Vind het maar een beetje vaag, dat ding hangt nu al een 15 minuten op z'n plek...
Of kan het zij dat ik een mega heldere ster of planeet zie? Nog nooit zoiets meegemaakt, familie ook niet!!!
-edit Iteejer-
-beetje serieus blijven...
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 26-11-2002 11:16]
quote:Onder die ene UFO
Op dinsdag 26 november 2002 07:39 schreef ZixS het volgende:
waar ligt alphen aan de rijn ongeveer?
quote:Tussen Woubrugge, en Koudekerk...
Op dinsdag 26 november 2002 07:39 schreef ZixS het volgende:
waar ligt alphen aan de rijn ongeveer?
Tja, journalistiek niveau he?
We moeten natuurlijk wel de eerste zijn met bewijs
quote:Nou waar blijft je filmpje ????
Op dinsdag 26 november 2002 07:34 schreef Tidaku het volgende:
Boven alphen aan den rijn, 7:31 uur. In de schemer. Het is alsof een hele felle lamp naar beneden schijnt. IK heb m even gefilmd en ga dat vanmiddag proberen te uploaden...Vind het maar een beetje vaag, dat ding hangt nu al een 15 minuten op z'n plek...
Of kan het zij dat ik een mega heldere ster of planeet zie? Nog nooit zoiets meegemaakt, familie ook niet!!!
anders kan het wel met een enkele reis richting archief
quote:Zwart beeld? Dan hebben ze je bijna te pakken
Op dinsdag 26 november 2002 10:33 schreef Tidaku het volgende:
misschien wel venus jaMaarre, ik ga dat filmpje ff op de comp zetten en hoop dat er iets opstaat, ik zier nu eigelijk alleen maar zwart beeld
quote:Lens-cap ?
Op dinsdag 26 november 2002 10:33 schreef Tidaku het volgende:
misschien wel venus jaMaarre, ik ga dat filmpje ff op de comp zetten en hoop dat er iets opstaat, ik zier nu eigelijk alleen maar zwart beeld
quote:Venus is volgens mij deze maand niet veel te zien. Pas in december weer. Jupiter is deze maand wel weer te zien.
Op dinsdag 26 november 2002 10:27 schreef Wunk het volgende:
Zal venus zijn geweest, staat momenteel nogal laag aan de horizon en is vrij fel..
Heb het ff nagekeken, idd in het zuidoosten en het is dus toch Venus.
quote:
Venus wordt omstreeks 9 november 's ochtends in het zuidoosten zichtbaar. Haar zichtbaarheid neemt snel toe. Aan het eind van de maand komt de heldere planeet reeds meer dan drie uur vóór de Zon op. De planeet staat in het sterrenbeeld Maagd.
[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren op 26-11-2002 11:25]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |