`quote:
Mwaoh dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`
Moralistisch gezien is er op de gemiddelde gelovige ook niks negatiefs op te merken nee
Hoezo? Qua gedragsregels en hoe ze met mensen omgaan door hun geloof is vaak wel prima.quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:54 schreef Fok-it het volgende:
Hoezo? Qua gedragsregels en hoe ze met mensen omgaan door hun geloof is vaak wel prima.
Op de een of andere manier heb ik het idee dat religieus opgevoede kinderen toch meer eerbied hebben naar hun ouders bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vind wel dat die gedragsregels belangrijk zijn.
Maar of religieuzen zich daar meer aan houden dan niet-religieuzen. Geen idee.
En over het algemeen zijn religieuze kinderen minder snel geneigd te delen met anderen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andere manier heb ik het idee dat religieus opgevoede kinderen toch meer eerbied hebben naar hun ouders bijvoorbeeld
Wat zou daar de reden voor kunnen zijn dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En over het algemeen zijn religieuze kinderen minder snel geneigd te delen met anderen.
Omdat religie op moment op een bijzonder zwak punt staat in het westen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou daar de reden voor kunnen zijn dan?
Geef jij maandelijks aan charity?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Aan de andere kant zijn atheisten wel de gierigste gevers aan charity in the UK.
Wat steun je allemaal dan?quote:
Churchquote:
Netjesquote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Church
Victim support
Malaria No More
Amnesty
Die maandelijks.
Vind ik ook wel belangrijk, als je het kan missen.quote:
Ish et ook wel jaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik ook wel belangrijk, als je het kan missen.
Opzich.
Jup.quote:
Gngnquote:Op vrijdag 25 maart 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup.
Daarom maar eens m`n bed op zoeken. Gn
Vliegze he, niet neerstorten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |