Yo Sked.quote:
Ja hoor. Beetje drukke week, slecht geslapen. Maar vandaag lekker sociaal doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik begrijpen.
Verder wel alles goed?
Hey Crack.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook slecht geslapen, nouja niet slecht, kort.
Maar vandaag kaasfondue
En hoi Fera, goed dat het goed gaat
Gelukkig staat het weekend voor de deurquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor. Beetje drukke week, slecht geslapen. Maar vandaag lekker sociaal doen.![]()
Hoe is het met jou?
Mooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig staat het weekend voor de deur
Gaat wel goed, ja.
Dat is een hoop vloei. Tering.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Ja eindelijk wat gewonnen
Voor 50 euro lange vloei enz bestellen.
Ik heb te goed van 50 euro gewonnen, mag zelf beslissen wat ik ermee doe maar ik ga er lange vloei van kopen en een zak vol tip haha.quote:
Niet dat ik weet, maar ik sluit niet uit dat ik door Pasen alsnog ergens lastminute moet opdravenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi.
Heb je nog plannen voor het weekend?
Dan heb je voor de komende tijd wel genoeg, of koop jij speciaal spul?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb te goed van 50 euro gewonnen, mag zelf beslissen wat ik ermee doe maar ik ga er lange vloei van kopen en een zak vol tip haha.
Nee gewoon Smoking Black.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan heb je voor de komende tijd wel genoeg, of koop jij speciaal spul?
Niets moet toch. Dat soort verplichtingen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik sluit niet uit dat ik door Pasen alsnog ergens lastminute moet opdraven
Aaaahwquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Crack.
Ik werd in paniek wakker omdat ik droomde dat Bogie dood was. Durfde daarna even niet meer te slapen.
Hoe is het met jou dan?
Als ik niet kom opdagen zonder goed excuus kunnen sommige familieleden nogal boos worden, dus dan offer ik mezelf maar een paar uurtjes op.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets moet toch. Dat soort verplichtingen.
Wat leuk!quote:
Gelukkig heb ik chille familie. Die hebben zoiets van: graag of niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik niet kom opdagen zonder goed excuus kunnen sommige familieleden nogal boos worden, dus dan offer ik mezelf maar een paar uurtjes op.
Wat een tokkies.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:02 schreef Crack_ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)6214/?type=2&theater
Tering gezeik omdat vier vluchtelingen in Oss komen te wonen. VIER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |