Letterlijks zelfs ja.... wetende dat je wel de goede kaarten in je deck hebt.quote:Op zondag 3 april 2016 20:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Hearthstone is ook soms frustrerend omdat je niet altijd alles in eigen hand hebt
Tegenstander een goede opening en je hebt zelf kut kaarten. Vooral tegen Aggro kan ik soms wel eens mijn mobiel tegen de muur aangooienquote:Op zondag 3 april 2016 21:34 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Letterlijks zelfs ja.... wetende dat je wel de goede kaarten in je deck hebt..
En 26 April... dat wordt packs openen terwijl je GoT kijkt..
Ik heb wel eens turn 1 innervate coin astral gehad maar dan krijg ik altijd vervolgens alleen maar kut drawsquote:Op zondag 3 april 2016 22:52 schreef Blistering het volgende:
Vandaag 84 potjes gewonnenAggro Shaman
Edit: Die Thijs had wel extreem veel geluk met Innervates in z'n starthand trouwens.
Zeker, zaten ook potjes tussen waar hij geen innervates, wildgrowths of astral communion's trok en alleen een hand voor 7-9 mana kaarten had. Die potjes verloor hij dan ook even spectaculair als dat hij deze won.quote:Op zondag 3 april 2016 22:52 schreef Blistering het volgende:
Edit: Die Thijs had wel extreem veel geluk met Innervates in z'n starthand trouwens.
Mooie kaart!quote:Op maandag 4 april 2016 17:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Unstable Ghoul +1 mana en +2 attackrn battlecry.... En zonder taunt.....
Ok, toch wel wat anders, stuk beter zelfs dan unstable IMO.
Wat voor deck? Wil ook eens Shaman proberenquote:Op zondag 3 april 2016 22:52 schreef Blistering het volgende:
Gewoon aggro, anders zijn zoveel wins (praktisch) onmogelijk. Heb zelf op Lifecoach gestemd trouwens, die kaart ziet er ook tof uitquote:Op maandag 4 april 2016 19:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat voor deck? Wil ook eens Shaman proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op maandag 4 april 2016 19:35 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gewoon aggro, anders zijn zoveel wins (praktisch) onmogelijk. Heb zelf op Lifecoach gestemd trouwens, die kaart ziet er ook tof uitDie resolutie altijd. Echt, speel jij in een bioscoop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Doe screens expres in een spoilerquote:Op maandag 4 april 2016 19:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die resolutie altijd. Echt, speel jij in een bioscoop?
Nee hoor. Tegen een Paladin wil je bijvoorbeeld wel graag een Whirling omdat ze die niet heel makkelijk kunnen removen in het begin.quote:Op maandag 4 april 2016 20:11 schreef mosselmossel het volgende:
Maar over dat deck. Zonder Tunnel trogg en totem golem in de mulligan ben je echt kansloos of niet?
Leper Gnomes.quote:
Dat gaat niet lukken in turn 1 en 2quote:Op maandag 4 april 2016 20:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
edit: De dream is natuurlijk t1: coin Whirling, t2: Rockbiter + Rockbiter
Jawel hoor.quote:
Je hebt gelijk verkeerd mijn foutquote:Op maandag 4 april 2016 20:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jawel hoor.
t1 coin + Whirling = 2 mana, t2 Rockbiter + Rockbiter = 2 mana.
Ik zal deze ook eens proberen, al denk ik dat ik mijn BL Shaman leuker vind. Heb ik ook 57% mee over 90 games.quote:Op maandag 4 april 2016 20:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee hoor. Tegen een Paladin wil je bijvoorbeeld wel graag een Whirling omdat ze die niet heel makkelijk kunnen removen in het begin.
Icky's zijjn ook altijd goed, Sir Finley idemMaar je Trogg / Golem / Wolfjes combo is wel het beste.
edit: De dream is natuurlijk t1: coin Whirling, t2: Rockbiter + Rockbiter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |