Ik ben jaloers.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, geitjes, koeien, cavia's.. en nog veel meer!
Oh, nee vandaag klinkt niet echt leuk maar vrijdag wel. Gezelliggg
En heb ook eitjes van de kipjes meequote:Op zondag 27 maart 2016 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Moet dat over een paar weken ook maar gaan doen met Lokje denk ik
Die krijg ik soms wel eens van de pa van Loka. Die heeft ook allemaal kipjesquote:Op maandag 28 maart 2016 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En heb ook eitjes van de kipjes meeleuk he
Hoiquote:
Bestaat dat?quote:Op maandag 28 maart 2016 09:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi
Denk dat we de traditionele paaswandeling op het strand bij Scheveningen maar even skippen dit jaar.
ah ja wel gezellig. Afsluiten met een kop koffie enzo.quote:Op maandag 28 maart 2016 09:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij doen dat elk jaar met de familie.
Beter dan zo'n aids-woonmall bezoeken.
sexyquote:Op maandag 28 maart 2016 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb momenteel deze snor
[ afbeelding ]
oh god daar heb ik ook slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:55 schreef Mortaxx het volgende:
Ik probeer m'n telefoon hier te laten maken. Kom ik na twee uur terug doet het licht van het scherm het niet. Uur later. Gaat het nog twee uur duren
Dat wordt wat als het straks weer niet goed is
snap echt niet dat je het teruggeeft als het overduidelijk niet werktquote:Op maandag 28 maart 2016 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh god daar heb ik ook slechte ervaringen mee.
Waarschijnlijk hebben ze dan gewoon geen flauw benul waar het aan ligt en hoe het op te lossen.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
snap echt niet dat je het teruggeeft als het overduidelijk niet werkt
Fijn is dat ja. Pfff.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:34 schreef Saisai het volgende:
Heb ik alles exact op tijd klaar, lekker alles net uit de oven enzulks.. Komen ze drie kwartier later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |