Samenvatten is altijd al een ver ontwikkelde vaardigheid van mij geweest.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:45 schreef mergbot het volgende:
Ik weet niet, maar complimenten voor je samenvatting.
Nee, mijn PC herkent 'm niet als ik hem met USB aansluit. Het lampje brand wel weer.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Doe eens aansluiten aan je PC? Herkent je PC hem als iets?
Dan kun je al de conclusie trekken dat het niet aan je scherm ligt, maar aan het feit dat je mobieltje helemaal niet meer aan wilt gaan. Wat daar de oorzaak van is, geen idee. Maar je zit iig iets dichter in de buurt.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:55 schreef Propellerheads het volgende:
[..]
Nee, mijn PC herkent 'm niet als ik hem met USB aansluit. Het lampje brand wel weer.
Zo ver was ik al, maar bedankt voor deze bevestiging.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dan kun je al de conclusie trekken dat het niet aan je scherm ligt, maar aan het feit dat je mobieltje helemaal niet meer aan wilt gaan. Wat daar de oorzaak van is, geen idee. Maar je zit iig iets dichter in de buurt.
Hoeft niet. Als een telefoon alleen aangezet wordt komt het vaker voor dat de PC niks 'ziet'. (dus geen pin-invoer of wat dan ook)quote:Op maandag 28 maart 2016 15:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dan kun je al de conclusie trekken dat het niet aan je scherm ligt, maar aan het feit dat je mobieltje helemaal niet meer aan wilt gaan. Wat daar de oorzaak van is, geen idee. Maar je zit iig iets dichter in de buurt.
Welke moto G heb je? Er zijn nogal wat varianten.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:05 schreef Propellerheads het volgende:
[..]
Zo ver was ik al, maar bedankt voor deze bevestiging.
4g 8 gb, XT1039quote:Op maandag 28 maart 2016 15:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hoeft niet. Als een telefoon alleen aangezet wordt komt het vaker voor dat de PC niks 'ziet'. (dus geen pin-invoer of wat dan ook)
[..]
Welke moto G heb je? Er zijn nogal wat varianten.
Heb je die 2 minuten geprobeerd?quote:
quote:
Of anders, probeer eens een andere batterij.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je die 2 minuten geprobeerd?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2554976&page=4
Sorry, het kwam nogal onlogisch over zonder bron. In ieder geval, ook dat lijkt niet te werken. Ik zal ngo eens wat andere mogelijke oplossingen van dat forum proberen.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je die 2 minuten geprobeerd?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2554976&page=4
Moto G heeft een niet-verwijderbare accu.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Of anders, probeer eens een andere batterij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |