TS was net bij de V&D, althans vanmiddag...
En man, man, man... wat was dat een treurige bende zeg. Ik ben blij voor ze dat ze failliet zijn, maar ze konden natuurlijk niet voor eeuwig afscheid nemen van het Nederlands publiek voordat ze iedere sukkel nog één keer hebben genaaid.
Ik was daar voor het kopen van een koffer. Ik dacht, leuk... executieverkoop, flinke kortingen tot wel 50% of zo, maar nee hoor maximaal 20%... op een paar uitzonderingen na, zoals de kerstartikelen die waren 70% afgeprijsd. Overigens... er waren geen koffers meer.
Maar goed... dat publiek wat daar rondloopt. Een leger aan dikke varkens, kaalgeplukte kalkoenen en blaffende honden. Wat stonden ze te janken toen hun favoriete winkel de ijsberg had geraakt. Hoe moest dat nou zonder hun V&D in de Nederlandse winkelstraat?
Kom op zeg... wie kwam daar nou nog. Ja, voor de La Place. Maar V&D was echt niet zo 'vernieuwend' zoals ze zichzelf nog tot het laatst toe profileerde. Veelte duur, saaie meuk en sfeerloze winkels met vaak achterlijk personeel.
De mensen die nu in de rij staan voor de kassa zijn walgelijk en hypocriet. Waarom vechten de mensen nu om kledingstukken? Gaan ze met elkaar op de vuist voor maar 20% korting? Ik herhaal MAAR 20% KORTING. Hallo zeg... als het nou flinke kortingen van 50% tot 70% waren o.i.d. dan kon ik het wel begrijpen... Ik was daar immers zelf ook...
MAAR 20% KORTING
MAAR 20% KORTING
MAAR 20% KORTING
MAAR 20% KORTING
MAAR 20% KORTING
Die korting kon je normaal ook wel krijgen bij de V&D... en zelfs meer ook...
Maar toen was er niemand, want anders ging die pauper winkel niet failliet.
En nu... staan ze daar dan weer! De Nederlanders die stonden te janken om het verlies van de V&D voor de cameraploeg van Hart van Nederland... Die normaal hun kop nooit lieten zien bij het warenhuis van Nederland, maar nu als beesten te keer gaan voor (ik herhaal het nog maar even) MAAR 20% KORTING!!!!!!!!!!!!
Klacht: Nederlands die denken te profiteren, maar alsnog MAAR 20% KORTING krijgen en nu wel massaal - zelfs tot vechten toe - naar de V&D gaan!
Hallo, die chocolade was gewoon lekker hoor... en de macarons.