Het gaat toch prima als je het eerste jaar dat je in bedrijf bent al winst maakt en jezelf salaris kunt betalen. Ik ken ook ondernemers die op het begin amper iets verdienen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dat terwijl we heel januari dicht waren. Tot en met maart had ik salaris uit loondienst en sinds april kan ik mijzelf betalen.
Ja het is ook absoluut boven verwachting. Deze maand ivm vakantie iets minder salaris, maar april, mei, juni gewoon mijn netto it-salaris wat ik in loondienst had kunnen behouden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:26 schreef komrad het volgende:
[..]
Het gaat toch prima als je het eerste jaar dat je in bedrijf bent al winst maakt en jezelf salaris kunt betalen. Ik ken ook ondernemers die op het begin amper iets verdienen.
Maar goed dat er een boekhouder isquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ise haalt winst en inkomstenbelasting door elkaar. Die eerste is op ons niet van toepassing en die 2e heeft een belastingvrije voet.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik haat alles wat met administratie en boekhouden en belasting te maken heeft.Inboeken doe ik zelf, maar wel onder luid protest.
Ik hou daar erg vanquote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik haat alles wat met administratie en boekhouden en belasting te maken heeft.Inboeken doe ik zelf, maar wel onder luid protest.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:46 schreef Isegrim het volgende:
http://rotterdam.htspt.nl/jeroen-bakt-brood/
beroemd broodquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:09 schreef Isegrim het volgende:
Oh, vandaag hadden we een klant die naar onze wijk is verhuisd en aan haar bakker in haar vorige buurt (één van de twee goede bakkerijketens, ik zeg niet welke) waar ze in haar nieuwe buurt goed brood kon halen en die hadden haar naar ons verwezen.
toooooffffffquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:07 schreef Isegrim het volgende:
Vanmorgen kwam hier een meneer die we nooit eerder hadden gezien. Hij nam wat brood mee. Diezelfde meneer komt net weer binnen; of hij misschien wat flyers mag voor in de b&b waar ze zitten, want het brood is 'echt geweldig' en hij wil andere gasten erop attenderen.
Hoe tof is dat?Dat iemand speciaal daarvoor terugkomt?
Misschien maar eens een inventarisatie maken van alle airbnb appartementen bij jullie in de buurt ;-)?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:07 schreef Isegrim het volgende:
Vanmorgen kwam hier een meneer die we nooit eerder hadden gezien. Hij nam wat brood mee. Diezelfde meneer komt net weer binnen; of hij misschien wat flyers mag voor in de b&b waar ze zitten, want het brood is 'echt geweldig' en hij wil andere gasten erop attenderen.
Hoe tof is dat?Dat iemand speciaal daarvoor terugkomt?
quote:
Met 4 kleine kamut en nog meer.quote:Op zaterdag 3 september 2016 14:00 schreef Isegrim het volgende:
Oh, ik weet al wie je bedoelt. Ja hoor, alsnog gebracht nadat ik naar bakkerij kwam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |