Maar jij zegt dus veel te groot?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:31 schreef XL het volgende:
[..]
Ik trek die schaal flink in twijfel, maar vooral ook is die dame een stuk langer dan jij en staat ze op stevige naaldhakken.
Ah, ik heb hem door. Jij wil horen dat 100l prima gaat met je 1.60mquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:26 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik dit bekijk vind ik het allemaal wel meevallen.
Zoek de afmetingen van de koffer die je op het oog hebt eens op, leg hem dan eens op de grond met een duimstok en weet dan dat hij er in het echt dan nog groter uitziet. Haal vervolgens kleding en makeup tot je samen met het gewicht van die koffer 23kg in totaal hebt. Leg het binnen je duimstok en kijk wat er over blijft. Dan dinsdag bij AH even 23 liter melk in je mandje leggen en dan proberen je mandje in een winkelwagen te zetten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Maar jij zegt dus veel te groot?
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:54 schreef XL het volgende:
[..]
Zoek de afmetingen van de koffer die je op het oog hebt eens op, leg hem dan eens op de grond met een duimstok en weet dan dat hij er in het echt dan nog groter uitziet. Haal vervolgens kleding en makeup tot je samen met het gewicht van die koffer 23kg in totaal hebt. Leg het binnen je duimstok en kijk wat er over blijft. Dan dinsdag bij AH even 23 liter melk in je mandje leggen en dan proberen je mandje in een winkelwagen te zetten.
66 cm weegt iets van 3-3,5 kiloquote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:28 schreef Neverknown het volgende:
het koffer woog zelf al 5000 gram vond ik toch beetje aan de zware kant al.
Ik gebruik zo'n grote koffer eigenlijk alleen maar voor een maand USA oid. Bergschoenen ed. Normale vakantie gaat prima met een handbagagekoffertje.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:37 schreef XL het volgende:
kun je niet even voor 8 dagen spullen op je bed leggen en meten hoeveel dat is. Als jij 8 dagen lang 6 keer per dag omkleed en 3x schminkt maar nooit dezelfde make up gebruikt dan is 70L misschien ok. Ook 70L is een echt grote en zware koffer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |