SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
[ Bericht 1% gewijzigd door Ebinas op 28-03-2016 17:23:59 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:04 schreef mazaru het volgende:
Ik twijfelde of ik egoístisch was
Ik wil een kast
Ik wil in de caravan
Ik slaap toch niet op de kamer
Ik ben de jongste
Ik was niet echt op zoek naar een leeftijdsgenootje
Ik was de laatste vrouw
Ik wist geen aansluiting te vinden
Ik heb nooit veel vriendinnen gehad
Ik weet niet hoe ik vriendinnen moet maken
Leuk toch, hoe open ze nu isquote:Op maandag 28 maart 2016 17:04 schreef mazaru het volgende:
Ik twijfelde of ik egoístisch was
Ik wil een kast
Ik wil in de caravan
Ik slaap toch niet op de kamer
Ik ben de jongste
Ik was niet echt op zoek naar een leeftijdsgenootje
Ik was de laatste vrouw
Ik wist geen aansluiting te vinden
Ik heb nooit veel vriendinnen gehad
Ik weet niet hoe ik vriendinnen moet maken
ik wel ,helaas heb ik het scherm er ook voor zittenquote:Op maandag 28 maart 2016 17:07 schreef Iamjack het volgende:
Do vind de zon supEUWR mooi.
Echt waar kan iemand Do even een baksteen in d'r mik duwen.
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is Do opeens druk en wat lult ze veel.............Ze ruikt concurrentie...........Het onzekere meisje is opeens heulllll erg wakker....
Nee nu valt ze echt door de mand..........quote:
is de erste dag dat ze zoveel sprektquote:Op maandag 28 maart 2016 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is Do opeens druk en wat lult ze veel.............Ze ruikt concurrentie...........Het onzekere meisje is opeens heulllll erg wakker....
als Romy gestreamd heeft weet ze alles al van het gelieg en gedraai van Doquote:Op maandag 28 maart 2016 17:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ach romy komt er vanzelf wel achter
Volgens mij is ze er al achterquote:Op maandag 28 maart 2016 17:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ach romy komt er vanzelf wel achter
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:08 schreef Scherzo het volgende:
Do doet me zoooooooooo denken aan Isabella...
Ze klinkt gewoon wanhopig,ik vind het bijna zielig....quote:Op maandag 28 maart 2016 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Do is hyper. Ze heeft eindelijk een klik met een medebewoonster
Ze voelt concurrentie, dat maakt haar zo druk. De aandacht is verlegt naar Romy.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:10 schreef Scherzo het volgende:
Do praat nu ook zonder punten of komma's zoals Victoria, die ratelslang...
ja het verlegen meisje laat zich nu wel kennen, volgens mij heeft ze zich nog nooit zo voor gedaan,quote:Op maandag 28 maart 2016 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee nu valt ze echt door de mand..........
Dat dus...........quote:Op maandag 28 maart 2016 17:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze klinkt gewoon wanhopig,ik vind het bijna zielig....
heeft do en duracell vandaag genomen? man man als en waterfallquote:Op maandag 28 maart 2016 17:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is ook een complex meisje. Maar wel lief.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik wou dat zij de poort uitroldequote:Op maandag 28 maart 2016 17:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vind die rollende R van Do zo heerlijk
Jij hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op maandag 28 maart 2016 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze voelt concurrentie, dat maakt haar zo druk. De aandacht is verlegt naar Romy.
volgens mij niet romy komt uit deventer toch?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Do en Romy elkaar inderdaad kennen, misschien ook wel privé ....
Dat mag niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
denk ik okk ze was de erste die met haar naar de loods gingquote:Op maandag 28 maart 2016 17:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik betwijfel datquote:Op maandag 28 maart 2016 17:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volg jij Utopia wel?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze voelt concurrentie, dat maakt haar zo druk. De aandacht is verlegt naar Romy.
Cemal vind haar ook leuk! Dat gaat wat worden tussen die tweequote:
Ik ken mensen uit Johannesburg en Buenos Airesquote:Op maandag 28 maart 2016 17:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij niet romy komt uit deventer toch?
Ze kwam haar buiten tegen.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk ik okk ze was de erste die met haar naar de loods ging
Wat ik al voorspelt had..............quote:Op maandag 28 maart 2016 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Cemal vind haar ook leuk! Dat gaat wat worden tussen die twee
Toen die gnoom binnen kwam zei ze toch dat ze Joey leuk vond?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Do heeft het voor elkaar...........Cemal is het onderwerp............Als het Bas maar niet is......
Ze praat als een rattelslang...............ppffffffffffffffffquote:Op maandag 28 maart 2016 17:14 schreef mario390 het volgende:
dat harde praten van Dootje is irritant zeg
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuw filmpje gemonteerd, met binnenkomst en vragenuurtje voor Romy ......![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ik kende er eentje die veel harder gilde en zelfs boven het luchtalarm uit kon komen.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:14 schreef mario390 het volgende:
dat harde praten van Dootje is irritant zeg
Romy hoor je amperquote:Op maandag 28 maart 2016 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kende er eentje die veel harder gilde en zelfs boven het luchtalarm uit kon komen.
Die is ze effe spontaan vergeten...........Ik heb net een keel ontsteking achter de kiezen en kan je vertellen ik kan ook snel lulle, maar als ik dat nu zou doen, had ik spontaan een kriebel in mijn strot.quote:
klopt nietquote:Op maandag 28 maart 2016 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kende er eentje die veel harder gilde en zelfs boven het luchtalarm uit kon komen.
ze is geslepenquote:Op maandag 28 maart 2016 17:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik denk nu , naar welke do zitten we nu te kijken,een hele andere als waar we normaal naar kijken, dan heeft ze zich tot nu toe echt heel anders voorgedaan, wat wij allemaal al zeiden, komt nu uit.
Want als je echt onzeker en introvert bent kun je je nu niet zo profileren bij een nieuwe
En Do Bjorn ...quote:Op maandag 28 maart 2016 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen die gnoom binnen kwam zei ze toch dat ze Joey leuk vond?
Die twee kennen elkaar echt wel. Dat verried ze al toen ze bij binnenkomst zei "Leuk dat jij er bent".quote:Op maandag 28 maart 2016 17:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ik denk nu , naar welke do zitten we nu te kijken,een hele andere als waar we normaal naar kijken, dan heeft ze zich tot nu toe echt heel anders voorgedaan, wat wij allemaal al zeiden, komt nu uit.
Want als je echt onzeker en introvert bent kun je je nu niet zo profileren bij een nieuwe
neejohquote:Op maandag 28 maart 2016 17:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die twee kennen elkaar echt wel. Dat verried ze al toen ze bij binnenkomst zei "Leuk dat jij er bent".
quote:
Indd ja die kutgnoom was datquote:Op maandag 28 maart 2016 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zegt ze tegen iedereen. Ook tegen een willekeurig schuimpje dat friet komt etenquote:Op maandag 28 maart 2016 17:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die twee kennen elkaar echt wel. Dat verried ze al toen ze bij binnenkomst zei "Leuk dat jij er bent".
ja maar ik had soms nog een beetje een twijfel of ik haar nu niet alleen verkeerd beoordeelde omdat ik het niet leuk vond dat ze bas had ingepiktquote:
zeg ik tochquote:Op maandag 28 maart 2016 17:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen "Leuk dat je er bent" en "Leuk dat jij er bent"quote:Op maandag 28 maart 2016 17:18 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat zegt ze tegen iedereen. Ook tegen een willekeurig schuimpje dat friet komt eten
haar woorden hebben geen waardequote:Op maandag 28 maart 2016 17:18 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja maar ik had soms nog een beetje een twijfel of ik haar nu niet alleen verkeerd beoordeelde omdat ik het niet leuk vond dat ze bas had ingepikt
Bij Doos maakt dat niks uitquote:Op maandag 28 maart 2016 17:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen "Leuk dat je er bent" en "Leuk dat jij er bent"
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat komt die gore mankepoot daar nou weer doen?
misschien van de casting, romy komt uit deventer een hele andere kant als waar do van daan komtquote:Op maandag 28 maart 2016 17:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met de nieuwe en de manipulator kletsenquote:Op maandag 28 maart 2016 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat komt die gore mankepoot daar nou weer doen?
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind Do met de dag vager worden wel, ja kom maar kom maar met jullie I told you sooo
Punt.quote:
gewoon naar rammen luisterenquote:Op maandag 28 maart 2016 17:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind Do met de dag vager worden wel, ja kom maar kom maar met jullie I told you sooo
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:21 schreef Ranah het volgende:
ah, bronno vermoedde dat de meiden aan de wijn zaten, vandaar
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:21 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
gewoon naar rammen luisteren
die hebben altijd gelijk
Dootje is een open boek. Alleen weigeren de meeste hier om het te lezen.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:20 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:21 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
gewoon naar rammen luisteren
die hebben altijd gelijk
volgens mij is het alleen jou boekquote:Op maandag 28 maart 2016 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dootje is een open boek. Alleen weigeren de meeste hier om het te lezen.
50 shades of Do...quote:Op maandag 28 maart 2016 17:23 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij is het alleen jou boek
hebje te veel gedronken?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zat Bronno zijn andere been te zoeken
Gevonden..quote:Op maandag 28 maart 2016 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee hoor, zal ik niet zeggen, ik zeg... gelukkig dat je er ook achter bent gekomenquote:Op maandag 28 maart 2016 17:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja, vast.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
volgens mij helpt bas cees met de finance,
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
gj bedoelde ik die zei datquote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee hoor, zal ik niet zeggen, ik zeg... gelukkig dat je er ook achter bent gekomen
Dit is een rechterbeen...quote:
Nee, toen die hompelmans zich opdrong was het gedaan met de lol.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:27 schreef mario390 het volgende:
zie als Romy nu niet meer op deschommel verteld Do ganz ander dingen
ik ben het met je eensquote:Op maandag 28 maart 2016 17:27 schreef mario390 het volgende:
zie als Romy nu niet meer op de schommel zit verteld Do ganz ander dingen
Ik print hem even uitquote:Op maandag 28 maart 2016 17:28 schreef kkka3 het volgende:
[..]
ik ben het met je eens
(mag ook gezegd worden)
Ze kwam voor het eerst in maanden een beetje los en dat werd bruusk verstoord door die hond.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:27 schreef mario390 het volgende:
Waarvan akte,ik wil ook graag een kopietje...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarvan akte,ik wil ook graag een kopietje...
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
Gert heeft haar overreed voor Promotie
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waarvan akte,ik wil ook graag een kopietje...
bjorn is nu in relatie met zichzelfquote:Op maandag 28 maart 2016 17:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bjorn: weet je waar ik een beetje naar toe wil? Naar vaste relaties
Bjorn: het is geven en nemen
Heeft hij Cees niet voor nodig.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Rob heeft zich tegen Cees vandaag wel als mega kneus neergezet zeg
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heeft hij Cees niet voor nodig.
Inkoppertje
Cees een lijkenpikker noemen. Mijn stem heeft ie. Ik vond Rob heel min doen.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heeft hij Cees niet voor nodig.
Inkoppertje
Ja raar .. en ook iets wat wij niet mochten horen schijnbaar...quote:Op maandag 28 maart 2016 17:25 schreef Ranah het volgende:
nu loopt rob met haar tussen de bomen volgens bronno
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n speenvarken voor op de bbq, en die vreet hij dan helemaal alleen op
Stoer ofniequote:Op maandag 28 maart 2016 17:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n speenvarken voor op de bbq, en die vreet hij dan helemaal alleen op
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:46 schreef Ranah het volgende:
jij lust die nieuwe wel? vraagt bjorn
cemal: een leuke meid, eerst een beetje leren kennen
bjorn: vanavond de hottub vol
In wat voor potje danquote:Op maandag 28 maart 2016 17:50 schreef Iamjack het volgende:
Gadverdamme Bronno heeft zijn been op sterk water.
En terecht. Gelijk al weer een punt bij mij gescoord.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij mag ze Bjorn nu al niet....
Ze boert ook weer de hele dag...quote:Op maandag 28 maart 2016 17:45 schreef Iamjack het volgende:
Gabs is ook weer terug bij af met d'r lijf.
Goede actie.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:52 schreef Haropro het volgende:
Leuk dat Romy helemaal niet verlegen is en pontificaal tussen de mannen op tafel gaat zitten
Zeker, niet van dat gebleep-bleep-jengel-jengel. Beetje tempo erinquote:
Zekerssss...quote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Rob sneeuwt helemaal onder bij de mannen...............Gus toch.....Hebben wij het met hem te doen?........
Dat is nooit een ruil, ze komt i.p.v. Michael of Ivan, maar zonder de 'kwaliteiten' van 1 van beide want daar doet de Febo niet meer aan blijkbaar. Gewoon twee totaal verschillende figuren die er nu zitten.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:53 schreef kkka3 het volgende:
Ik vind Romy alvast een goeie ruil voor DJ Jankie
Goed verhaal, maar BjorNO gaat er over een week uit. Dan nog een levendig typetje erin aubquote:Op maandag 28 maart 2016 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is nooit een ruil, ze komt i.p.v. Michael of Ivan, maar zonder de 'kwaliteiten' van 1 van beide want daar doet de Febo niet meer aan blijkbaar. Gewoon twee totaal verschillende figuren die er nu zitten.
Dat zijn geen ganzen, maar Peking-eenden...quote:Op maandag 28 maart 2016 17:27 schreef mario390 het volgende:
Dan kan er vlak voor de stemming nog een nieuwe bewoner in.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:56 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar BjorNO gaat er over een week uit. Dan nog een levendig typetje erin aub
quote:Op maandag 28 maart 2016 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kan er vlak voor de stemming nog een nieuwe bewoner in.
Doe maar niet...2 is al meer dan genoeg.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:58 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Graag alleen nog GJtjes en Cemalletjes
Jij hebt liever de Bjorns en Vics?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe maar niet...2 is al meer dan genoeg.
Dacht het niet hoor,die hebben we nu genoeg.Al zijn het wel twee leuke gasten...quote:Op maandag 28 maart 2016 17:58 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Graag alleen nog GJtjes en Cemalletjes
Moet dat een compliment zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:01 schreef Iamjack het volgende:
Cemal lijkt wel een beetje op Romy's vader.
Wie zijn jouw favo's dan?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt ook nog andere types dan gladjakkers en moiboys
Type Cees, Bronno Bas.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:01 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Wie zijn jouw favo's dan?![]()
Romy wil weten hoe het zit met sigaretten enzo?
hahahahaquote:Op maandag 28 maart 2016 18:01 schreef snetje het volgende:
Bjorn over de caravan van Bas ...rukbunker ...
Cemal: Maar dat soort dingen worden niet opgenomen..
Romy: Nou ..volgens mij wordt alles opgenomen ..
GJ: Alles wat interessant is ja ..
Rob en Bjorn gelijk stil...
Weer zo'n nette meid.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:04 schreef Bestweldonker het volgende:
Room - moet piesen en zeiken als een reiger.....tegen C.....ga jij gelijk ff kakken.
Dat hoor ik hier (25 km van Deventer) in de buurt vaker.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:04 schreef Bestweldonker het volgende:
Room - moet piesen en zeiken als een reiger.....tegen C.....ga jij gelijk ff kakken.
En dat vinden wij helemaal niet erg.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Die nieuwe loopt er wel heel erg bloot bij of niet dan, die is vast en zeker niet onzeker
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:10 schreef Dotteke het volgende:
Die nieuwe loopt er wel heel erg bloot bij of niet dan, die is vast en zeker niet onzeker
Echt waar wat een idiootquote:Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef kkka3 het volgende:
Bjorn: het is echt bizawr hoor. Ik heb er nu 15 maanden opzitten en zij gaat nu beginnen. Dat is echt gek
Rob loopt weg
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Staat ie weer quitte met zn 2 linkerhanden.
Ik zat verbaasd te kijken.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef kkka3 het volgende:
Bjorn: het is echt bizawr hoor. Ik heb er nu 15 maanden opzitten en zij gaat nu beginnen. Dat is echt gek
Rob loopt weg
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:07 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Ivan deed dat imo ook altijd bij nieuwen, maar daar had Rob dan weer nooit commentaar op.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:37 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Cees een lijkenpikker noemen. Mijn stem heeft ie. Ik vond Rob heel min doen.
Cees stelde scherpe vragen, maar daar is niks mis mee. Robbie wil natuurlijk alle meiskes (in bescherming) nemen.
Ongeïnteresseerde Robbiequote:Op maandag 28 maart 2016 18:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zat verbaasd te kijken.
Dacht dat er wat aan vooraf was gezegd of zo. Kwam nl net terug.
Maar het was dus echt lullig?
Op 15 km van Deventer zeg ik altijd: "Ik moet zeiken als een beer, maar dan ietsje meer...." :quote:Op maandag 28 maart 2016 18:07 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier (25 km van Deventer) in de buurt vaker.
Of:
Ik moet z**ken als een kameel, niet zo hard, maar wel zoveel.
Maar dat even terzijde..
Vic en Gina "druk" werken achter de pc. Broodjus op de wepsjop knalluh (denk ik)
Ramoon in de keuken bezig. GJ vertelt Romy over zakgeldbeleid.
een kinderhandquote:Op maandag 28 maart 2016 18:12 schreef kkka3 het volgende:
Doos proost met Bonzo op haar moeder.
Doos: de mooiste vrrrouw die ik ken
Rob wordt dagelijks arroganter. Naar figuurquote:Op maandag 28 maart 2016 18:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Ivan deed dat imo ook altijd bij nieuwen, maar daar had Rob dan weer nooit commentaar op.
Maf moment.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:14 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ongeïnteresseerde Robbie![]()
Hij en Bjorn hebben ook niks samen volgens mij. Ze zitten nu soms bij elkaar bij gebrek aan beter. 2 Stumpertjes
Komt me ook bekend voorquote:Op maandag 28 maart 2016 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op 15 km van Deventer zeg ik altijd: "Ik moet zeiken als een beer, maar dan ietsje meer...." :
Is het zo erg met je gesteld.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Vind het niet erg hoor............
Ik zeg altijd op 25 km van Deventer.Ik moet zeiken als een reiger,maar niet van de steigerquote:Op maandag 28 maart 2016 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op 15 km van Deventer zeg ik altijd: "Ik moet zeiken als een beer, maar dan ietsje meer...." :
Wat gaat beginnen, en wie is zij?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef kkka3 het volgende:
Rob loopt weg
Ze zijn al bezig aan de derde fles volgens mij, sowieso de tweede.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:16 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Komt me ook bekend voor
Ik zeg zelf altijd: ik ga even naar mijn eigen gez**k luisteren![]()
Doos is echt dronken, heeft ze zoveel op
Ik kan me weinig aan hem storen. Vind het echt zo nietszeggend en bijna komisch.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Rob wordt dagelijks arroganter. Naar figuur
Vind het ook triest hoe neerbuigend Rob over Bas en Cemal doet. Het gros daar gunt elkaar nog steeds het licht niet in ogen.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Heb de streams nu net weer aan sinds een lange tijd.Een naar mannetje die Rob.En niemand die er eens stevig tegenin gaat.Walgelijk figuurquote:Op maandag 28 maart 2016 18:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het Utopia-avontuur van van Romyquote:
Ik vind hem de laatste weken (dagen) steeds naarder doenquote:Op maandag 28 maart 2016 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan me weinig aan hem storen. Vind het echt zo nietszeggend en bijna komisch.
Bijna (bijna he) sneu. Hij heeft het gewoon niet, iedereen ziet het, alleen hij niet
Neu hoor.........Maar mag graag mooi vrouwelijk schoon zien........quote:
Gina doet alsof ze een domme baby is, maar die is ook doortrapter dan menigeen denktquote:Op maandag 28 maart 2016 18:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Vind het ook triest hoe neerbuigend Rob over Bas en Cemal doet. Het gros daar gunt elkaar nog steeds het licht niet in ogen.
Gina zit er ook vaak bij als er over Bas gestookt word en dan word er gezegd dat ze nooit roddelt.
Precies en dat zegt genoeg. Mijn stem heeft ie. Ik dacht eerst aan Row, maar hij gaat naar Robquote:Op maandag 28 maart 2016 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Snap ook wel waarom Rob vriendjes is met Vic, want als je nu effe de groep ziet als Bjorn weggaat, met wie zou Rob dan een band hebben? Benji en Vic en dan houd het op lijkt me.......Klein beetje Gina misschien nog.
Wolf in schaapsklerenquote:Op maandag 28 maart 2016 18:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Gina doet alsof ze een domme baby is, maar die is ook doortrapter dan menigeen denkt
Is ook zo, maar ze hebben hem echt wel door.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:18 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik vind hem de laatste weken (dagen) steeds naarder doen
Dat is geen kunst, want GJ is een dwergquote:
als je het met stiff kunt ben je voor mij al door het ijs gezaktquote:Op maandag 28 maart 2016 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan me weinig aan hem storen. Vind het echt zo nietszeggend en bijna komisch.
Bijna (bijna he) sneu. Hij heeft het gewoon niet, iedereen ziet het, alleen hij niet
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat is geen kunst, want GJ is een dwerg
Lief hequote:Op maandag 28 maart 2016 18:21 schreef Ebinas het volgende:
Do moet haar zooi nog weghalen, mag ze na het avondeten doen van Romy
Rob heeft het helemaal verkeerd aangepakt, hij had het vertrouwen moeten winnen en misschien nog wel belangrijker, het goede voorbeeld moeten geven.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ze hebben hem echt wel door.
Was zo anders bij Ivan, daar keken ze echt min of meer tegen op.
Vraag is alleen, wanneer ze hem uit gaan lachen.
Of wanneer het mag van de FEBO
ind, hij heeft de eerste maanden alleen maar niets gedaan, en nu wil hij even zeggen hoe het moet?, hij kon van mij ook de boom inquote:Op maandag 28 maart 2016 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Rob heeft het helemaal verkeerd aangepakt, hij had het vertrouwen moeten winnen en misschien nog wel belangrijker, het goede voorbeeld moeten geven.
Cees haalde vanmiddag al terecht aan, je doet geen flikker hier en je staat om 11:00 uur op, daar win je geen respect en gezag mee. Ivan was een harde werker en stond om 08:00 op en nog eerder en gaf het voorbeeld.
Mee eensquote:Op maandag 28 maart 2016 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Rob heeft het helemaal verkeerd aangepakt, hij had het vertrouwen moeten winnen en misschien nog wel belangrijker, het goede voorbeeld moeten geven.
Cees haalde vanmiddag al terecht aan, je doet geen flikker hier en je staat om 11:00 uur op, daar win je geen respect en gezag mee. Ivan was een harde werker en stond om 08:00 op en nog eerder en gaf het voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |