Je baalt dat je werkt of wat?quote:Op maandag 28 maart 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Baal er ook stevig van mja. Verkeerde keuze gemaakt.
Gelukkig is dat nog niet eerder geebeurt
Het was ook een verkeerde keuze om een t ipv een d te kiezenquote:Op maandag 28 maart 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Baal er ook stevig van mja. Verkeerde keuze gemaakt.
Gelukkig is dat nog niet eerder geebeurt
Hou het maar bij rechten als je nog een carriere in het cabaret overwoogquote:
Je bent wat onduidelijk in je post momenteel.quote:Op maandag 28 maart 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou het maar bij rechten als je nog een carriere in het cabaret overwoog
Haha madquote:Op maandag 28 maart 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou het maar bij rechten als je nog een carriere in het cabaret overwoog
M'n moeder kwam vandaag langs met leftovers van de paaslunchquote:
Lekkerrr, ik heb nog paashaasbroodjes en paasstolquote:Op maandag 28 maart 2016 22:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n moeder kwam vandaag langs met leftovers van de paaslunchDus van die zoete paasbroodjes en worstebroodjes enzo
Die hadden we ook, maar geen restjesquote:Op maandag 28 maart 2016 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerrr, ik heb nog paashaasbroodjes en paasstol![]()
![]()
Aaaahww. Volgend jaar weerquote:Op maandag 28 maart 2016 22:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die hadden we ook, maar geen restjes.... M'n zus zal dat wel weer allemaal opgegeten hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 28 maart 2016 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]jezus wat een pussy ben je ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Ik had het persoonlijk nog gewoon even aangezien, want dit is hoe dan ook wel snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja, dat is jouw gevoel en moeilijk om daar verder iets over te zeggen.
Hoop dat je snel weer werk vindt wat wel bij je pastBaby darling doll face honey
[..]Daarom moet je mij daar ook niet neerzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel rot van je teleurstelling als je snel bent kan je nog langs de shop is dan wel even lekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Hoeft ook niet, mjaquote:Op maandag 28 maart 2016 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en moeilijk om daar verder iets over te zeggen.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paasbroodjes met kerst vind ik persoonlijk een beetje gek, maarja, waarom niet?quote:
Mja, wel goed dat je het hebt geprobeerd.. en nu weet je zeker dat je het nooit meer moet doenquote:Op maandag 28 maart 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, mja
Gewoon domme keuze geweest, ik had het paar weken geleden nog gezegd bij uitzendbureau en alles, liever geen lopende band werk qua concentratie enzo, doe je het toch omdat er werk isBlijkt hettoch niet goed uit te pakken
Nou ja, ik zit met m`n ogen. Ik ben zo onhandig als een kanarie en dan moet je met zo`n pallet slepen tussen rekken en shit, had eerste dag al meteen m`n hand opengehaald, toen was het al `Ja, je bent niet zo handig he''quote:Op maandag 28 maart 2016 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarom moet je mij daar ook niet neerzetten.
Wel rot van je teleurstelling als je snel bent kan je nog langs de shop is dan wel even lekker.
Die vriezen ze toch in, en met Kerst worden het kerstbroodjesquote:Op maandag 28 maart 2016 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Paasbroodjes met kerst vind ik persoonlijk een beetje gek, maarja, waarom niet?
[..]
Mja, wel goed dat je het hebt geprobeerd.. en nu weet je zeker dat je het nooit meer moet doen
In de vorm van paashaas?!quote:Op maandag 28 maart 2016 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die vriezen ze toch in, en met Kerst worden het kerstbroodjes
Ga ook niet bij de pakken neerzitten hoor, vooral omdat het in z`n algemeniteit wel gewoon beter gaat met me dusquote:Op maandag 28 maart 2016 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Paasbroodjes met kerst vind ik persoonlijk een beetje gek, maarja, waarom niet?
[..]
Mja, wel goed dat je het hebt geprobeerd.. en nu weet je zeker dat je het nooit meer moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |