abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160964605
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:31 schreef XL het volgende:

[..]

Ik trek die schaal flink in twijfel, maar vooral ook is die dame een stuk langer dan jij en staat ze op stevige naaldhakken.
Maar jij zegt dus veel te groot?
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
  zaterdag 26 maart 2016 @ 20:46:18 #27
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_160964703
ff gekeken, 66 cm hiero. Groter zou ik niet nemen bij 1.60 meter. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_160964906
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:26 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]

Als ik dit bekijk vind ik het allemaal wel meevallen.
Ah, ik heb hem door. Jij wil horen dat 100l prima gaat met je 1.60m

Gaat prima joh! Gewoon doen! ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 26 maart 2016 @ 20:54:16 #29
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_160964942
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:43 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Maar jij zegt dus veel te groot?
Zoek de afmetingen van de koffer die je op het oog hebt eens op, leg hem dan eens op de grond met een duimstok en weet dan dat hij er in het echt dan nog groter uitziet. Haal vervolgens kleding en makeup tot je samen met het gewicht van die koffer 23kg in totaal hebt. Leg het binnen je duimstok en kijk wat er over blijft. Dan dinsdag bij AH even 23 liter melk in je mandje leggen en dan proberen je mandje in een winkelwagen te zetten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_160964965
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 20:54 schreef XL het volgende:

[..]

Zoek de afmetingen van de koffer die je op het oog hebt eens op, leg hem dan eens op de grond met een duimstok en weet dan dat hij er in het echt dan nog groter uitziet. Haal vervolgens kleding en makeup tot je samen met het gewicht van die koffer 23kg in totaal hebt. Leg het binnen je duimstok en kijk wat er over blijft. Dan dinsdag bij AH even 23 liter melk in je mandje leggen en dan proberen je mandje in een winkelwagen te zetten.
_O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_160965311
heb geannuleerd, you better be right :D

welke maat raden jullie me dan aan?

rond 70 liter?
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_160965825
het koffer woog zelf al 5000 gram vond ik toch beetje aan de zware kant al.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 21:36:05 #33
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_160965984
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:28 schreef Neverknown het volgende:
het koffer woog zelf al 5000 gram vond ik toch beetje aan de zware kant al.
66 cm weegt iets van 3-3,5 kilo
  zaterdag 26 maart 2016 @ 21:37:33 #34
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_160966021
kun je niet even voor 8 dagen spullen op je bed leggen en meten hoeveel dat is. Als jij 8 dagen lang 6 keer per dag omkleed en 3x schminkt maar nooit dezelfde make up gebruikt dan is 70L misschien ok. Ook 70L is een echt grote en zware koffer.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 26 maart 2016 @ 21:46:54 #35
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_160966301
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 21:37 schreef XL het volgende:
kun je niet even voor 8 dagen spullen op je bed leggen en meten hoeveel dat is. Als jij 8 dagen lang 6 keer per dag omkleed en 3x schminkt maar nooit dezelfde make up gebruikt dan is 70L misschien ok. Ook 70L is een echt grote en zware koffer.
Ik gebruik zo'n grote koffer eigenlijk alleen maar voor een maand USA oid. Bergschoenen ed. Normale vakantie gaat prima met een handbagagekoffertje.
pi_160970307

Zo groot was je koffer niet eens TS. De meeste mannen die hier reageren nemen 3 onderbroeken en 2 shirtjes mee. Dat is niet bepaald een graadmeter voor jou als vrouw :*. En het gewicht valt ook wel mee, ben zelf 1.65 en heb met mijn grote koffer nergens problemen mee als ik ga vliegen.

Echter zou je voor 8 dagen Spanje ook prima met 70 liter moeten uitkomen, die grote koffer neem ik meestal mee als ik langer dan 2 weken weg ben.
pi_160973519
Vergeet ook niet dat je bij de meeste luchtvaartmaatschappijen maar een maximaal gewicht mee mag nemen (zonder extra te moeten betalen), als je een heel grote koffer koopt en die volstopt zit je zo boven dat gewicht en mag je dik bijbetalen. Ik heb zelf een 74cm/80 liter en als ik die goed vul kom ik precies rond die 20 kilo uit, groter dan dat zou ik dus nooit kopen maar kleiner ook niet. Met deze koffer kan ik makkelijk alleen 2/3 weken weg (man, maar ik neem altijd best veel spullen mee) maar als ik een week weg ga neem ik ook gewoon deze koffer en vul hem desnoods een beetje op. Heb liever iets teveel ruimte dan dat ik 1 koffer voor 1-weekse trips en nog een andere voor langer heb staan.

Maar waarom loop je niet gewoon eens een winkel binnen en kijk je of je zoiets te groot vind?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')