Dit. Wel altijd een paar 50-cent muntjes op zak.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:47 schreef pokkerdepok het volgende:
tussen de nul en twintig euro, meestal.
Ik heb altijd een gulden bij me voor winkelwagens.quote:Op maandag 28 maart 2016 13:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit. Wel altijd een paar 50-cent muntjes op zak.
Dat dus. Meestal heb ik niet eens cash geld bij me. Pinpas en creditcard volstaat eigenlijk altijd welquote:Op maandag 28 maart 2016 14:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een paar euro. Ik pin alles zoveel mogelijk.
dat was ook een probleem ja, die daklozenverkopert hier, wil ik iets geven heb ik geen cash,quote:Op maandag 28 maart 2016 13:55 schreef Disana het volgende:
Ik heb meestal een briefje van 20 en een van 50 in mijn portemonnee zitten, alsmede een paar losse euromunten. Dat eerste voor het geval er een storing bij de supermarktkassa is, dat tweede voor de daklozenkrantjesverkoper.
Dat zou ik ook liever doen, maar deze Bulgaar die voor mijn Jumbo staat rekent gewoon eens per maand op twee euro van mijn voor zijn krantje. Dus dan betaal ik binnen contant zodat ik weer wat cash heb.quote:Op maandag 28 maart 2016 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was ook een probleem ja, die daklozenverkopert hier, wil ik iets geven heb ik geen cash,
maar ik koop af en toe iets lekkers voor hem, 4 croissantjes voor een euro ofzo, zomers
altijd ijskoffie, is ie ook altijd blij mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |