hehehehehehehehequote:Op maandag 28 maart 2016 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Als je erin knijpt komt er aan de kant waar je niet knijpt wel een uitstulping ja.
Oh, ja maar vinden jullie huid-huid niet fijn?quote:
Ik vind zelf hoe dunner iemand wordt hoe moeilijk het wordt om mooi te zijn oid.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:21 schreef Faxie het volgende:
Liever een maatje kleiner dan een maatje te groot hoor
Mja het vet strijkt de natuurlijke verhoudingen een beetje rechtquote:Op maandag 28 maart 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind zelf hoe dunner iemand wordt hoe moeilijk het wordt om mooi te zijn oid.
Omdat kleine verschillen enzo dan al goed zichtbaar zijn, hoe meer je aankomt hoe minder het uitmaakt want hoe minder je ziet.
Dan is voornamelijk hoe het vet verdeeld is enzo belangrijk, kan ook wel groot verschil zijn.
Zo kijk ik er tegen he
Ik weet niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja maar vinden jullie huid-huid niet fijn?
Bedoel, als je geen reden kunt verzinnen waarom je het aan houdt, heb je dan tenminste een reden waarom niet uit!?![]()
Dat vinden jullie niet fijner dan aan?
Zie of voel toch al geen penisquote:Op maandag 28 maart 2016 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kun je niet meer in je hoofd doen alsof ik een man ben.
Prachtig omschreven moet er een beetje binnensmonds van kotsen.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja het vet strijkt de natuurlijke verhoudingen een beetje recht![]()
Maarja, ik vind het voorbij mollig toch allemaal wel wat hangen enzo. En dan zeker met grote borsten... van die grote hangende zakken met striae, aders en grote misvormde en uitgerekte tepelhoven bleh![]()
Maar oke, da's een beetje extreem natuurlijk.
Ik hield me nog in hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prachtig omschreven moet er een beetje binnensmonds van kotsen.
quote:Op maandag 28 maart 2016 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja het vet strijkt de natuurlijke verhoudingen een beetje recht![]()
Maarja, ik vind het voorbij mollig toch allemaal wel wat hangen enzo. En dan zeker met grote borsten... van die grote hangende zakken met striae, aders en grote misvormde en uitgerekte tepelhoven bleh![]()
Maar oke, da's een beetje extreem natuurlijk.
Oh, ook niet met knuffelen? Kleren uit?quote:Op maandag 28 maart 2016 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet.
Ik heb niet zoveel met borsten gewoon.
En teveel huid tegen huid vind ik niet prettig. Dat leidt me dan af.
[..]
Zie of voel toch al geen penis
Dat ingedeukt is gewoon een flauwe grap natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2016 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja ik denk dat dit zeggen ongeveer hetzelfde is als zeggen dat kleine borsten altijd ingedeukt zijn blablabla enzo enzo enzo
Er zijn heel veel verschillende grote borsten die niet hebben wat jij opnoemde. Maar ben gewoon benieuwd hoe het voelt enzo.
[..]
Oh, ook niet met knuffelen? Kleren uit?
Ik heb ook vaak bovenstuk aan, ik vroeg enkel wat de reden was bij jullie.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind ook wel dat niet per se alle kleren uit hoeven hoor.
De broek wel uiteraard.
Wel zo handigquote:Op maandag 28 maart 2016 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind ook wel dat niet per se alle kleren uit hoeven hoor.
De broek wel uiteraard.
Ik heb nog nooit echt grote borsten gezienquote:Op maandag 28 maart 2016 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ingedeukt is gewoon een flauwe grap natuurlijk![]()
Maar er zijn maar weinig grote en goed gevormde borsten vind ik. Ze hebben altijd wel minstens 1 van de genoemde 'eigenschappen'
Bij ex vond ik het opwindend als zij onder lag, zodat haar borsten kleiner/platter leken.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak bovenstuk aan, ik vroeg enkel wat de reden was bij jullie.
Altijdquote:Op maandag 28 maart 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
En áltijd sokken aan, dat sowieso. En die blijven godverdomme aan ook!
Er staan wel een paar voorbeelden in een bepaald topic hier op Fok hoorquote:Op maandag 28 maart 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt grote borsten gezien![]()
. Dus weet niet?
Bij kleine tieten heb je weer dat het opvalt dat de een groter is dan de anderaltijd wat
Zou dat toch niet fijn vinden als ik die vrouw was en dan zo merken dat je partner niet echt fan is van je lichaamquote:Op maandag 28 maart 2016 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij ex vond ik het opwindend als zij onder lag, zodat haar borsten kleiner/platter leken.
En als ze niet onder lag, vond ik het wel fijn om te een beetje naar achter te duwen.
Paste meer bij haar lichaamsbouw.
Als ze vastgeplakt zitten krijg je ze moeilijk uit natuurlijk....quote:Op maandag 28 maart 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
En áltijd sokken aan, dat sowieso. En die blijven godverdomme aan ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |