.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:53:52 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161026001
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:52 schreef Etsu het volgende:

Is niet eens meer sarcasme. Gelaten meejanken met de wolven.
pi_161026036
quote:

[..]

Wat wil je nou zeggen dan? Dat je nooit zal stralen en dus altijd maar in de bobbeltjesfolie op je kamertje moet vertoeven? Eens zal je toch de deur uitmoeten en de boze enge wereld moeten betreden.

Hoe, dat hebben we al meerdere keren aangegeven, het is echt een kwestie van de ene voet voor de ander, niet nadenken over wat er kan gebeuren en mooi gaan!
pi_161026043
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat herken ik zeker wel ;)
Ik ben gewoon bang voor het onbekende, moeite met ouder worden (wat automatisch gebeurd) en de bijbehorende fases/andere verwachtingen in het leven. Bang dat ik iets heb laten liggen zoals studentenleven, beetje aanklooien met relaties en dames. Kan nog steeds na het werk enzo, i know.
pi_161026048
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is niet eens meer sarcasme. Gelaten meejanken met de wolven.
Ahoowooooo
pi_161026071
Eigenlijk ben je gewoon een dikke loser.
pi_161026075
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben gewoon bang voor het onbekende, moeite met ouder worden (wat automatisch gebeurd) en de bijbehorende fases/andere verwachtingen in het leven. Bang dat ik iets heb laten liggen zoals studentenleven, beetje aanklooien met relaties en dames. Kan nog steeds na het werk enzo, i know.
Je hoeft niet bang te zijn dat je wat laat liggen, JE LAAT ALLES LIGGEN DOORDAT JE BANG BENT..
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:56:45 #200
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_161026079
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 16:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wie geen risico's durft te nemen in het leven zal nooit ergens komen. Ik weet dat dit best wel een open deur intrappen is, maar anders ga je jezelf afvragen wat er gebeurd was als je het wel had gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')