Klopt, maar de manier waarop jij Fok gebruikt is dan wel weer ongezond.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Avondjes op FOK! doorbrengen is nog niet zo verkeerd.
Omdat ik ook gewoon benieuwd ben wie er achter deze Cue_ zit. Je avatar doet iets verleidelijks vermoeden, maar of dat ook zo is?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:19 schreef Cue_ het volgende:
Dan snap ik helemaal niet waarom deezer mij zou willen daten. Ben tig jaar ouder (dus val niet in z'n leeftijdsgroep), ben een halve Alto volgens zijn snelle beoordeling (draag veel zwart) en ben een alcoholist (want gezelligheid in t weekend ).....
Ja joh, gebruik de ava ook nog eens als beeldquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik ook gewoon benieuwd ben wie er achter deze Cue_ zit. Je avatar doet iets verleidelijks vermoeden, maar of dat ook zo is?
Ach, het topic is toch zo weer dicht. En als we Deezertje's OP moeten geloven, worden in ieder deel er stapjes vooruit gezet, dus ben benieuwd waarmee hij straks komt aanproppen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Het ware aardje komt weer even boven.
Scriptie bijna af was een goede stap vooruit, maar we gaan nu zowaar weer achteruit. Jammer.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, het topic is toch zo weer dicht. En als we Deezertje's OP moeten geloven, worden in ieder deel er stapjes vooruit gezet, dus ben benieuwd waarmee hij straks komt aanproppen.
Net twee koppen koffie op, dus alles raast weer ff door mij heenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Het ware aardje komt weer even boven.
Ik ben in het echt ook een roze beertje <3quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja joh, gebruik de ava ook nog eens als beeld
Waarom heb jij juist die ava gekozen (al jaren?).quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja joh, gebruik de ava ook nog eens als beeld
Ja logisch, als je thuis blijft zitten en niks onderneemt kom je inderdaad nergens tussen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Net twee koppen koffie op, dus alles raast weer ff door mij heen
Maar groot contrast is het wel: hier op FOK! lekker veel aandacht en in de grote boze buitenwereld kom ik er niet tussen.
Het is echt zielig dat je kickt op negatieve aandacht.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar groot contrast is het wel: hier op FOK! lekker veel aandacht en in de grote boze buitenwereld kom ik er niet tussen.
Nou, wees er trots op dat je digitaal zoveel aandacht kan krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daten?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben in het echt ook een roze beertje <3
neequote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:15 schreef Deezertje het volgende:
Niet in mijn (belevings)wereld, maar dat komt misschien door de (te) veilige omgeving om mij heen.
Vond een plaatje, gebruikte hem.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom heb jij juist die ava gekozen (al jaren?).
Emma Stone is gewoon een lekkere nuchtere meid(en heel onbereikbaar ja, al had ze met Andrew Garfield en dat is ook niet moeders mooiste).
Zouden we 100 halen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:24 schreef DoubleDip het volgende:
Dit topic sluit over acht posts.
Kut, bijna deel 10.
Zwart met rozequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |