Hehe.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Hij had zich al flink uitgeschud over mijn broek
iVaultquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet hoe je foto's kan verbergen op een Nokia Lumia?
je wilt nudies van je buurvrouw verbergen zodat je vriendin ze niet kan zien?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor wie?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stuur ze naar mij en verwijder ze.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha niet van de buurvrouw.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
je wilt nudies van je buurvrouw verbergen zodat je vriendin ze niet kan zien?
anders gwn op dropbox gooienquote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha niet van de buurvrouw.
@fokkie thanks zou eens kijken
Die is gek dat mens vermoord me.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
anders gwn op dropbox gooien
Kerels die pics van naakte chica doorsturen zijn echt klootzakken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hoe weet ze dat jij t op dropbox heb staan?
ja ik heb ook maar ik stuur t niet doorquote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kerels die pics van naakte chica doorsturen zijn echt klootzakken.
En wat als vrouwen dat doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kerels die pics van naakte chica doorsturen zijn echt klootzakken.
Bitches al kan dat wel voordeel geven denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bitches al kan dat wel voordeel geven denk ik.
Als je naakt lelijk bent sturen ze dat niet door denk ik geen idee ben geen vrouw misschien hebben Crack of Amarantha hier een antwoord op.quote:
Zit wel een verschil in, of helemaal naakt, of alleen een dickpic.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je naakt lelijk bent sturen ze dat niet door denk ik geen idee ben geen vrouw misschien hebben Crack of Amarantha hier een antwoord op.
Dickpic is voordeel denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Zit wel een verschil in, of helemaal naakt, of alleen een dickpic.
En exen sturen alles door waar ze je mee kunnen pakken, als het labiele meiden zijn iig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |