ja die is nu ook dicht he, maar lekkerquote:Op maandag 28 maart 2016 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lig al in joggingbroek op bankie met tablet en een HEERLIJKE glasje sinaasappelsap.
hahahaquote:Op maandag 28 maart 2016 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb als een echte tatta vaak waterkoker in de koffer.
En minder pauperig dan Brussel.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enig verschil is minder Turken.
Hoezo treurig?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En minder pauperig dan Brussel.
Treurig, maar waar.
De hoofdstad van de EU is een shithole, dat is vrij treurig.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo treurig?
Casablanca is al decenia lang een moderne stad
Belgische steden zijn wel erg treurig over het algemeen ja.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
Brussel lijkt al decennia op een soort van vuilnisbelt.
Oh zo, ja dat klopt wel inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De hoofdstad van de EU is een shithole, dat is vrij treurig.
Zijn wel paar leuke steden. Antwerpen en Brugge zijn prima stadjesquote:Op maandag 28 maart 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belgische steden zijn wel erg treurig over het algemeen ja.
Mag wel graag in Antwerpen komen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belgische steden zijn wel erg treurig over het algemeen ja.
Geloof me, dat ligt echt heel erg aan de buurt waar je zitquote:Op maandag 28 maart 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn wel paar leuke steden. Antwerpen en Brugge zijn prima stadjes
Dat is overal zoquote:Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geloof me, dat ligt echt heel erg aan de buurt waar je zit
Zelfs dan als je 't mij vraagtquote:Op maandag 28 maart 2016 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is overal zo
Maar als toerist zul je toch wel de bekendere paden nemen natuurlijk
Hoezo dan?quote:
Ik ga hier geen antwoord op gevenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zijn nu wat andere mannen, dus een goed moment om te vragen.
Hebben jullie ooit wel eens gefapt in/met een sok?
Hebben jullie ooit een fleshlight gebruikt, zo nee waarom niet?
De keren dat ik heb gefapt zijn op 1 hand te tellen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het zou echt niet in me opkomen om een sok te pakken tijdens het fappenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Veel ziet er afgetakeld uit. En veel is in een soort continue staat van renovatie lijkt het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |