Bij die restaurants? Geen idee, maar we krijgen regelmatig mensen die doorgestuurd zijn.quote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef AnneX het volgende:
Wordt de bakkerij dan ook genoemd op de kaart oid?
Want dat kunnen de eters toch ook weer klanten worden...
En fijn, dat er meerdere zakelijke afnemers volgen
Bij Zino komen we op de kaartquote:Op zondag 24 april 2016 16:20 schreef AnneX het volgende:
Wordt de bakkerij dan ook genoemd op de kaart oid?
Want dat kunnen de eters toch ook weer klanten worden...
En fijn, dat er meerdere zakelijke afnemers volgen
Hoe maken jullie de tosti's eigenlijk? Elektrisch of met zo'n gietijzeren klem?quote:Op zaterdag 23 april 2016 23:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
500 op één dag. Dit is drie dagen.
Maar ik houd het gewoon klein. Er staan daar veel meer aanbieders sowieso. En Hans Worst staat er bijvoorbeeld ook. Die kan ook geen 100 man tegelijk bedienen.
Panini-apparaat. Ik ga er even een dubbele bijbestellen. Vorige keer panini-apparaat + 2 domestic tosti-apparaten.quote:Op zondag 24 april 2016 18:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe maken jullie de tosti's eigenlijk? Elektrisch of met zo'n gietijzeren klem?
Daar kun je wel een aardige output mee halen ja. Scheelt ook dat tosti's zo klaar zijn.quote:Op zondag 24 april 2016 18:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Panini-apparaat. Ik ga er even een dubbele bijbestellen. Vorige keer panini-apparaat + 2 domestic tosti-apparaten.
Deze komt erbij:
http://www.ggmgastro.com/(...)d-unten-gerillt.html
Eerst als leerling, je moet eerst flink wat praktijkervaring op doen voor dat je jezelf molenaar mag noemen. Ik zit in de Achterhoek, ook niet echt om de hoekquote:Op zondag 24 april 2016 18:17 schreef Isegrim het volgende:
Oh cool, echt als molenaar?
Waar dan?
We kopen nu van de Commandeursmolen. Ook niet echt om de hoek.
Zino Urban dinges? Daar aten wij 2 weken terug. Voor het eerst. Kan me het brood niet herinneren..... Maar dat zegt niks.quote:Op zondag 24 april 2016 16:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij Zino komen we op de kaart
Die ja. Maar ze zijn nog maar nét klant. Dus ik weet niet of jij ons brood al had.quote:Op zondag 24 april 2016 18:23 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zino Urban dinges? Daar aten wij 2 weken terug. Kan me het brood niet herinneren..... Maar dat zegt niks.
Neuh. Maar wat leuk! Kun je daar niet een leuk topic over openen?quote:Op zondag 24 april 2016 18:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eerst als leerling, je moet eerst flink wat praktijkervaring op doen voor dat je jezelf molenaar mag noemen. Ik zit in de Achterhoek, ook niet echt om de hoek
Iddquote:Op zondag 24 april 2016 18:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh. Maar wat leuk! Kun je daar niet een leuk topic over openen?
Recent nog een IAmA op reddit geweest. Misschien moet ik haar maar eens naar Fok! lokken, dan.quote:Op zondag 24 april 2016 18:24 schreef Isegrim het volgende:
Maar wat leuk! Kun je daar niet een leuk topic over openen?
Ga ik zeker doen maar ik wil wel eerst wat meer ervaring op doen, ben echt net begonnen.quote:Op zondag 24 april 2016 18:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh. Maar wat leuk! Kun je daar niet een leuk topic over openen?
quote:Op maandag 25 april 2016 22:24 schreef RobinOok het volgende:
Is juist leuk dat wij dat meebeleven man.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |