Je lacht er om, maar het is misschien wel effectief.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, omdat het op zeer korte termijn is en je een diploma moet hebben...
Wel hier trouwens: http://www.mediacourant.n(...)-open-voor-jongeren/
Dus je wil het wel doen als iedereen er staat op te kijken? Dan wil je wel een tijd aan jezelf gaan werken? Omdat je dan achteraf misschien in de boekjes zal staan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, omdat het op zeer korte termijn is en je een diploma moet hebben...
Wel hier trouwens: http://www.mediacourant.n(...)-open-voor-jongeren/
#sarcasme, net als het hele artikel eromheen trouwensquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:34 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Dus je wil het wel doen als iedereen er staat op te kijken? Dan wil je wel een tijd aan jezelf gaan werken? Omdat je dan achteraf misschien in de boekjes zal staan?
Manmanman.
Houd jij je sarcasme maar achterwege en ga eens in op de posts die relevant en serieus zijn, voor jou en je toekomst.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
#sarcasme, net als het hele artikel eromheen trouwens
Exact dit dus!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm. Psyq: ''De individuele therapie begint met psycho-educatie, waarin uitgelegd wordt wat autisme is en wat de gevolgen ervan kunnen zijn in onder meer het gezin en het werk. De meeste tijd besteden we aan het aanleren van communicatieve en relationele vaardigheden. In de therapie werken we met concrete situaties, die zich in uw leven voordoen.'' Klinkt een beetje als wat ik nu ook al doe met mijn ASS-begeleiding. Heb meer aan cognitieve behandeling.
Vind je het gek als je niets anders doet dan een beetje film / serie kijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:40 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik mijn productiefste jaren nu, soms weggooi.
Doe je zelf.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:40 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik mijn productiefste jaren nu, soms weggooi.
True, maar niet weten wat je in je leven wilt en geen aansluiting daarin vinden ben je sowieso niet erg productief? Of zie je mij hierboven al stralen zoals in zo'n Skyscrapers project met al die blije en sociaal zelfverzekerde mensen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vind je het gek als je niets anders doet dan een beetje film / serie kijken.
Wat wil je nou horen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
True, maar niet weten wat je in je leven wilt en geen aansluiting daarin vinden ben je sowieso niet erg productief? Of zie je mij hierboven al stralen zoals in zo'n Skyscrapers project met al die blije en sociaal zelfverzekerde mensen?
Nee, ga het weer bij voorbaat uit angst allemaal afkraken. Daar kom je ver mee. Je zou toch eens uit je comfort zone komen en dingen moeten durven. De opgedane kennis zou je zomaar eens zelfverzekerder en interessanter kunnen maken. Yikes!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:44 schreef Deezertje het volgende:
True, maar niet weten wat je in je leven wilt en geen aansluiting daarin vinden ben je sowieso niet erg productief? Of zie je mij hierboven al stralen zoals in zo'n Skyscrapers project met al die blije en sociaal zelfverzekerde mensen?
Dan moet je er iets aan gaan doen ipv al jaren zitten zwelgen in je zelfmedelijden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is eng dat iedereen anders denktquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ga het weer bij voorbaat uit angst allemaal afkraken. Daar kom je ver mee. Je zou toch eens uit je comfort zone komen en dingen moeten durven. De opgedane kennis zou je zomaar eens zelfverzekerder en interessanter kunnen maken. Yikes!
Beter blijf je dus contraproductief jezelf en je toekomst ondermijnen. Want het leven is eng!
Daarom. Beter geef je het op voordat je het überhaupt een kans geeft. Heeft toch geen nut, kost allemaal klauwen met geld en uiteindelijk sterf je toch.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:49 schreef Deezertje het volgende:
Het is eng dat iedereen anders denktDat ik ineens een leuke meid ontmoet maar die ook een mening heeft over hoe ik mijn leven indeel etc. Wat ze nu ook wel zou hebben als in studie afmaken, vriendloos etc. en op een gegeven moment wel zal afhaken dan
Doe nou niet, dat sarcasme herkent ie niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Beter geef je het op voordat je het überhaupt een kans geeft. Heeft toch geen nut, kost allemaal klauwen met geld en uiteindelijk sterf je toch.
Is niet eens meer sarcasme. Gelaten meejanken met de wolven.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:52 schreef Etsu het volgende:
Doe nou niet, dat sarcasme herkent ie niet.
Wat wil je nou zeggen dan? Dat je nooit zal stralen en dus altijd maar in de bobbeltjesfolie op je kamertje moet vertoeven? Eens zal je toch de deur uitmoeten en de boze enge wereld moeten betreden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat herken ik zeker welquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe nou niet, dat sarcasme herkent ie niet.
Ahoowoooooquote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is niet eens meer sarcasme. Gelaten meejanken met de wolven.
Je hoeft niet bang te zijn dat je wat laat liggen, JE LAAT ALLES LIGGEN DOORDAT JE BANG BENT..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat herken ik zeker wel
Ik ben gewoon bang voor het onbekende, moeite met ouder worden (wat automatisch gebeurd) en de bijbehorende fases/andere verwachtingen in het leven. Bang dat ik iets heb laten liggen zoals studentenleven, beetje aanklooien met relaties en dames. Kan nog steeds na het werk enzo, i know.
Wie geen risico's durft te nemen in het leven zal nooit ergens komen. Ik weet dat dit best wel een open deur intrappen is, maar anders ga je jezelf afvragen wat er gebeurd was als je het wel had gedaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 16:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat herken ik zeker wel
Ik ben gewoon bang voor het onbekende, moeite met ouder worden (wat automatisch gebeurd) en de bijbehorende fases/andere verwachtingen in het leven. Bang dat ik iets heb laten liggen zoals studentenleven, beetje aanklooien met relaties en dames. Kan nog steeds na het werk enzo, i know.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |