Autocorrect strikes againquote:Op woensdag 27 april 2016 08:20 schreef Isegrim het volgende:
Oh en bedoel je weekbericht?Die maak ik zo even. Had er geen tijd voor eerder.
Dat neem ik ook aan.quote:Op woensdag 27 april 2016 08:20 schreef Molo het volgende:
Oe lekker!
De brisket versie en niet de camping blikvoer nostalgie versie neem ik aan?
Ik snapte het al niet en zat me af te vragen waarom je een weerbericht op de site wilde.quote:Op woensdag 27 april 2016 08:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Autocorrect strikes again
Yep die bedoelde ik
quote:Op woensdag 27 april 2016 08:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet en zat me af te vragen waarom je een weerbericht op de site wilde.
Daar was ik ook al over na aan het denkenquote:Op woensdag 27 april 2016 08:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik snapte het al niet en zat me af te vragen waarom je een weerbericht op de site wilde.
Yep, morgen gewoon open. Kun je minilot ook nog bewonderen. Mij niet.quote:Op woensdag 27 april 2016 15:05 schreef borisz het volgende:
Jullie zijn morgen open he?![]()
Dan kom ik even langs, morgen doe ik een dagje Rotterdam
Okquote:Op woensdag 27 april 2016 15:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Yep, morgen gewoon open. Kun je minilot ook nog bewonderen. Mij niet.
er is toch altijd wel iets te meldenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:29 schreef Isegrim het volgende:
Het gaat prima met de bakkers! Maar er valt niet zo heel veel te melden.
omzet over het algemeen licht stijgend, niet schrikbarend maar iedere week paar tientjes er bij.quote:
lekker zo'n investeerderquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh en Robin vond ons brood niet lekker
Die heeft sowieso geen smaak. Dus dat is niet maatgevend.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh en Robin vond ons brood niet lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |