ik denk dat ze het gewoon proberenquote:Op maandag 28 maart 2016 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze dan gewoon geen flauw benul waar het aan ligt en hoe het op te lossen.
Ze wisten het bij mij ook wel even te vertellen, uiteindelijk resulteerde dat in; je bent hem 3 weken kwijt, we sturen hem op naar de fabriek.
topquote:Op maandag 28 maart 2016 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat ze het gewoon proberen
Nu is die goed
jeetjequote:Op maandag 28 maart 2016 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net even eten opgewarmd van vrijdag.
Was nog steeds zeer goed te eten. Beetje pittig wel. Kreeg de hik
Een simpel stoofpotje met bonen, tomaat en ui.quote:
Oh, moest het eigenlijk soep worden dan?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een simpel stoofpotje met bonen, tomaat en ui.
Was vergeten dat fera niet van soep houdt, dus had maar even snel wat bij elkaar gedaan.
Voor de anderen hadden we een linzensoepje gemaakt.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, moest het eigenlijk soep worden dan?
Ohjaa lekker lekkerquote:Op maandag 28 maart 2016 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor de anderen hadden we een linzensoepje gemaakt.
De weekend is nog maar net voorbij en jij praat al over dit weekend! HAhahahaha vooruitdenker!quote:Op maandag 28 maart 2016 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je komend weekend nog wat leuks doen?
Hm, weet niet echt. Jij?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je komend weekend nog wat leuks doen?
Ik weet niet wie je bent maar je doet irritantquote:Op maandag 28 maart 2016 15:43 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik ga deze zondag lekker naar het museumplein. Wat lief van je dat je dat even aan mij vraagt
Sorry.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent maar je doet irritant
Een jhali ofzoquote:Op maandag 28 maart 2016 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent maar je doet irritant
Doordeweeks geen tijd om iets anders te doen dan werk.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:39 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
De weekend is nog maar net voorbij en jij praat al over dit weekend! HAhahahaha vooruitdenker!![]()
Denk liever aan dit moment samen met ons op dit forum
Loka is er niet, dus ik ga op bezoek bij een vriendin.quote:
Wat voor foto's?quote:Op maandag 28 maart 2016 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doordeweeks geen tijd om iets anders te doen dan werk.
[..]
Loka is er niet, dus ik ga op bezoek bij een vriendin.
Gaat ze me leren foto's te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |