abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161018127
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:11 schreef Bananenpap het volgende:
The fuck zit iedereen hem vrijwilligerswerk aan te praten? :') Die gast is 25, heeft zijn studie bijna af en wil op zichzelf gaan wonen. Laat hem alsjeblieft eens geld verdienen zodat hij zelfstandig kan worden.
Verzin dan iets als jij vrijwilligerswerk geen optie vindt en werk vinden lastig is.
pi_161018154
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:05 schreef Etsu het volgende:
He Deez, waarom ga je geen rijles nemen in de zomer? Heel veel mensen zien de zomer als een goede gelegenheid om je rijbewijs te halen.
Wat heb je aan een rijbewijs als je er toch geen gebruik van maakt? Mijn roze pasje ligt ook al 1,5 jaar te verstoffen in de kast.
pi_161018162
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

Verzin dan iets als jij vrijwilligerswerk geen optie vindt en werk vinden lastig is.
Gewoon een baan
pi_161018164
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:14 schreef R-K het volgende:

[..]

Wat heb je aan een rijbewijs als je er toch geen gebruik van maakt? Mijn roze pasje ligt ook al 1,5 jaar te verstoffen in de kast.
:')
Ik heb ook een paspoort, welke ik nooit gebruik maar ik heb het wel.
pi_161018171
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:14 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Gewoon een baan
Lezen.
pi_161018174
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat heb ik al aangegeven: ho-re-ca.
Voordelen:
- Teamwerken
- Leeftijdsgenoten
- Na het werk begint de gezelligheid vaak pas
- Moneys
- Deez wordt eindelijk eens moe
Nadelen:
- Geen 9 tot 17 mentaliteit en veel werken op de momenten waarop een ander vrij is.

En als hij geen 45 minuten wil fietsen moet hij zijn rijbewijs halen.
pi_161018179
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:14 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat is verplicht, rijbewijs niet
pi_161018207
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:15 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dat is verplicht, rijbewijs niet
Als je naar buiten Europa wil reizen, ja... Je punt?
Een rijbewijs is ook verplicht voor als je auto gaat rijden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2016 10:17:43 ]
pi_161018217
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:14 schreef Etsu het volgende:

[..]

Een paspoort kun je gebruiken bij identificatie, dan heb je namelijk geen ID-kaart meer nodig.

Een rijbewijs is alleen handig als je wilt autorijden. Als je dat niet wilt heeft het geen zin om een rijbewijs te halen. Als je naar Duitsland pf België gaat moet je toch je paspoort of ID-kaart bij je hebben.
pi_161018224
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:17 schreef R-K het volgende:

[..]

Een rijbewijs is alleen handig als je wilt autorijden. Als je dat niet wilt heeft het geen zin om een rijbewijs te halen.
Waar staat dat Deezertje niet wil autorijden?
pi_161018234
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:17 schreef Etsu het volgende:

[..]

Als je naar buiten Europa wil reizen, ja... Je punt?
Een rijbewijs is ook verplicht voor als je auto gaat rijden.
Identificatieplicht is ook in nederland. Dus een paspoort/id is verplicht. Als je niet gaat rijden heb je geen rijbewijs nodig en is het dus zonde.
pi_161018246
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:17 schreef R-K het volgende:

[..]

Een paspoort kun je gebruiken bij identificatie, dan heb je namelijk geen ID-kaart meer nodig.

Een rijbewijs is alleen handig als je wilt autorijden. Als je dat niet wilt heeft het geen zin om een rijbewijs te halen. Als je naar Duitsland pf België gaat moet je toch je paspoort of ID-kaart bij je hebben.
Ah, etsu heeft zijn antwoorden
pi_161018250
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:18 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hij heeft toch angsten en is daarom niet in staat een auto te besturen.

Zeg eens eerlijk: zoi jij Deezertje in het verkeer willen tegenkomen?
pi_161018251
Maar Deezertje geeft aan niet 45 minuten te willen fietsen, dus dan moet hij wel autorijden. Wat een non-discussie.
pi_161018260
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:18 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hij had dat ooit maanden geleden aangegeven liever in het centrum van een stad te willen wonen en uitsluitend gebruik te maken van OV zodat hij geen rijbewijs en auto nodig hoeft te hebben.

Met alleen een rijbewijs ben je er nog niet. Je moet nog een auto kopen. Of je zou moeten huren, of via je werkgever een leasewagen krijgen?
pi_161018276
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 09:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Syndroom zoekt gewoon naar redenen om tegen Deezer aan te schoppen de laatste tijd, lijkt het.
Ja dat idee heb ik ook. Wat je na die studie gaat doen maakt echt niet uit, het gaat om het papiertje. Zonder dat papiertje kun je niet aantonen dat je hbo denkniveau hebt. En kun je dus heel veel banen wel vergeten. Dat het een beroepsopleiding is wil nog niet zeggen dat je dan dus niks anders kan worden dan journalist. Of dat je altijd werkloos thuis blijft zitten.
pi_161018279
Deezertje heeft geen angsten om te rijden, hij heeft zoals bij alles angst om er aan te beginnen. Bang dat hij zakt tijdens zo'n examen. Ik geloof niet dat hij angst heeft voor het rijden zelf. Gewoon weer het pad van de minste weerstand.
pi_161018281
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:19 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Identificatieplicht is ook in nederland. Dus een paspoort/id is verplicht. Als je niet gaat rijden heb je geen rijbewijs nodig en is het dus zonde.
Je hoeft mij niet te vertellen dat in Nederland een identificatieplicht geldt. Daarmee volstaat een ID-kaart, een paspoort of een rijbewijs. Jij beweert dat een paspoort verplicht is en dat ik het daarom heb, wat dus niet waar is. Ik heb het omdat het handig is, hetzelfde verhaal als met een rijbewijs. Ik rij ook nooit de auto, maar ik heb wel rijbewijs en dat vergemakkelijkt mijn mobiliteit en kan ik nog ergens op terugvallen als mijn OV afloopt (en zo zijn er nog 20 andere redenen). Zo moet Deezertje ook denken.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:20 schreef R-K het volgende:

[..]

Hij heeft toch angsten en is daarom niet in staat een auto te besturen.

Zeg eens eerlijk: zoi jij Deezertje in het verkeer willen tegenkomen?
Angsten hebben =/= niet willen een rijbewijs halen.

Als hij zijn papiertje heeft, zie ik niet waarom ik hem niet in het verkeer wil tegenkomen. Ik vertrouw het CBR volledig toe dat ze geschikte mensen de weg op laten rijden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:20 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hij had dat ooit maanden geleden aangegeven liever in het centrum van een stad te willen wonen en uitsluitend gebruik te maken van OV zodat hij geen rijbewijs en auto nodig hoeft te hebben.

Met alleen een rijbewijs ben je er nog niet. Je moet nog een auto kopen. Of je zou moeten huren, of via je werkgever een leasewagen krijgen?
Jij had ook aangegeven dat jij issues had aan je hoofd, wat ga jij daaraan doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2016 10:22:49 ]
  dinsdag 29 maart 2016 @ 10:24:09 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161018305
De beren worden van alle kanten weer vrolijk op de weg gesmeten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161018342
Als je OV afloopt kun je een abonnement aanschaffen. Is duur, maar dat is een auto aanschaffen, onderhouden en gebruiken ook dus dat maakt niet uit.
pi_161018350
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:26 schreef R-K het volgende:
Als je OV afloopt kun je een abonnement aanschaffen. Is duur, maar dat is een auto aanschaffen, onderhouden en gebruiken ook dus dat maakt niet uit.
Waarom heb jij je rijbewijs gehaald?
pi_161018374
quote:
Benzineprijzen zijn wel gekelderd de laatste tijd. Is een auto niet duurder dan OV?
pi_161018375
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:15 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dat heb ik al aangegeven: ho-re-ca.
Voordelen:
- Teamwerken
- Leeftijdsgenoten
- Na het werk begint de gezelligheid vaak pas
- Moneys
- Deez wordt eindelijk eens moe
Nadelen:
- Geen 9 tot 17 mentaliteit en veel werken op de momenten waarop een ander vrij is.

En als hij geen 45 minuten wil fietsen moet hij zijn rijbewijs halen.
Zie jij Deezer al als barman in de kroeg of als bediening in een restaurant? Ik niet, die gast heeft nooit bier of andere drank gedronken en dan moet hij allerlei drankjes serveren? Je moet een bepaalde affiniteit met horeca hebben en dat heeft Deezer duidelijk niet.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 10:29:58 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161018384
En verder is die hele hypothetische auto-discussie ook verre van relevant. Dus die parkeren we.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_161018392
quote:
Met alleen OV ben je anders wel een stuk minder mobiel. Je bent afhankelijk van treintijden en de grillen van de NS. Met een auto kan je gaan en staan waar je wilt en hoef je niet in de kou op de bus of trein te wachten die niet of eens in het uur komt.

Ik heb alleen een rijbewijs AM (scooter), maar vind het een handig identificatiemiddel, ondanks dat ik nooit op een scooter heb gezeten. Kon het vaak zat als ID gebruiken, beter zo'n pasje dan altijd met je paspoort op zak. Ken zat mensen die het een paar keer per jaar gebruiken, maar als er iets is is het wel handig. Bijvoorbeeld als je je huisgenoot naar het ziekenhuis moet brengen met de auto, dat soort dingen.

EDIT: sorry CC, tegelijk gepost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')