Dan moet Kaneel zich vast indrinken voor koningsdagquote:
Rare gewoonte.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet Kaneel zich vast indrinken voor koningsdag
Kaneel is ook een beetje raarquote:
Ik ben blij dit te horen.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Kaneel is ook een beetje raar
Alhoewel ik zijn fetisj voor mooie buiken wel enigszins deel
quote:Op maandag 28 maart 2016 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Een fetisj voor mooie buikenquote:Op maandag 28 maart 2016 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb jij geen spannende fetisj?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Een fetisj voor mooie buiken
Nee, ik ben best normaal verder.quote:
Normaal voor een Hagenees danquote:Op maandag 28 maart 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik ben best normaal verder.
Echt? Tofquote:Op maandag 28 maart 2016 19:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben totaal anders dan de tokkie type Hagenees.quote:
of je bent gewoon ongesteld...quote:Op maandag 28 maart 2016 19:21 schreef Crack_ het volgende:
Kut pasen, kut chocola.. Hou niet op met chocola eten![]()
..
Ja, of niet?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
of je bent gewoon ongesteld...
Je scheldt wel een stuk minder dan de tokkie Hageneesquote:Op maandag 28 maart 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben totaal anders dan de tokkie type Hagenees.
Tot dat ik mijn teen stoot...quote:Op maandag 28 maart 2016 19:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Je scheldt wel een stuk minder dan de tokkie Hagenees
Feestdagen als excuus voor chocola eten gebruiken...quote:
Waar doe ik dat?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feestdagen als excuus voor chocola eten gebruiken...
quote:Op maandag 28 maart 2016 19:21 schreef Crack_ het volgende:
Kut pasen, kut chocola.. Hou niet op met chocola eten![]()
..
quote:
Ik snap niet hoe je daar uit haalt dat ik Pasen gebruik als EXCUUS om chocola te eten?quote:
Zo kwam het over.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daar uit haalt dat ik Pasen gebruik als EXCUUS om chocola te eten?
Hoor haar.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:26 schreef Sked het volgende:
Lekker door eten Crack, laat die alcoholist maar praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop