abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160937366
Gegroet,

Omdat ik op kamers woon en de frituur delen niet handig is wil ik graag op mijn kamer, op een kastje, een airfryer neerzetten.

Echter, heeft iemand hier, vast wel trouwens, ervaring met die dingen? Worden ze erg heet? Zijn ze geschikt om op hout te gebruiken?

En hebben jullie dan ook een tip over welke goed is?

Dank u. :)
pi_160937387
Ga gewoon naar de friettent? Hoe vaak frituur je wel niet dat dit essentieel is voor op je kamer?
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:59:23 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160937401
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:58 schreef Allures het volgende:
Ga gewoon naar de friettent? Hoe vaak frituur je wel niet dat dit essentieel is voor op je kamer?
Dat is toch niet wat ze vraagt joh :D :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_160937408
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:58 schreef Allures het volgende:
Dat is het hem juist. Wil wel graag lekker snacken maar de snackbar is ver en ben elke keer ruim ¤5 kwijt. Dat kan beter.
pi_160937563
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:59 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat is toch niet wat ze vraagt joh :D :')
Gewoon bezorgd om TS en dr verslavingsgevoeligheid :@
  Eindredactie Games vrijdag 25 maart 2016 @ 18:08:48 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_160937579
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:59 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Dat is het hem juist. Wil wel graag lekker snacken maar de snackbar is ver en ben elke keer ruim ¤5 kwijt. Dat kan beter.
Net zo lekker als de snacktaria wordt het niet. Mensen die zeggen van wel die jokken.

Komt wel vaker langs in CUL trouwens: CUL / De Airfryer
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_160937697
Let er wel op dat er niet teveel elektra op 1 groep komt. Als de stoppen doorslaan heb je nog geen eten -O-
dag
pi_160937732
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:08 schreef 2dope het volgende:

[..]

Net zo lekker als de snacktaria wordt het niet. Mensen die zeggen van wel die jokken.

Komt wel vaker langs in CUL trouwens: CUL / De Airfryer
Raspatat is toch niet in de winkel te koop dus daar zit ik toch niet mee. Daarnaast is gemak mij meer waard dan de kwaliteit door steeds een kwartier onderweg te zijn.

Overigens ben ik niet verslaafd. Wellicht aan koffie maar de rest kan ik -tegenwoordig dan- van afblijven. Gelukkig wel zeg. :)
pi_160937754
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:13 schreef Peter het volgende:
Let er wel op dat er niet teveel elektra op 1 groep komt. Als de stoppen doorslaan heb je nog geen eten -O-
Goede tip. Maar daar had ik ook al wel naar gekeken. :P
  Moderator vrijdag 25 maart 2016 @ 18:23:17 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_160937963
Gewoon frituren. Niets gezonder dan vet in je donder.
Bovendien lekkerder.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_160938086
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:23 schreef derLudolf het volgende:
Gewoon frituren. Niets gezonder dan vet in je donder.
Bovendien lekkerder.
Dat is wel een goede tip. Heerlijk mijn kastjes onder het vetcondens en mijn kamer ruikt drie dagen naar frituur. En dan nog eens het geklaag van huisgenoten dat er een geurtje onder hun deur door bij hen naar binnen komt. Toppie! _O_
  vrijdag 25 maart 2016 @ 18:29:56 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160938143
Je moet dat sowieso niet op je kamer doen. Ook niet met een Airfryer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_160938225
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:29 schreef Lienekien het volgende:
Je moet dat sowieso niet op je kamer doen. Ook niet met een Airfryer.
Met een frituur kan ik het me nog voorstellen ivm gespetter etc, maar wat is dan het gevaar van een airfryer? Zolang de ondergrond goed is, is er niet meer gevaar dan in een keuken naar mijn idee.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 18:33:50 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160938253
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:32 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Met een frituur kan ik het me nog voorstellen ivm gespetter etc, maar wat is dan het gevaar van een airfryer? Zolang de ondergrond goed is, is er niet meer gevaar dan in een keuken naar mijn idee.
En je denkt dat je een airfryer niet drie dagen ruikt? Lekker slapen!
pi_160938270
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En je denkt dat je een airfryer niet drie dagen ruikt? Lekker slapen!
Naar wat ik gelezen heb niet nee. Sowieso heb je geen vet, of anders een klein lepeltje, en er zijn modellen met geurfilters.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 18:36:16 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160938307
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:34 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Naar wat ik gelezen heb niet nee. Sowieso heb je geen vet, of anders een klein lepeltje, en er zijn modellen met geurfilters.
Nou, succes.
  Milf vrijdag 25 maart 2016 @ 18:45:53 #17
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_160938504
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:14 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Raspatat is toch niet in de winkel te koop dus daar zit ik toch niet mee.
Euh, jawel. De echt bij de Jumbo.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_160938583
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:45 schreef nikky het volgende:

[..]

Euh, jawel. De echt bij de Jumbo.
:o!

Dan ga ik daar toch eens kijken. Thx.
pi_160939966
Ik heb er laatst een dmo van gezien. Frietjes smaakten niet eens zo slecht.mdembuitenkant van het ding word niet heet. Enkel een beetje warm.
Ik denk dat het best te doen is op een kamer. Al zal er natuurlijk wel een etensluchtje vanaf komen. Maar dat zal met een open raampje op te lossen zijn.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_160940763
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:43 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb er laatst een dmo van gezien. Frietjes smaakten niet eens zo slecht.mdembuitenkant van het ding word niet heet. Enkel een beetje warm.
Ik denk dat het best te doen is op een kamer. Al zal er natuurlijk wel een etensluchtje vanaf komen. Maar dat zal met een open raampje op te lossen zijn.
Kijk, hier heb ik wat aan. Heb je ook nog mandjes die je neer moet zetten die erg heet worden? (Zal wel zo zijn.) Wellicht moet ik eens in de winkel kijken hoe ze in elkaar zitten.
  Moderator vrijdag 25 maart 2016 @ 20:14:23 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_160940885
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:27 schreef Waarheidsvinder het volgende:

[..]

Dat is wel een goede tip. Heerlijk mijn kastjes onder het vetcondens en mijn kamer ruikt drie dagen naar frituur. En dan nog eens het geklaag van huisgenoten dat er een geurtje onder hun deur door bij hen naar binnen komt. Toppie! _O_
Zo'n airfryer ruikt je ook ;) Ik zou dat dan lekker onder de afzuigkap doen of buiten/op een balkon/dakterras
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_160940916
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 19:43 schreef valentijn101 het volgende:
Klopt, ik heb er een, er komen wel etensluchtjes vanaf, maar dat dat is niet vermijden. Ik geloof dat ik in bijna een jaar tijd 3x officiele frituurdingen erin heb gemaakt. Viel niet tegen (behalve ovenbitterballen, die waren goor en hebben we na 1 hap weggegooid) Maar bv kippedij is zo lekker erin, maar ook lam en groenten gaan geweldig. Op facebook zijn diverse groep met mensen die er heel veel (zo niet alles) erin maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_160941256
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zo'n airfryer ruikt je ook ;) Ik zou dat dan lekker onder de afzuigkap doen of buiten/op een balkon/dakterras
Maar ik het lijkt me niet dat het zo erg is als een frituur. Dan heb je namelijk verhit vet wat je het meest ruikt. Beetje etenslucht is niet erg, zolang ik het maar niet al te vaak doe. En dat doe ik ook niet. Zoals gezegd, dan zet ik gewoon het raam open. Mocht het toch te erg worden, en ik heb hem al, dan neem ik hem de volgende keer maar mee naar de keuken. Ook geen hele grote ramp, alleen onhandig.
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Klopt, ik heb er een, er komen wel etensluchtjes vanaf, maar dat dat is niet vermijden. Ik geloof dat ik in bijna een jaar tijd 3x officiele frituurdingen erin heb gemaakt. Viel niet tegen (behalve ovenbitterballen, die waren goor en hebben we na 1 hap weggegooid) Maar bv kippedij is zo lekker erin, maar ook lam en groenten gaan geweldig. Op facebook zijn diverse groep met mensen die er heel veel (zo niet alles) erin maken.
Bedankt voor de input. Kippendij ga ik dan ook eens proberen. :9

Overigens, mocht het hier echt voor geen enkele meter werken, over enkele maanden heb ik toch mijn eigen plek, dus het is sowieso geen weggegooid geld.
pi_160941947
Eigenlijk ruikt het ding alleen als het bezig is, en de geur is niet te vergelijken met frituur.
We have far more in common than that which devides us..
pi_160942522
Geur is veel minder, maa rniet afwezig. Sowieso kun je in zon ding veel meer klaarmaken. Het is naast een goed alternatief voor frituren ook een goede snelle convectieoven.

Dus vlees, broodjes, groenten, gaat allemaal prima. Alleen gepaneerde zaken gaan niet altijd van harte; tenzij het ovenproducten zijn.Het paneermeel bruint niet goed genoeg.

Overigens gaan bitterballen en kroketten wel, maar het wordt gewoon iets minder. Voorgebakken frites wordt uitstekend, zelfgebakken frites heb je wat oefening voor nodig. Ik heb een airfryer gekocht bij de lancering jaren geleden, hij wordt hier nog regelmatig gebruikt. Ik zet hem wel onder de afzuigkap....
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')