quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:31 schreef Maraca het volgende:
Gaan jullie nog voor Brexit naar de beurs?
Morgen is het een jaar sinds de opening! :-)quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
Stil hier! Hoe gaat het met de winkel? Nog nieuws?
Ja absoluut, in de zomer zal dat wat Stiller worden, maar daarna gaan we zeker weer inplannen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:39 schreef refro het volgende:
Oh en plannen jullie nog workshops in het najaar? Ben jarig geweest en heb een tegoedbon liggen, voor een workshop naar keuze.
Oh leuk! Nog speciale soorten in gedachten of alleen ham/kaas?quote:Op zondag 19 juni 2016 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Morgen is het een jaar sinds de opening! :-)
Weinig nieuws hier, alles gaat z'n gangetje. Volgende week pijnackerplein bluegrass festival, dus een miljoen tosti's bakken.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 17:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
Stil hier! Hoe gaat het met de winkel? Nog nieuws?
We hadden alleen ham-kaas, Daarnaast curry en Toscaanse broodsoep van de kontjes van het tostibrood :-)quote:Op zondag 19 juni 2016 15:49 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oh leuk! Nog speciale soorten in gedachten of alleen ham/kaas?
weinig updates. We staan in een '500 hotspots of rotterdam' gids, dat is wel tof. En verder nog steeds e en licht stijgende lijn in klanten en omzet, gaat prima dus - al verwacht ik met de zomervakantie wel een rustigere periode.quote:
Het was niet koud in de bakkerijquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:32 schreef computergirl het volgende:
Was het lekker naast de Rofco vandaag?
je hebt wel een enorme koelkast waar je best inpastquote:Op woensdag 20 juli 2016 19:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het was niet koud in de bakkerij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de bakker heeft vrij vandaag.
[ Bericht 17% gewijzigd door Isegrim op 27-07-2016 11:05:41 ]
Het is geen hele grote klant, zeker niet. Gaat om 6-8 broden in de week. Ze zijn wel klant vanaf het eerste uur. Het brengt ons totaal niet in de problemen als ze laat betalen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:05 schreef Iwanius het volgende:
Nog even terugkomend op die gast die later betaalt: Ik vind het raar dat jullie ongeacht of jullie er wel of niet zelf in problemen door komen (moet nooit een issue zijn want dan lever jij in op je gast terwijl hij lekker fluitend er warmpjes bij zit) dit toestaan. Is het anders zo een belangrijke klant qua omzet ( 80%?) dat jullie dit accepteren? Als alle andere klanten op tijd betalen dan waarom hij niet? Zo maak jij je in de toekomst erg afhankelijk van 1 klant die voorzover ik kan zien nog niet echt heeft bewezen dat hij ook goed voor jullie is voor de komende 5 jaar. (garantiestelling dus)
Nogmaals zijn ongemak/gemak om later te betalen,gewoon omdat hij dat vindt,is geen excuus om dat maar te accepteren. Dan zou ik gewoon twee andere goeie klanten zoeken die zijn plek kunnen invullen mocht hij afhaken als je hem duidelijk maakt dat jij gewoon wilt dat hij bij levering het geld voldoet zoals al jouw andere klanten tenzij hij een voor jouw beter voorstel heeft inzake levering en betaling.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:58 schreef Isegrim het volgende:
Heu, ik was dit topic kwijt.Aha, geen technische storing dus, maar een menselijke fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de bakker heeft vrij vandaag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Misschien gewoon eens rechtstreeks zeggen? Misschien zijn ze zich van geen kwaad bewust? Voor hen zou stoppen van levering wel eens uit de lucht komen vallen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is geen hele grote klant, zeker niet. Gaat om 6-8 broden in de week. Ze zijn wel klant vanaf het eerste uur. Het brengt ons totaal niet in de problemen als ze laat betalen.
Ik heb wel overwogen om dan maar gewoon aan te geven dat we niet meer gaan leveren, maar aan de andere kant betalen ze uiteindelijk altijd. En wat gaan ze zeggen tegen mensen als ze ineens ons brood niet meer hebben (zijn grotendeels vaste mensen)?
Voorlopig hebben we het maar gewoon geaccepteerd... Ik denk overigens ook serieus dat het geen kwade wil is. Het zijn gewoon wat wazige mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |